haha idd met Roel zijn teksten welquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:28 schreef kibber het volgende:
Dit is toch best grappig..
Die bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:28 schreef Showtime het volgende:
[..]
haha idd met Roel zijn teksten wel
Die is dan weer wel leukquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:29 schreef qo_ob het volgende:
daar boven op die berg
daar gaat rob heen
maar dat gaat niet zo snel
want hij heeft maar 1 been
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:29 schreef qo_ob het volgende:
daar boven op die berg
daar gaat rob heen
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:29 schreef qo_ob het volgende:
daar boven op die berg
daar gaat rob heen
Ik kan nog steeds niet streamen (zit nog steeds op het werk...)... zongen ze dit echt?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:29 schreef qo_ob het volgende:
daar boven op die berg
daar gaat rob heen
Wat een sukkelsquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:30 schreef Maurisico het volgende:
Daar boven op de berg
daar woont een eenzaam been
met Rob als eigenaar
is hij toch liever alleen!
Deden ze dat maarquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet streamen (zit nog steeds op het werk...)... zongen ze dit echt?
neequote:Op vrijdag 2 september 2005 17:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet streamen (zit nog steeds op het werk...)... zongen ze dit echt?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
damn.. gemiste kans dusquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:31 schreef Maurisico het volgende:
daarboven op die berg
daar woont een dikke buik
die krijgt straks een baby
met een enorme Afro-pruik
Dat was het al na de aller eerste regel van Rob.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:31 schreef Jane het volgende:
Het is nu genoeg geweest met die liederen, jongens.
nee, maar ik word enthousiast van dit songfestival en zing en dicht gaarne mee!quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb haar vandaag nog niet zien roken, maar ik heb maar een paar uurtjes gekeken, ze zal er vanochtend bij/na het ontbijt wel weer een gerookt hebbenquote:
Zien we alle 4 handen wel... Of zijn er een paar onder de dekens verdwenen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:32 schreef mijn23 het volgende:
Menno en Dido zijn verdacht stil samen onder dat dekbedje..
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
daar boven op die berg (DAARBOVENOPDIEBERRUG)
daar woont een orhopeeheed(DAARWOONTEENOROPEEHEED)
die trekt namens de mensheid (DIESCHOPTNAMENSDEMENSHEID)
rob zijn stemband door zijn reet (ROBSUUUSTEMBANDDOORSUUUREEEET)
maar wat deed die domme koe (maar wat deed die domme koe)quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
nu iets over lieske.... klein blond meisje, kreeg een groot prijsje........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |