* Razorfish69 geniet van Misstique's lekker zoen en blijft lekker door kussen...quote:* Misstique kijkt Razorfish69 in z'n ogen en geeft m dan een intens diepe zoen..
*slik...quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Met jou altijd!
* Mokster loopt naar Gutteguttegut toe, geeft m een zoen en bevoelt met haar handen zn lekkere lichaam...![]()
* Misstique krijgt fijne kriebels in haar onderbuik en laat haar handen onder Razorfish69's shirt verdwijnen..quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:01 schreef razorfish69 het volgende:
Vorige deel:
Het grote geilheidstopic deel 47
En hier waren we gebleven:
[..]
* Razorfish69 geniet van Misstique's lekker zoen en blijft lekker door kussen...![]()
* Razorfish69 voelt Misstique's warme handen over zijn borst glijden en sluit ondertussen zijn ogen en geniet...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique krijgt fijne kriebels in haar onderbuik en laat haar handen onder Razorfish69's shirt verdwijnen..
* Misstique glimlacht en laat haar handen via Razorfish's rug naar z'n billen gaan...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:10 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish voelt Misstique's warme handen over zijn borst glijden en sluit ondertussen zijn ogen en geniet...
* Razorfish69 knikt instemmend en lacht zachtjes als hij voelt hoe Misstique stiekem in zijn billen knijpt en denkt: "Dat kan ik ook!" en legt daarom vervolgens zijn handen op Misstique's zeer fraaigevormde bilpartij...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique glimlacht en laat haar handen via Razorfish's rug naar z'n billen gaan...
* Razorfish69 vraagt zich af wat donald_dick hier dan doet?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:30 schreef donald_dick het volgende:
jezus wat is diet zielig zeglijkt net een mislukte babbelbox
* Misstique voelt Razorfish's handen op haar kontje en genietquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:20 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 knikt instemmend en lacht zachtjes als hij voelt hoe Misstique stiekem in zijn billen knijpt en denkt: "Dat kan ik ook!" en legt daarom vervolgens zijn handen op Misstique's zeer fraaigevormde bilpartij...
mezelf vermaken hoe jij erhelemaal in op gaat en kennelijk geil wordt van wat lettertjesquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:31 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 vraagt zich af wat donald_dick hier dan doet?![]()
* Razorfish wrijft zachtjes met zijn warme handen over Misstique's billen en kijkt ondertussen diep in haar ogen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique voelt Razorfish's handen op haar kontje en geniet
* Razorfish69 haalt zijn schouders op en laat donald_dick lekker denken wat hij wil denken...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mezelf vermaken hoe jij erhelemaal in op gaat en kennelijk geil wordt van wat lettertjes
Jij snapt het echt........NOT...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mezelf vermaken hoe jij erhelemaal in op gaat en kennelijk geil wordt van wat lettertjes
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jij snapt het echt........NOT...![]()
Dubbelquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jij snapt het echt........NOT...![]()
* Misstique vraagt zich af of ze Razorfish mag ontdoen van z'n shirtquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:38 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish wrijft zachtjes met zijn warme handen over Misstique's billen en kijkt ondertussen diep in haar ogen...
* Razorfish69 denkt van wel...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique vraagt zich af of ze Razorfish mag ontdoen van z'n shirt
* Misstique trekt Razorfish's shirt uit en kust zachtjes zijn borst..quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:47 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 denkt van wel...![]()
* Razorfish69 geeft zich over aan Misstique's zachte lippen en kan haast niets anders doen dan genieten...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique trekt Razorfish's shirt uit en kust zachtjes zijn borst..
Jij ook fijn weekend!quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:54 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut stapt met een goed gevoel dit topic uit voor vandaag
Iedereen een heel fijn weekend toegewenst...
* Misstique duwt Razorfish langzaam naar de sofa..quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:55 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 geeft zich over aan Misstique's zachte lippen en kan haast niets anders doen dan genieten...![]()
* Razorfish69 valt zachtjes in de sofa en vraagt zich af wat er nu gaat gebeuren...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique duwt Razorfish langzaam naar de sofa..
Maken we t een andere keer afquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:06 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
... maar kan thuis pas weer verder lezen want hij gaat z'n werk verlaten...![]()
* Misstique zwaait terugquote:
Prima hoor, bijna weekendquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik heb 2 weken vakantie, ben dus te vrolijk
Oh ja? Ik ben ook jarig volgende weekquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:16 schreef PhaE het volgende:
Nope, ben volgende week jarig, en moet dus feesten.
Heb daarna wel een week nodig om bij te komen denk ik..
De 9equote:Op vrijdag 2 september 2005 17:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oh ja? Ik ben ook jarig volgende week![]()
Ik de 11equote:Op vrijdag 2 september 2005 17:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
De 9e
En? Ga je nog wat bijzonders doen?
Of ook gewoon flink feesten
Vroeg je nest in dus vanavond?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:23 schreef PhaE het volgende:
Feestjes zijn
Alleen teveel achter elkaar niet
Gisteren en eergisteren 2 foute gehad, ben nu helemaal rot
* Razorfish69 is ook thuis en lekker achter z'n PC-tje gekropen!quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:48 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut is alweer thuis...
Haiquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:58 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 is ook thuis en lekker achter z'n PC-tje gekropen!![]()
Ik zou om 19:30 bij je zijn he? Maar de brug stond open... kom er zo aan!quote:
Neuh, dat niet, net ff geprobeerd te slapen, is wel primaquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vroeg je nest in dus vanavond?
Of gewoon doorbikkelen in de kroeg?![]()
Laat maar, is nu niet meer nodigquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:08 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik zou om 19:30 bij je zijn he? Maar de brug stond open... kom er zo aan!![]()
Juiste instelling! Enjoy!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:08 schreef PhaE het volgende:
[..]
Neuh, dat niet, net ff geprobeerd te slapen, is wel prima
Ik heb nu vakantie, dus daar moet ik maximaal van genieten
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laat maar, is nu niet meer nodig![]()
Smakelijk!quote:
Lijkt me ook welquote:
Vond je smoes lang niet overtuigend genoegquote:
Okay, volgende keer geen smoes... dan ben ik gewoon op tijdquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vond je smoes lang niet overtuigend genoeg![]()
Promises, promises...quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:45 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Okay, volgende keer geen smoes... dan ben ik gewoon op tijd
Mogguh trouwens!![]()
It's alive!quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:30 schreef timbob het volgende:
ik dacht dat deze reeks al dood verklaard was
Sterkte met je comaquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:12 schreef Wojworshebn het volgende:
Vanavond word er of geneukt of ik kom in coma thuis. Actie hoe dan ook.![]()
Toch nog teken van leven hier!quote:Op maandag 5 september 2005 09:59 schreef Barrt het volgende:
Ook goedemorgen
Niet iedereen kan zo vroeg al actief zijn he
Hello!quote:
Razorfish69 heeft ook altijd zin...quote:Op maandag 5 september 2005 13:21 schreef Misstique het volgende:
Ik heb altijd zin (in weekend)
Dat is niet echt handig in dit topic..quote:Op maandag 5 september 2005 14:12 schreef Misstique het volgende:
Ben ook moe
Hmja...ik heb ook geen idee waarom het zo rustig is...misschien toch nog het mooie weer en de laatste vakanties?quote:Op maandag 5 september 2005 15:40 schreef Misstique het volgende:
Dat was me al duidelijk gezien de stormloop op dit topic vandaag
Klopt... how to change that..?quote:Op maandag 5 september 2005 15:47 schreef Misstique het volgende:
Misschien omdat t hier boring is vandaag bedoel je
Dag Godtquote:
Quod erat demonstrandum...quote:Op maandag 5 september 2005 16:01 schreef Misstique het volgende:
Meet the new topickiller
gelukkig kom ik op meer plekkenquote:Op maandag 5 september 2005 16:04 schreef Misstique het volgende:
Yep, aangenaam
Moet ik je op komen halen?quote:Op maandag 5 september 2005 17:22 schreef Misstique het volgende:
Wil ik ook wel..
Tot zo...quote:Op maandag 5 september 2005 17:23 schreef Misstique het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Dat was vanavondquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef Christine het volgende:
Hee, ga je net weg godt?
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:43 schreef Misstique het volgende:
Goedemorgen![]()
Welk één drukte weer hier![]()
Ja....ik denk dat de "vibe" een beetje weg is...misschien dat het nieuwe er vanaf is (we zitten tenslotte al op deel 48)...quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:48 schreef Misstique het volgende:
Dag Gut![]()
Verschil met vorige week he?
Oh????quote:
Er zullen vast mensen zijn die daar anders over denken...quote:
Misschien moeten we een nieuwe serie gaan opstarten?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja....ik denk dat de "vibe" een beetje weg is...misschien dat het nieuwe er vanaf is (we zitten tenslotte al op deel 48)...
Misschien is het juist stilte voor de storm...quote:
Dan hoop ik gezellig met je meequote:Op dinsdag 6 september 2005 13:21 schreef Misstique het volgende:
Dat hoop ik dan maar..
Niet een beetje hoor..quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:23 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Dan hoop ik gezellig met je mee![]()
Nu is het inderdaad een beetje...![]()
![]()
Het is nu wel heel duidelijk wie er hier leven in de brouwerij moeten brengen he?quote:
Nee, wie dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Het is nu wel heel duidelijk wie er hier leven in de brouwerij moeten brengen he?
Me? I plead total innocencequote:
Ooh...quote:
Wie biedt?quote:
Voor jou?....hmm...Om te beginnen een flinke mep op je billen? (even rood laten opgloeien...)quote:
Waarom? Ben toch niet stout?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Voor jou?....hmm...Om te beginnen een flinke mep op je billen? (even rood laten opgloeien...)
Was ook meer een uitprobeersel...kijken wat je fijn vind...quote:
erg aardig is anders...quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Was ook meer een uitprobeersel...kijken wat je fijn vind...![]()
En als ze er nu een kick van krijgt?...Dan zit ze nu te genietenquote:
Hou niet zo van pijn..quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Was ook meer een uitprobeersel...kijken wat je fijn vind...![]()
Niet dusquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
En als ze er nu een kick van krijgt?...Dan zit ze nu te genieten
quote:
There was only one way to find out...quote:
Ja dan kan ik even wat anders gaan doen...have fun!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:04 schreef Misstique het volgende:
Maaruh, leuk dat er weer s een andere dame het topic binnen strompelt!
Hmm...want me to stay?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:08 schreef Misstique het volgende:
De enige man verdwijnt weer.. leuk hoor..
@Lionne: just you and me left!
Okquote:
Euhm.. kusje d'r op?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:19 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ok
* Gutteguttegut] loopt naar Misstique toe en doet zijn hand achter haar rug.....[/me]
[me=Gutteguttegut] streelt met 1 vinger heel zachtjes over haar rug...van boven naar beneden....[/me]
[me=Gutteguttegut fluisterd zachtjes in Misstique haar oor:
"..sorrie dat ik zo hard sloeg...hoe kan ik het goed maken?"
* Gutteguttegut twijfeld geen moment en geeft Misstique een heerlijk zachte lange warme kus op haar billen...quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut twijfeld geen moment en geeft Misstique een heerlijk zachte lange warme kus op haar billen...![]()
Ergens anders nog...?![]()
And whats your problem?quote:
Ze is jaloersquote:
Oh..... sorrie..quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:49 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Oh..... sorrie..![]()
* Gutteguttegut geeft Lionne een knuffel..![]()
Best jammer...maarja..zo komen en gaan er wel meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze is niet zo spraakzaam he?
@Lionne: gaarne je ontstemdheid even onderbouwen![]()
* is moe en wil liever een knuffelquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:04 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Best jammer...maarja..zo komen en gaan er wel meer
Wilde jij nog ergens anders gekust worden?![]()
* Gutteguttegut gaat languit op de bank zitten en trekt Misstique naar zich toe....quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
* is moe en wil liever een knuffel
* gaat tegen Gutteguttegut aan zitten en laat de stress uit haar lichaam lopenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:17 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] gaat languit op de bank zitten en trekt Misstique naar zich toe....[/me]
"Kruip maar even lekker bij me weg..." zegt [me=Gutteguttegut][/me]
[me=Gutteguttegut geeft Misstique een warme knuffel en houd haar voorzichtig stevig vast...
* Gutteguttegut voelt Misstique in zn armen ontspannen en geniet zelf ook van de rust....quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
* gaat tegen Gutteguttegut aan zitten en laat de stress uit haar lichaam lopen
* Misstique wil de rust niet doorbreken door Gutteguttegut in te lichten over haar kutdag en steekt lekker een peuk opquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut voelt Misstique in zn armen ontspannen en geniet zelf ook van de rust....
...heerlijk...
* Gutteguttegut vind het wel relaxt om te kletsen en vraagt dus waarom Misstique zo'n kutdag heeft gehad...quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique wil de rust niet doorbreken door Gutteguttegut in te lichten over haar kutdag en steekt lekker een peuk op![]()
* Misstique rookt eerst haar peuk op en vertelt dan zuchtend over haar dagquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut vind het wel relaxt om te kletsen en vraagt dus waarom Misstique zo'n kutdag heeft gehad...![]()
* Gutteguttegut geniet van de rust en het warme geluid van Misstique haar stem...quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique rookt eerst haar peuk op en vertelt dan zuchtend over haar dag
Owkee, till next timequote:Op dinsdag 6 september 2005 16:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
...ik moet gaan...sorrie..anders mis ik mn trein...i'll be back...
![]()
Keep dreamingquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:27 schreef StarWars het volgende:
*StarWars* haalt zijn dikke paal te voor schijn en spuit iedereen onder met een dikke vla douche.*
Ik was al niet echt geil... maar nu ben ik misselijk denk ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:27 schreef StarWars het volgende:
*StarWars* haalt zijn dikke paal te voor schijn en spuit iedereen onder met een dikke vla douche.*
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik was al niet echt geil... maar nu ben ik misselijk denk ik![]()
Hoi scheetquote:
Yep... Zelf ook wel last hoor...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hoi scheet
Hoest op je werk....veel treurige gezichten?
Is goedquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Yep... Zelf ook wel last hoor...
Wordt vrijdag één groot jank-drama denk ik...
Kom je me troosten dan?![]()
Hihi...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Is goed
Ik zal donderdag avond wat grote handdoeken inslaan dan
Gelukkig!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hihi...
* misselijkheid verdwijnt als sneeuw voor de zon...![]()
Dat was nix hoor... That's what friends are forquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Gelukkig!!!
Weer iemand blij gemaakt vandaag....kan ik eindelijk iets terug doen![]()
Lief...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat was nix hoor... That's what friends are for![]()
Mogguh!quote:
Vind jij jezelf leuk?quote:Op woensdag 7 september 2005 02:32 schreef StarWars het volgende:
*StarWars bukt voorover en spant de bips naar achteren en trakteert iedereen als een op hol geslagen gierkar op pap-stront-met-nootjes*
Hey P, bevalt het een beetje vakantie houden?quote:
Hoi hoiquote:
Niet op reageren...quote:Op woensdag 7 september 2005 09:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vind jij jezelf leuk?
Sick bastard![]()
Hai Gutquote:Op woensdag 7 september 2005 09:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
[..]
Niet op reageren...
Mokster reageerde ook al op hm...moet je nooit doen dan blijven ze vanzelf weg..quote:Op woensdag 7 september 2005 09:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai Gut![]()
Je hebt gelijk, maar ik kan in dit soort gevallen moeilijk m'n mond houden.. ranzige vent, bah!
I know, I know.. you're right, enough saidquote:Op woensdag 7 september 2005 09:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Mokster reageerde ook al op hm...moet je nooit doen dan blijven ze vanzelf weg..
* Gutteguttegut is nog moe...![]()
Nee juist niet....ik heb wel onrustig geslapen omdat Joris irritant wasquote:Op woensdag 7 september 2005 09:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
I know, I know.. you're right, enough said
Wilde nacht gehad?![]()
Wie is Joris?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nee juist niet....ik heb wel onrustig geslapen omdat Joris irritant was..en natuurlijk omdat het zo heerlijk warm was
Joris mn beste vriendje..een rooie kater van 4 jaar zonder start..quote:
En die is nog steeds irritant?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:11 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Joris mn beste vriendje..een rooie kater van 4 jaar zonder start..
Ja soms is hij irritant..maar meestal komt hij gewoon lekker tegen me aan liggen...maar vanacht was het weer eens zover..de hele tijd met zn poten in mn gezicht..aandacht vragen...en als ik hm dan de deur uitzetten kwam hij via het raam weer naar binnen ..zucht..quote:Op woensdag 7 september 2005 10:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
En die is nog steeds irritant?
Shit... heb een kitten van bijna 4 maanden met ADHD, dacht dat dat met de jaren wat af zou nemen...
De mijne valt me gewoon te pas en te onpas aan. M'n lichaam is 1 groot krasfestijn aan t worden, durf nauwelijks nog een rokje te dragenquote:Op woensdag 7 september 2005 10:31 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja soms is hij irritant..maar meestal komt hij gewoon lekker tegen me aan liggen...maar vanacht was het weer eens zover..de hele tijd met zn poten in mn gezicht..aandacht vragen...en als ik hm dan de deur uitzetten kwam hij via het raam weer naar binnen ..zucht..
Dat hebben veel jonge katjes..maar dat heb ik Joris goed afgeleerd toen jij nog jong was (veel nekvel werk)..quote:Op woensdag 7 september 2005 10:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
De mijne valt me gewoon te pas en te onpas aan. M'n lichaam is 1 groot krasfestijn aan t worden, durf nauwelijks nog een rokje te dragen![]()
Rook ze en "cursus" ze..quote:Op woensdag 7 september 2005 10:44 schreef Misstique het volgende:
* nog even roken gaat en dan de rest van de dag cursus heeft![]()
![]()
Zonde...quote:Op woensdag 7 september 2005 10:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
De mijne valt me gewoon te pas en te onpas aan. M'n lichaam is 1 groot krasfestijn aan t worden, durf nauwelijks nog een rokje te dragen![]()
Haiquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai![]()
Dat weerhoudt mij er echter niet van hoor(om een rokje te dragen bedoel ik, en okay, misschien overdreef ik n beetje..)
De cursus was saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op woensdag 7 september 2005 13:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hoe is/was de cursus?
* Gutteguttegut vraagt zich af of Misstique nu een (kort) rokje aan heeft..![]()
Talieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 7 september 2005 18:12 schreef Talietje het volgende:
dag allemaal![]()
dit topic is weer aangenaam levendig zeg!
![]()
![]()
guttieeee!!!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 18:54 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Talieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
* Gutteguttegut valt achter over en laat zich heerlijk verwennen door Talietje...quote:Op woensdag 7 september 2005 19:03 schreef Talietje het volgende:
[..]
guttieeee!!!!!
* Talietje bespringt gutteguttegut en overwelmt hem met knuffels en kusjes
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:12 schreef Talietje het volgende:
dag allemaal![]()
dit topic is weer aangenaam levendig zeg!
ja dit is pittig levendigquote:
Dat zet je opmerking in een ander licht idd, de topics zijn alleen van een iets andere strekking nuquote:Op donderdag 8 september 2005 01:10 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja dit is pittig levendigik ben 2 keer 2 weken weggeweest... de eerste 2 weken dat ik weg was... was er maar 1 topic geweest.... nu de 2e keer... wel een stuk of 5 ofzo
!
Hai Gutquote:Op donderdag 8 september 2005 09:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
Goeie morgen allemaal
* Gutteguttegut geeft de dames een knuffel en een kusje....en stapt in de auto naar het ziekenhuis...
![]()
Hoi Misstiquequote:Op donderdag 8 september 2005 09:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai Gut![]()
Ziekenhuis? Niks ernstigs hoop ik?
Tis dat? (En nee, heb geen tijd om te google'n, heb zo weer cursus en moet snel wat zaakjes regelen..)quote:Op donderdag 8 september 2005 09:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hoi Misstique![]()
Nee onderzoek naar mogelijk iets serieus' (Marfan syndroom) maar dat moet dus nog blijken.
Ik voel me kiplekker en bij het vorige onderzoek (1,5 week terug) bleek ook dat ik nog niets mankeer
Het is o.a. een genetisch bepaalde afwijking aan je hoofdslagaderen (voornamelijk aorta).quote:Op donderdag 8 september 2005 09:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tis dat? (En nee, heb geen tijd om te google'n, heb zo weer cursus en moet snel wat zaakjes regelen..)
Stel dat ik het ook heb dan is er nog goed mee te leven alleen zal ik dan wel regelmatig op controle moeten.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:43 schreef Misstique het volgende:
Sjesus.. dat klinkt wel heftig.. hoop voor je de testen negatief zullen uitwijzen op dat syndroom..
Eerst maar even de resultaten van die tests afwachten Gut. Nog niet over eventuele consequenties gaan nadenken.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Stel dat ik het ook heb dan is er nog goed mee te leven alleen zal ik dan wel regelmatig op controle moeten.
Er is alleen geen oplossing of medicijn voor.
Dank je welquote:Op donderdag 8 september 2005 09:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eerst maar even de resultaten van die tests afwachten Gut. Nog niet over eventuele consequenties gaan nadenken.
* Geeft Gutteguttegut een knuffel en wenst m sterkte
Ik ga weer cursus volgen![]()
Hey Razorquote:
Cursus is afgelopen!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 13:25 schreef razorfish69 het volgende:
Dag schoonheid!
Hoe is je cursus?
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut zit weer op zn werk...en is NIET zwanger
Oh...en mn aorta is ook in ordequote:
Good to hear!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Oh...en mn aorta is ook in orde![]()
(het deel van mn middenrif tot aan mn kruis dan)..
23 november komt het deel van mn nek tot aan mn middenrif aan de beurt...quote:
Je laat je lange lokken eraf hakken?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Straks lekker naar huis en dan om half 7 bij de kapster zijn...
Mn krullen jah....maar die zijn binnen 2 weken weer terug..groeit hard hierquote:Op donderdag 8 september 2005 16:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je laat je lange lokken eraf hakken?![]()
Okay have fun!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Mn krullen jah....maar die zijn binnen 2 weken weer terug..groeit hard hier
Kusje...
Tot snel...
Hey babe!quote:
Prima! Ach, heet is ook wel lekker hequote:Op donderdag 8 september 2005 17:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey babe!![]()
Nope, climate control he?
Niet te heet hoor, dat vind ik vies, al dat zweet enzo, bahquote:Op donderdag 8 september 2005 17:08 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Prima! Ach, heet is ook wel lekker he
Heb jij geen douche dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet te heet hoor, dat vind ik vies, al dat zweet enzo, bah![]()
Jawel, maar daar zweet ik nooit onderquote:
Kaal is niet jouw stijl dus?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:12 schreef Talietje het volgende:
mijn haartjes zijn ook al weer aardig langno way dat ik naar de kapper ga
!
Zeker (z)weten? Ik kom wel een keer controleren anders... dan weet ik het nl. zekerquote:Op donderdag 8 september 2005 17:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jawel, maar daar zweet ik nooit onder
U is loodgieter?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:20 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik kom wel een keer controleren anders... dan weet ik het nl. zeker
Daar heb ik soms last van ja, denk dat m'n leidingen s goed nagekeken moeten worden.quote:
* Ziet dat er nog voldoende ruimte is in zijn agenda voor een afspraak...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar heb ik soms last van ja, denk dat m'n leidingen s goed nagekeken moeten worden.
Mooi, wanneer kan ik je verwachten?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:41 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Ziet dat er nog voldoende ruimte is in zijn agenda voor een afspraak...
dat is het juiste antwoordquote:
Wanneer schikt het u?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi, wanneer kan ik je verwachten?
Morgenavondquote:
Hmmm... dat is normaal weekendtarief.... maar ik maak graag een uitzondering....quote:
Zo mag ik t horenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:48 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Hmmm... dat is normaal weekendtarief.... maar ik maak graag een uitzondering....![]()
Hmjah...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef Mokster het volgende:
* kijkt om zich heen...
Stil hier... en niet echt geil ofzo![]()
Genoeg bloed naar beneden dus .. goeie zaak !quote:Op donderdag 8 september 2005 16:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Oh...en mn aorta is ook in orde![]()
(het deel van mn middenrif tot aan mn kruis dan)..
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Genoeg bloed naar beneden dus .. goeie zaak !![]()
* ookquote:
* Gutteguttegut valt flauw....quote:Op donderdag 8 september 2005 19:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
* ook
* Mokster kijkt Ggg ondeugend aan en loopt uitdagend naar hem toe tot ze vlak voor hem staat. Gaat n beetje op haar tenen staan. Pakt zn hoofd tussen haar handen. Brengt zn gezicht tot vlak voor t hare... en geeft Ggg een hele lange tongzoen...![]()
* webspider gooit met ijsblokjesquote:Op donderdag 8 september 2005 19:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
al zn bloed is naar 1 plekje toe gestroomd......
* Mokster kijkt naar Ggg die op de grond ligt... Wat moet ze nou doen?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut valt flauw....
al zn bloed is naar 1 plekje toe gestroomd......
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:47 schreef webspider het volgende:
[..]
* webspider] gooit met ijsblokjes[/me]
* Gutteguttegut doet net alsof het niet helpt en hoopt dat Mokster iets anders probeerd...quote:Op donderdag 8 september 2005 19:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
[me=Mokster kijkt naar Ggg die op de grond ligt... Wat moet ze nou doen?![]()
* probeert mond-op-mond-beademing...
Mmmm.... helpt niet.... ow.... wacht.... misschien is dit iets!!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
best koud....
[..]
* Gutteguttegut doet net alsof het niet helpt en hoopt dat Mokster iets anders probeerd...![]()
* Gutteguttegut doet nog steeds net alsof het niet helpt...en wacht nog even rustig af...quote:Op donderdag 8 september 2005 19:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mmmm.... helpt niet.... ow.... wacht.... misschien is dit iets!!
* Mokster stopt met de mond-op-mond-beademing en kijkt naar het plekje waar al Ggg's bloed zich heeft verzameld. Kruipt een stukje naar voren en pakt de boosdoener beet.... Kusje erop...
* draait zich om en ziet Ggg nog steeds voor pampus liggen...quote:Op donderdag 8 september 2005 19:57 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut doet nog steeds net alsof het niet helpt...en wacht nog even rustig af...
KIJK!!!... * Gutteguttegut wordt langzaam "wakker" en geniet van Mokster...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
* draait zich om en ziet Ggg nog steeds voor pampus liggen...
* Mokster denkt nog eens na en laat vervolgens het met bloed gevulde apparaat van Ggg helemaal in haar mond verdwijnen en begint haar hoofd langzaam op en neer te bewegen...![]()
Jup en ik ga nu slapen..quote:
Hey babequote:
Yup!quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey babe![]()
Ook zo lekker geslapen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |