BB Streams - Wat & Hoequote:Op vrijdag 2 september 2005 16:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je bent hopelijk nu niet serieus he??
Voordat ik hem net had gezien had ik hem dus nog NOOIT gezien... hebben jullie links naar andere stream want hier word ik gek van elke keer opnieuw die kut reclame.
ik denk/weet bijna zeker dat ik de hersens van menno zou inslaan als ik dat huis zou zitten, wat een arrogant irritant mannetje is dat zeg.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:20 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik heb meer het vermoeden dat hij zich véél gewichtiger voordeed dan reëel en terecht was. Menno is zo iemand die kickt op gewichtig doen. Daar haalt zijn eigenwaarde vandaan (bij gebrek aan échte inhoud).
Enorm vervelend ventje, die Menno.
Ik kijk gewoon via http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp waar de '1' het streamnummer is. Geen reclame.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Voordat ik hem net had gezien had ik hem dus nog NOOIT gezien... hebben jullie links naar andere stream want hier word ik gek van elke keer opnieuw die kut reclame.
Joost, Menno, rikkert, Linda....zijn er vier!quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:22 schreef -Delta- het volgende:
Als ik Linda weer hoor, staan m'n haren alweer overeind...
Die ontiegelijke kutstem met dat waardeloze dialect.
Godzijdank zitten er verder weinig Brabanders, anders was ik gek geworden.![]()
kijk in de OP, en gebruik de directe linksquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Die hebben geen dialectquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:24 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Joost, Menno, rikkert, Linda....zijn er vier!
Joh je bent wel scherp hequote:
wat moet ik me bij zendergedrag voorstellen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef BBscanner het volgende:
Mark my words; "Menno wordt Leader of the pack"
Gisternacht heeft Sister BB (Hummie) Menno zelf opgedragen om zorg te dragen over het zendergedrag van de bewoners en trad hij op als spokesman van BB. Rob heeft dit nog niet door maar gaat zijn leiderspositie verliezen. (mijn idee!)
Zendergedrag= Let op je batterijen, Zorg dat je microfoontje goed zit, Als je op het toilet zit af doen!, Niet nat laten worden, etc...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat moet ik me bij zendergedrag voorstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |