* Razorfish69 geniet van Misstique's lekker zoen en blijft lekker door kussen...quote:* Misstique kijkt Razorfish69 in z'n ogen en geeft m dan een intens diepe zoen..
*slik...quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Met jou altijd!
* Mokster loopt naar Gutteguttegut toe, geeft m een zoen en bevoelt met haar handen zn lekkere lichaam...![]()
* Misstique krijgt fijne kriebels in haar onderbuik en laat haar handen onder Razorfish69's shirt verdwijnen..quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:01 schreef razorfish69 het volgende:
Vorige deel:
Het grote geilheidstopic deel 47
En hier waren we gebleven:
[..]
* Razorfish69 geniet van Misstique's lekker zoen en blijft lekker door kussen...![]()
* Razorfish69 voelt Misstique's warme handen over zijn borst glijden en sluit ondertussen zijn ogen en geniet...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique krijgt fijne kriebels in haar onderbuik en laat haar handen onder Razorfish69's shirt verdwijnen..
* Misstique glimlacht en laat haar handen via Razorfish's rug naar z'n billen gaan...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:10 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish voelt Misstique's warme handen over zijn borst glijden en sluit ondertussen zijn ogen en geniet...
* Razorfish69 knikt instemmend en lacht zachtjes als hij voelt hoe Misstique stiekem in zijn billen knijpt en denkt: "Dat kan ik ook!" en legt daarom vervolgens zijn handen op Misstique's zeer fraaigevormde bilpartij...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique glimlacht en laat haar handen via Razorfish's rug naar z'n billen gaan...
* Razorfish69 vraagt zich af wat donald_dick hier dan doet?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:30 schreef donald_dick het volgende:
jezus wat is diet zielig zeglijkt net een mislukte babbelbox
* Misstique voelt Razorfish's handen op haar kontje en genietquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:20 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 knikt instemmend en lacht zachtjes als hij voelt hoe Misstique stiekem in zijn billen knijpt en denkt: "Dat kan ik ook!" en legt daarom vervolgens zijn handen op Misstique's zeer fraaigevormde bilpartij...
mezelf vermaken hoe jij erhelemaal in op gaat en kennelijk geil wordt van wat lettertjesquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:31 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 vraagt zich af wat donald_dick hier dan doet?![]()
* Razorfish wrijft zachtjes met zijn warme handen over Misstique's billen en kijkt ondertussen diep in haar ogen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique voelt Razorfish's handen op haar kontje en geniet
* Razorfish69 haalt zijn schouders op en laat donald_dick lekker denken wat hij wil denken...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mezelf vermaken hoe jij erhelemaal in op gaat en kennelijk geil wordt van wat lettertjes
Jij snapt het echt........NOT...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mezelf vermaken hoe jij erhelemaal in op gaat en kennelijk geil wordt van wat lettertjes
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jij snapt het echt........NOT...![]()
Dubbelquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jij snapt het echt........NOT...![]()
* Misstique vraagt zich af of ze Razorfish mag ontdoen van z'n shirtquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:38 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish wrijft zachtjes met zijn warme handen over Misstique's billen en kijkt ondertussen diep in haar ogen...
* Razorfish69 denkt van wel...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique vraagt zich af of ze Razorfish mag ontdoen van z'n shirt
* Misstique trekt Razorfish's shirt uit en kust zachtjes zijn borst..quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:47 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 denkt van wel...![]()
* Razorfish69 geeft zich over aan Misstique's zachte lippen en kan haast niets anders doen dan genieten...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique trekt Razorfish's shirt uit en kust zachtjes zijn borst..
Jij ook fijn weekend!quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:54 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut stapt met een goed gevoel dit topic uit voor vandaag
Iedereen een heel fijn weekend toegewenst...
* Misstique duwt Razorfish langzaam naar de sofa..quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:55 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 geeft zich over aan Misstique's zachte lippen en kan haast niets anders doen dan genieten...![]()
* Razorfish69 valt zachtjes in de sofa en vraagt zich af wat er nu gaat gebeuren...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique duwt Razorfish langzaam naar de sofa..
Maken we t een andere keer afquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:06 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
... maar kan thuis pas weer verder lezen want hij gaat z'n werk verlaten...![]()
* Misstique zwaait terugquote:
Prima hoor, bijna weekendquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik heb 2 weken vakantie, ben dus te vrolijk
Oh ja? Ik ben ook jarig volgende weekquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:16 schreef PhaE het volgende:
Nope, ben volgende week jarig, en moet dus feesten.
Heb daarna wel een week nodig om bij te komen denk ik..
De 9equote:Op vrijdag 2 september 2005 17:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oh ja? Ik ben ook jarig volgende week![]()
Ik de 11equote:Op vrijdag 2 september 2005 17:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
De 9e
En? Ga je nog wat bijzonders doen?
Of ook gewoon flink feesten
Vroeg je nest in dus vanavond?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:23 schreef PhaE het volgende:
Feestjes zijn
Alleen teveel achter elkaar niet
Gisteren en eergisteren 2 foute gehad, ben nu helemaal rot
* Razorfish69 is ook thuis en lekker achter z'n PC-tje gekropen!quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:48 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut is alweer thuis...
Haiquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:58 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 is ook thuis en lekker achter z'n PC-tje gekropen!![]()
Ik zou om 19:30 bij je zijn he? Maar de brug stond open... kom er zo aan!quote:
Neuh, dat niet, net ff geprobeerd te slapen, is wel primaquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vroeg je nest in dus vanavond?
Of gewoon doorbikkelen in de kroeg?![]()
Laat maar, is nu niet meer nodigquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:08 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik zou om 19:30 bij je zijn he? Maar de brug stond open... kom er zo aan!![]()
Juiste instelling! Enjoy!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:08 schreef PhaE het volgende:
[..]
Neuh, dat niet, net ff geprobeerd te slapen, is wel prima
Ik heb nu vakantie, dus daar moet ik maximaal van genieten
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laat maar, is nu niet meer nodig![]()
Smakelijk!quote:
Lijkt me ook welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |