En gaf het grif toeeeeeeeee (ENGAFHETGRIFTOEEEEEEEEE!)quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar wat deed die domme koe (maar wat deed die domme koe)
ze hield haar smoel niet toe (ze hield haar smoel niet toe)
En dat is 3 (Ingrid, Dido en nu ook Lieske dus)quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar wat deed die domme koe (maar wat deed die domme koe)
ze hield haar smoel niet toe (ze hield haar smoel niet toe)
damn.. is het besmettelijk?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
En dat is 3 (Ingrid, Dido en nu ook Lieske dus)
[afbeelding]
Dido ging slapenquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dido is zeker stil....
Lieskequote:Op vrijdag 2 september 2005 17:36 schreef milagro het volgende:
"Oh oh kijk kijk, ik lig naast Roel, zien jullie mij, IK lig naast Roel, Roel is leuk, en ik lig naast hem..... oh bummer, Linda ligt er ook"
Is dat zo?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:38 schreef Heleeeeen het volgende:
Dat is sexy Scanman
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:40 schreef Jane het volgende:
Er zitten ook boeven op internet!!! Het zal toch niet?!
echt niet.. Die krijgen geen internet abboquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:40 schreef Jane het volgende:
Er zitten ook boeven op internet!!! Het zal toch niet?!
Linda....quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:40 schreef ks_choice het volgende:
Linda: "Wat zijn we grappig met z'n allen he! (gemeend)"
Ik ben het helemaal met je eens!quote:
Lees de weblogquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:42 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waarom zit iedereen binnen in hemelsnaam? Kan iemand me ff bijpraten?
kunnen de kijkers vast wennen aan volgende weekquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:41 schreef Molluck het volgende:
Lieske wordt compleet genegeerd over die camera's
Ze moesten op verzoek allemaal in de slaapkamer zitten totdat ze een sein krijgen dat ze er weer uit mogen. Ik zag BB iets in de tuin doen en ik denk dat ze de fietsen weghalen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:42 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waarom zit iedereen binnen in hemelsnaam? Kan iemand me ff bijpraten?
Laten we afspreken er geen gewoonte van te maken danquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens!![]()
Dat ik dat nog mag meemaken![]()
Tanja weet het nu zeker.. ze moet ECHT wegquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
De vrouwen twijfelden even of ze Lieske weer zouden nomineren, maar na het zien van dit tafereeltje....
de vader van mijn kindje..... oh nee, dat zijn er maar vijfquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:43 schreef Inca het volgende:
heeft die Tanja wel eens 10 woorden achter mekaar gezegd?
Heeft er iemand misschien nog een peuk voor me?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:46 schreef milagro het volgende:
[..]
de vader van mijn kindje..... oh nee, dat zijn er maar vijf
vorige keer duurde het nog veel langerquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Wanneer mogen ze nou eens uit die kamer. Is dat de nieuwe opdracht, 24 uur in de slaapkamer blijven ofzo?
'Ik kan niet stoppen met roken. Ik heb blowen en drank al moeten opgeven.'quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:46 schreef milagro het volgende:
[..]
de vader van mijn kindje..... oh nee, dat zijn er maar vijf
zou ik een trekje van die peuk van jou mogen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Heeft er iemand nog een peuk voor me?
Shit dat zijn er maar 9..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |