Misschien moeten we een nieuwe serie gaan opstarten?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja....ik denk dat de "vibe" een beetje weg is...misschien dat het nieuwe er vanaf is (we zitten tenslotte al op deel 48)...
Misschien is het juist stilte voor de storm...quote:
Dan hoop ik gezellig met je meequote:Op dinsdag 6 september 2005 13:21 schreef Misstique het volgende:
Dat hoop ik dan maar..
Niet een beetje hoor..quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:23 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Dan hoop ik gezellig met je mee![]()
Nu is het inderdaad een beetje...![]()
![]()
Het is nu wel heel duidelijk wie er hier leven in de brouwerij moeten brengen he?quote:
Nee, wie dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Het is nu wel heel duidelijk wie er hier leven in de brouwerij moeten brengen he?
Me? I plead total innocencequote:
Ooh...quote:
Wie biedt?quote:
Voor jou?....hmm...Om te beginnen een flinke mep op je billen? (even rood laten opgloeien...)quote:
Waarom? Ben toch niet stout?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Voor jou?....hmm...Om te beginnen een flinke mep op je billen? (even rood laten opgloeien...)
Was ook meer een uitprobeersel...kijken wat je fijn vind...quote:
erg aardig is anders...quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Was ook meer een uitprobeersel...kijken wat je fijn vind...![]()
En als ze er nu een kick van krijgt?...Dan zit ze nu te genietenquote:
Hou niet zo van pijn..quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Was ook meer een uitprobeersel...kijken wat je fijn vind...![]()
Niet dusquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
En als ze er nu een kick van krijgt?...Dan zit ze nu te genieten
quote:
There was only one way to find out...quote:
Ja dan kan ik even wat anders gaan doen...have fun!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:04 schreef Misstique het volgende:
Maaruh, leuk dat er weer s een andere dame het topic binnen strompelt!
Hmm...want me to stay?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:08 schreef Misstique het volgende:
De enige man verdwijnt weer.. leuk hoor..
@Lionne: just you and me left!
Okquote:
Euhm.. kusje d'r op?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:19 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ok
* Gutteguttegut] loopt naar Misstique toe en doet zijn hand achter haar rug.....[/me]
[me=Gutteguttegut] streelt met 1 vinger heel zachtjes over haar rug...van boven naar beneden....[/me]
[me=Gutteguttegut fluisterd zachtjes in Misstique haar oor:
"..sorrie dat ik zo hard sloeg...hoe kan ik het goed maken?"
* Gutteguttegut twijfeld geen moment en geeft Misstique een heerlijk zachte lange warme kus op haar billen...quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut twijfeld geen moment en geeft Misstique een heerlijk zachte lange warme kus op haar billen...![]()
Ergens anders nog...?![]()
And whats your problem?quote:
Ze is jaloersquote:
Oh..... sorrie..quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:49 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Oh..... sorrie..![]()
* Gutteguttegut geeft Lionne een knuffel..![]()
Best jammer...maarja..zo komen en gaan er wel meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze is niet zo spraakzaam he?
@Lionne: gaarne je ontstemdheid even onderbouwen![]()
* is moe en wil liever een knuffelquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:04 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Best jammer...maarja..zo komen en gaan er wel meer
Wilde jij nog ergens anders gekust worden?![]()
* Gutteguttegut gaat languit op de bank zitten en trekt Misstique naar zich toe....quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
* is moe en wil liever een knuffel
* gaat tegen Gutteguttegut aan zitten en laat de stress uit haar lichaam lopenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:17 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] gaat languit op de bank zitten en trekt Misstique naar zich toe....[/me]
"Kruip maar even lekker bij me weg..." zegt [me=Gutteguttegut][/me]
[me=Gutteguttegut geeft Misstique een warme knuffel en houd haar voorzichtig stevig vast...
* Gutteguttegut voelt Misstique in zn armen ontspannen en geniet zelf ook van de rust....quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
* gaat tegen Gutteguttegut aan zitten en laat de stress uit haar lichaam lopen
* Misstique wil de rust niet doorbreken door Gutteguttegut in te lichten over haar kutdag en steekt lekker een peuk opquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut voelt Misstique in zn armen ontspannen en geniet zelf ook van de rust....
...heerlijk...
* Gutteguttegut vind het wel relaxt om te kletsen en vraagt dus waarom Misstique zo'n kutdag heeft gehad...quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique wil de rust niet doorbreken door Gutteguttegut in te lichten over haar kutdag en steekt lekker een peuk op![]()
* Misstique rookt eerst haar peuk op en vertelt dan zuchtend over haar dagquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut vind het wel relaxt om te kletsen en vraagt dus waarom Misstique zo'n kutdag heeft gehad...![]()
* Gutteguttegut geniet van de rust en het warme geluid van Misstique haar stem...quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique rookt eerst haar peuk op en vertelt dan zuchtend over haar dag
Owkee, till next timequote:Op dinsdag 6 september 2005 16:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
...ik moet gaan...sorrie..anders mis ik mn trein...i'll be back...
![]()
Keep dreamingquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:27 schreef StarWars het volgende:
*StarWars* haalt zijn dikke paal te voor schijn en spuit iedereen onder met een dikke vla douche.*
Ik was al niet echt geil... maar nu ben ik misselijk denk ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:27 schreef StarWars het volgende:
*StarWars* haalt zijn dikke paal te voor schijn en spuit iedereen onder met een dikke vla douche.*
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik was al niet echt geil... maar nu ben ik misselijk denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |