quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
en maar doorzingen, al ben je de enige, niet toegeven dat het een kutidee was, gewoon doorzingen, gewoon doorzingen, ik ben leuk, ik zing gewoon door
Nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:22 schreef Blue Thunder het volgende:
volgens mij kan ik het geluid weer harder zetten.. klopt dat?
Is soms wel handig. Zie je een leuk moment om te capturen, die je net gemist hebt... 20 seconden later komt het op de andere streamquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:22 schreef Maurisico het volgende:
wow, op stream 1 doen Lieske en Roel enthousiast mee op stream 4 niet.....ziet er vreemd uit...
Idd ik ben haar echt zatquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:23 schreef Zapje het volgende:
Tanja is het meest stille persoon van de groep...doet nergens aan mee...zegt bijna niks.....voegt niks toe aan de groep................bevallen en wegwezen dus..........
Bij mij begint er nu wat te dagen, iig de melodie, erg lang geleden dat ik dat gehoord hebquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:24 schreef Jane het volgende:
Ze kennen ook allemaal de tekst, schijnbaar. Ligt het aan mij dat ik het niet ken? Moet je daar een speciaal type voor zijn of zo?
Het erge is dat je niet even weg kunt lopenquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:22 schreef schatje het volgende:
Dat zou ik dus echt niet trekken.
Volgens mij is het nu juist Roel die verder gaat.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:23 schreef Maurisico het volgende:
Roel en Lieske demken: dit is zoooo niet ons niveau...
Ik zou de deken over me heen trekkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het erge is dat je niet even weg kunt lopen
Roel doet anders vrolijk meequote:Op vrijdag 2 september 2005 17:23 schreef Maurisico het volgende:
Roel en Lieske demken: dit is zoooo niet ons niveau...
en van je HEEEEELAAAAAHOLA!quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:25 schreef Lo3k het volgende:
daar boven in de bergen
daar woont een rob
die moet stoppen met zingen
anders krijgt ie een slag voor zn kop!
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:26 schreef kibber het volgende:
Daar boven op de berg!
Daar woont John De Mol!
Hij verveelt zich de pleuris!
Met een kikker in zijn hol!
....
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:26 schreef Molluck het volgende:
"Roel moet nu het huis verlaten"
Dat lijkt me helemaal geen prettige bezigheidquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:25 schreef Jane het volgende:
Oh nee, nu gaan ze The Beatles verkrachten!
DAAR lijkt ie op jahquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:26 schreef BBscanner het volgende:
Is de Rob de nieuwe Dries Roelvink???
Neuh.. vooral Lennon nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal geen prettige bezigheid
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:28 schreef kibber het volgende:
Dit is toch best grappig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |