Hoi scheetquote:
Yep... Zelf ook wel last hoor...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hoi scheet
Hoest op je werk....veel treurige gezichten?
Is goedquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Yep... Zelf ook wel last hoor...
Wordt vrijdag één groot jank-drama denk ik...
Kom je me troosten dan?![]()
Hihi...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Is goed
Ik zal donderdag avond wat grote handdoeken inslaan dan
Gelukkig!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hihi...
* misselijkheid verdwijnt als sneeuw voor de zon...![]()
Dat was nix hoor... That's what friends are forquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Gelukkig!!!
Weer iemand blij gemaakt vandaag....kan ik eindelijk iets terug doen![]()
Lief...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat was nix hoor... That's what friends are for![]()
Mogguh!quote:
Vind jij jezelf leuk?quote:Op woensdag 7 september 2005 02:32 schreef StarWars het volgende:
*StarWars bukt voorover en spant de bips naar achteren en trakteert iedereen als een op hol geslagen gierkar op pap-stront-met-nootjes*
Hey P, bevalt het een beetje vakantie houden?quote:
Hoi hoiquote:
Niet op reageren...quote:Op woensdag 7 september 2005 09:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vind jij jezelf leuk?
Sick bastard![]()
Hai Gutquote:Op woensdag 7 september 2005 09:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
[..]
Niet op reageren...
Mokster reageerde ook al op hm...moet je nooit doen dan blijven ze vanzelf weg..quote:Op woensdag 7 september 2005 09:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai Gut![]()
Je hebt gelijk, maar ik kan in dit soort gevallen moeilijk m'n mond houden.. ranzige vent, bah!
I know, I know.. you're right, enough saidquote:Op woensdag 7 september 2005 09:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Mokster reageerde ook al op hm...moet je nooit doen dan blijven ze vanzelf weg..
* Gutteguttegut is nog moe...![]()
Nee juist niet....ik heb wel onrustig geslapen omdat Joris irritant wasquote:Op woensdag 7 september 2005 09:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
I know, I know.. you're right, enough said
Wilde nacht gehad?![]()
Wie is Joris?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nee juist niet....ik heb wel onrustig geslapen omdat Joris irritant was..en natuurlijk omdat het zo heerlijk warm was
Joris mn beste vriendje..een rooie kater van 4 jaar zonder start..quote:
En die is nog steeds irritant?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:11 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Joris mn beste vriendje..een rooie kater van 4 jaar zonder start..
Ja soms is hij irritant..maar meestal komt hij gewoon lekker tegen me aan liggen...maar vanacht was het weer eens zover..de hele tijd met zn poten in mn gezicht..aandacht vragen...en als ik hm dan de deur uitzetten kwam hij via het raam weer naar binnen ..zucht..quote:Op woensdag 7 september 2005 10:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
En die is nog steeds irritant?
Shit... heb een kitten van bijna 4 maanden met ADHD, dacht dat dat met de jaren wat af zou nemen...
De mijne valt me gewoon te pas en te onpas aan. M'n lichaam is 1 groot krasfestijn aan t worden, durf nauwelijks nog een rokje te dragenquote:Op woensdag 7 september 2005 10:31 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja soms is hij irritant..maar meestal komt hij gewoon lekker tegen me aan liggen...maar vanacht was het weer eens zover..de hele tijd met zn poten in mn gezicht..aandacht vragen...en als ik hm dan de deur uitzetten kwam hij via het raam weer naar binnen ..zucht..
Dat hebben veel jonge katjes..maar dat heb ik Joris goed afgeleerd toen jij nog jong was (veel nekvel werk)..quote:Op woensdag 7 september 2005 10:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
De mijne valt me gewoon te pas en te onpas aan. M'n lichaam is 1 groot krasfestijn aan t worden, durf nauwelijks nog een rokje te dragen![]()
Rook ze en "cursus" ze..quote:Op woensdag 7 september 2005 10:44 schreef Misstique het volgende:
* nog even roken gaat en dan de rest van de dag cursus heeft![]()
![]()
Zonde...quote:Op woensdag 7 september 2005 10:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
De mijne valt me gewoon te pas en te onpas aan. M'n lichaam is 1 groot krasfestijn aan t worden, durf nauwelijks nog een rokje te dragen![]()
Haiquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai![]()
Dat weerhoudt mij er echter niet van hoor(om een rokje te dragen bedoel ik, en okay, misschien overdreef ik n beetje..)
De cursus was saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op woensdag 7 september 2005 13:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hoe is/was de cursus?
* Gutteguttegut vraagt zich af of Misstique nu een (kort) rokje aan heeft..![]()
Talieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 7 september 2005 18:12 schreef Talietje het volgende:
dag allemaal![]()
dit topic is weer aangenaam levendig zeg!
![]()
![]()
guttieeee!!!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 18:54 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Talieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
* Gutteguttegut valt achter over en laat zich heerlijk verwennen door Talietje...quote:Op woensdag 7 september 2005 19:03 schreef Talietje het volgende:
[..]
guttieeee!!!!!
* Talietje bespringt gutteguttegut en overwelmt hem met knuffels en kusjes
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:12 schreef Talietje het volgende:
dag allemaal![]()
dit topic is weer aangenaam levendig zeg!
ja dit is pittig levendigquote:
Dat zet je opmerking in een ander licht idd, de topics zijn alleen van een iets andere strekking nuquote:Op donderdag 8 september 2005 01:10 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja dit is pittig levendigik ben 2 keer 2 weken weggeweest... de eerste 2 weken dat ik weg was... was er maar 1 topic geweest.... nu de 2e keer... wel een stuk of 5 ofzo
!
Hai Gutquote:Op donderdag 8 september 2005 09:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
Goeie morgen allemaal
* Gutteguttegut geeft de dames een knuffel en een kusje....en stapt in de auto naar het ziekenhuis...
![]()
Hoi Misstiquequote:Op donderdag 8 september 2005 09:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai Gut![]()
Ziekenhuis? Niks ernstigs hoop ik?
Tis dat? (En nee, heb geen tijd om te google'n, heb zo weer cursus en moet snel wat zaakjes regelen..)quote:Op donderdag 8 september 2005 09:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hoi Misstique![]()
Nee onderzoek naar mogelijk iets serieus' (Marfan syndroom) maar dat moet dus nog blijken.
Ik voel me kiplekker en bij het vorige onderzoek (1,5 week terug) bleek ook dat ik nog niets mankeer
Het is o.a. een genetisch bepaalde afwijking aan je hoofdslagaderen (voornamelijk aorta).quote:Op donderdag 8 september 2005 09:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tis dat? (En nee, heb geen tijd om te google'n, heb zo weer cursus en moet snel wat zaakjes regelen..)
Stel dat ik het ook heb dan is er nog goed mee te leven alleen zal ik dan wel regelmatig op controle moeten.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:43 schreef Misstique het volgende:
Sjesus.. dat klinkt wel heftig.. hoop voor je de testen negatief zullen uitwijzen op dat syndroom..
Eerst maar even de resultaten van die tests afwachten Gut. Nog niet over eventuele consequenties gaan nadenken.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Stel dat ik het ook heb dan is er nog goed mee te leven alleen zal ik dan wel regelmatig op controle moeten.
Er is alleen geen oplossing of medicijn voor.
Dank je welquote:Op donderdag 8 september 2005 09:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eerst maar even de resultaten van die tests afwachten Gut. Nog niet over eventuele consequenties gaan nadenken.
* Geeft Gutteguttegut een knuffel en wenst m sterkte
Ik ga weer cursus volgen![]()
Hey Razorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |