Nee, heb er al een stuk of 10 a 15 op mijn naam staan maar er was er nog geen en kon niks anders stoms vinden met 599quote:
Ohw fuck man.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:45 schreef BID112 het volgende:
Ligt er natuurlijk aan wat de kilometer stand bedraagt, en trouwens is dit topic niet bestemd voor Vraag & Aanbod
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:45 schreef BID112 het volgende:
Ligt er natuurlijk aan wat de kilometer stand bedraagt, en trouwens is dit topic niet bestemd voor Vraag & Aanbod
Schone zaak...quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:57 schreef PeuRac het volgende:
ik ga mn tent maar eens schoonmaken, die ligt al 3weken in de bijkeuken![]()
Waar denk je dat [PTA SC] voor staat dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:19 schreef BID112 het volgende:
ja kijkt toen ik die reactie had geplaatst was het nog geen SlowChat, dus bij deze *sorry* aight!
Jaaaaa, PTA SC Newbies baschenquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waar denk je dat [PTA SC] voor staat dan?
geeft niets joh. 't is hier gezellig. blijf ff hangen
Hij rook wel een beetje mufquote:
Ach ja je moet toch wat hé met die mooie weerquote:
Goede mentaliteitquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:28 schreef BID112 het volgende:
[..]
Ach ja je moet toch wat hé met die mooie weerhet is dat ik zelf een PTA SC newbie ben, maar anders ging ik ook lekker mee baschen, ja toch?
[nasty]quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:46 schreef BoJo het volgende:
Ik heb goede hoop dat m'n Jeep morgen echt gefixt is.![]()
Ja want anders moet ik het gaan zoeken in benzinetoevoer and so on... laat het alsjeblieft de rotor en verdeler zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[nasty]
Ga je pa maar vast bedanken dan![]()
[/nasty]
Ik hoop het ook voor je![]()
Na deze grove belediging weiger ik verder met u te communicerenquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
H100? Die moeten allemaal dood, dus dan is het maar beter ook.
FOto's? Doodsoorzaak?/
ga jij maar lekker alle positeiev punten van Hitler opsommen danquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Na deze grove belediging weiger ik verder met u te communiceren
Je gaat toch geen kwaad over de doden spreken...
Fwnkquote:
Ik ben nog niet op de hoogte gesteld van de doodsoorzaak, maar het schijnt om een aantal ernstige motorische kwalen te gaan welke gezien de leeftijd van het voertuig hebben geleid tot de diagnose: total lossquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:17 schreef Fwnk het volgende:
dan maar netjes:
Gecondoleerd!
wat is de doodsoorzaak?
Ow, per ongeluk een verkeersdrempel meegepakt bedoel jequote:Op vrijdag 2 september 2005 16:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben nog niet op de hoogte gesteld van de doodsoorzaak, maar het schijnt om een aantal ernstige motorische kwalen te gaan welke gezien de leeftijd van het voertuig hebben geleid tot de diagnose: total loss![]()
Hoi peuquote:
Word er nog autopsie verricht teneinde de uiteindelijke doodsoorzaak te kunnen vaststellen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben nog niet op de hoogte gesteld van de doodsoorzaak, maar het schijnt om een aantal ernstige motorische kwalen te gaan welke gezien de leeftijd van het voertuig hebben geleid tot de diagnose: total loss![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:27 schreef Tjabbo het volgende:
MutZ Fwnk Peu
Beetje dit topic onder te kwijlen
bij jou drupt er op ander plekken vocht uit je lichaam...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik kwijl niet
![]()
Ik ben goed opgevoed![]()
Ik attendeer zondag a.s. de uitvaart-bbq en ik zal daar naar alle waarschijnlijkheid wel volledig op de hoogte worden gesteld.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Word er nog autopsie verricht teneinde de uiteindelijke doodsoorzaak te kunnen vaststellen?
Jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:27 schreef Tjabbo het volgende:
MutZ Fwnk Peu
Beetje dit topic onder te kwijlen
Als je dit al ranzig noemt, dan wil je mij echt niet in een ranzige bui meemakenquote:
Te laatquote:
dat zeg ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:38 schreef PeuRac het volgende:
MutZ nu al ranzig vinden![]()
![]()
Dan ken je dr nog niet goed
welke natte droom??quote:
weet ik nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij. Of ben jij geen natte droom voor BoJo?
neequote:Op vrijdag 2 september 2005 16:50 schreef Fwnk het volgende:
ik krijg natte voeten!
hou es op met dat gekwijl
Peu, kon je je weer niet inhouden??quote:
Bij mij is alles schoon en droogquote:
Dat zeg je nu, maar ondertussen....quote:
zie je nou wel?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:05 schreef Fwnk het volgende:
mja
En ook gevonden?quote:
Yep, had ik mn centjes nu maar alquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij. Of ben jij geen natte droom voor BoJo?
Staan ook altijd maar een paar potten, vraag me af of het nog wel rendabel isquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Aardappel anders.. Lang geleden dat ik daar iemand over gehoord heb..
Jep, ergens in 2006.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
hehe volgensmij al lang niet meer.. Was de datum wel goed..?
Je moet er ook een bende verse meuk doorheen raggen dan is het goed te doenquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:01 schreef PeuRac het volgende:
hehehe, ik vind het spul ook niet te vreten
Dan wordt er bij mij meestal weinig tv gekeken hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:05 schreef Ballebek het volgende:
Ik ga GTST kijken met een naakte vrouw op de bank..
Neemt mijn MCE vrolijk opquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vriendin en schoonma kijken GTST.. duurt verdomme weer een uur, kan ik volgensmij Topgear e.d. wel vergeten...
Nee, 2.. alleen 1 staat bij schoonzusje op de kamer en daar ben ik verbannen..quote:
Als nog zéér karigquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, 2.. alleen 1 staat bij schoonzusje op de kamer en daar ben ik verbannen..
Niet echt gewoon een mercedes 2.0 Met NOS erin die beetje te heet is geworden na lange ritquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:51 schreef Hugster het volgende:
krijg em niet afgespeeld met m'n pb en geen zin om pc op te starten
is het de moeite?
Neuh, simpele brakke kwali filpje over de motor van een 190 die in de fik fliegt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:51 schreef Hugster het volgende:
krijg em niet afgespeeld met m'n pb en geen zin om pc op te starten
is het de moeite?
Alexxxxxxxxx niet meequote:
de stofkap van mijn subwoofer had ik gesloopt, die ging ik dus ook lijmen en ik kwam er vandaag achter dat er lijm op de conus zatquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:27 schreef Hugster het volgende:
Ik moet m'n oordopje nog lijmen maar ben zo bang dat het lelijk wordt of dat er lijm op de driver gaat vallen
ja hier is het wat lastigerquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
de stofkap van mijn subwoofer had ik gesloopt, die ging ik dus ook lijmen en ik kwam er vandaag achter dat er lijm op de conus zatMaar ik kon het er gelukkig zo afhalen
Heb um nog niet gezien dus BOEIE!!! (klootzak)quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:44 schreef PeuRac het volgende:
anders kijkt iedereen Top Gear afleveringen van een half jaar oud![]()
ik heb erg grote handen jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:43 schreef Fugie het volgende:
gewoon een sterke lijm pakken en met de hand heel voorzichtig doen hugo, en als je te grote klauwe heb door iemand anders laten doen
Staat op de achterkant van de tube vaakquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb erg grote handen ja
seconde lijm is niet goed op plastic eh? dat slaat alleen maar wit uit en laat weer los toch?
Ik ga denk ik 2 componenten lijm proberen.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:50 schreef Fugie het volgende:
ff naar de karwei hebben ze zon lijmkiezer![]()
alleen naaide die mij wel de verkeerde lijm aan![]()
hoeveel heb je op dan, halve fles ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
Ik begin eindelijk een beetje bij te komen van die tyfus stroh 80 van gister
dat is zo lekker hequote:Op vrijdag 2 september 2005 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
Ik begin eindelijk een beetje bij te komen van die tyfus stroh 80 van gister
Met z'n 2en idd, na een kratje bierquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
hoeveel heb je op dan, halve fles ?
Ik had het nog nooit opquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is zo lekker he
Wanneer gaan we dat eens samen zuipen dan![]()
ik heb dit jaar bijna elke maand een fles van die zooi op.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit op
Maar m'n huisgenoot had een literfles laten meenemen uit Oostenrijk, en die is nu halfleeg
Lijkt me gezellig om eens te gaan zuipen met je ja
Da's idd niet verstandig neequote:Op vrijdag 2 september 2005 22:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb dit jaar bijna elke maand een fles van die zooi op.....
ben er maar mee gestopt
ik ben ook gestopt. Ben soms wel verstandigquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's idd niet verstandig nee
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben ook gestopt. Ben soms wel verstandig
Bhahahahahahahaquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:41 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, ik wilde je nog SMSen Sjoewe maar mijn telefoon was leeg
Ik stond op de bus te wachten (zegt die chauffeur zo van "kom er eens af" - erg slechte en tevens flauwe grap Herman, oke oke) komt er dus een zwaar gepimpede 190D voorbij(Allemaal spoilers enzo, snoeiharde Turkse muziek uit die ramen) En het ergste is was wel, hij had een raamband en daarop stond in dezelfde letters als in Sjoewe's avatar Mercedes 190D
![]()
![]()
![]()
![]()
Stond ik daar in mezelf te lachen bij de bushaltequote:Op vrijdag 2 september 2005 22:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bhahahahahahaha
Vooral dat het lettertype duitse ghotische letter is
het is zeg maar fout spul jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:47 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb al meerdere alholvergiftigingen gezien en meer dan de 3/4 er van had te maken met Stroh 80
eerste slok denk je van SHIT mijn lever komt er zo uit. 2de slok denk je.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al een alternatief gevonden dan?
Ik vond het trouwens eigenlijk fucking lekkerHad verwacht dat het echt gore zooi zou zijn maar dat is het absoluuuut niet
Alleen jammer van de volgende dag
"Uitmuntend staaltje autotechniek ehhquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stond ik daar in mezelf te lachen bij de bushalte
Zag je al die mensen kijken
Ik heb een hele emmer water over mijn huisgenoot heen getyft en toen gingen we stoeien enzo en nu zitten we allebei onder de blauwe plekken omdat we te lazerus waren om te stoeienquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:45 schreef Fugie het volgende:
het is best te zuipen ja, maar je wordt er echt kachelhout van![]()
stoeienquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb een hele emmer water over mijn huisgenoot heen getyft en toen gingen we stoeien enzo en nu zitten we allebei onder de blauwe plekken omdat we te lazerus waren om te stoeien
Oja dat was hetquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Uitmuntend staaltje autotechniek ehh"
jackquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit op
Maar m'n huisgenoot had een literfles laten meenemen uit Oostenrijk, en die is nu halfleeg
Lijkt me gezellig om eens te gaan zuipen met je ja
Fototje van de voorraad van dinsdag
[afbeelding]
Gebeurt alleen als we helemaal aan gort zijn van de alcoholquote:
sommige johnny walkers zijn ook erg goed te zuipenquote:
Zolang het maar geen rood isquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sommige johnny walkers zijn ook erg goed te zuipen
rood is idd niet echt lekker terwijl volgens mij dat de best verkochte johnny isquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zolang het maar geen rood is
Ik heb zoiezo liever single malts eigenlijk
Mja ik heb toch liever Four Roses etcquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
rood is idd niet echt lekker terwijl volgens mij dat de best verkochte johnny is![]()
black is de beste![]()
blue is ook erg okay alleen is de prijs wat minder![]()
[insert middelvinger] it wasn't mequote:Op vrijdag 2 september 2005 23:33 schreef hermandeperman het volgende:
blue is 150Euro
En ik vind rood eigenlijk best te pruimen
Maar er gaat niets boven Jack
BTW TF, moet jij zo langzamerhand niet eens naar een kroeg waar je na een uur weer uitgekenkerd wordt?
Heb ik vorige week weer opgemaaktquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik heb toch liever Four Roses etc
Dronken studenten zijn dan ook gewoon uiterst irritantquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[insert middelvinger] it wasn't me![]()
het was dan ook een echte kakbalquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dronken studenten zijn dan ook gewoon uiterst irritant
Xtreem?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het was dan ook een echte kakbal![]()
daar is X een wannabee bijquote:
quote:
polo, zo'n trui over de nek, en het heet roderi(c)kquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Toch geen halflang blond haar, 3 overhemden aan, portie hete aardappels in zijn keel en instappers?
Meestal bind ik die trui halverwege de avond 3x om een ze nek heen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
polo, zo'n trui over de nek, en het heet roderi(c)k
zegt genoeg toch![]()
Trui over je nekquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zegt genoeg toch![]()
quote:Siebert zegt:
maar jij bent smeriger dan ik
VINK .:: Enorrrrrrrrrrrrrme Conjo! :.[externe speler] zegt:I knew it
Over een paar wekenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:54 schreef ook_gek het volgende:
herman wanneer gaan we zuipen dan
vaak heten ze jan willem roderikquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zegt genoeg toch![]()
Of BEEEEJEEEEEquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vaak heten ze jan willem roderik
He JWR nog wat drinken dan knul
mooi is dat hequote:
Youp van het Hek is idd een meesterlijke kerel jaquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef hermandeperman het volgende:
Opzich zou dat een reden kunnen zijn ja
Nog geneukt btw?
En ik stel voor om de huidige tweede kamer te schrappenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:44 schreef hermandeperman het volgende:
"De 2e kamer stelt voor om het woord 'allochtoon' uit de Nederlandse taal te schrappen"![]()
![]()
![]()
't is je niet links genoeg?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En ik stel voor om de huidige tweede kamer te schrappen
En nu ga jij me vertellen dat je helemaal in dit politieke gezam kan vinden zeker?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is je niet links genoeg?
Is er trouwens iemand die blij is met het nieuwe zorgstelsel?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:49 schreef BoJo het volgende:
Ik ben net op en neer Enschede geweest, reed zelfs verkeerd en reed zo de grens over![]()
noar plus kut gereden en weer terugquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:49 schreef hermandeperman het volgende:
Heje gedoan net?
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En nu ga jij me vertellen dat je helemaal in dit politieke gezam kan vinden zeker?
de zus van spokenmeisje halen, morgenavond gaan we pokerenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus
En wat moest je daar dan?
In de tijd dat jij de slang erin hangt en naar de kassa loopt om te betalen is de benzine al weer 10 cent duurder gewordenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:49 schreef BoJo het volgende:
en WTF is de benzine prijs nu ineens 1,535 !!!!![]()
Meen je dat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:49 schreef BoJo het volgende:
en WTF is de benzine prijs nu ineens 1,535 !!!!![]()
271, mwah valt meequote:Op vrijdag 2 september 2005 23:58 schreef Sjoewe het volgende:
Naar aanleiding van:
Vergelijk je sexranzigheid m.b.v. deze test!
[..]
Oja het spokenmeisjequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
de zus van spokenmeisje halen, morgenavond gaan we pokeren![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In de tijd dat jij de slang erin hangt en naar de kassa loopt om te betalen is de benzine al weer 10 cent duurder geworden
Vertel mij watquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Maar dat geld terug wanneer je niet naar de dokter gaat vind ik primaLekker cashen
Maar je moet onderhand een lening gaan afsluiten voor je verzekering man
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In de tijd dat jij de slang erin hangt en naar de kassa loopt om te betalen is de benzine al weer 10 cent duurder geworden
Ik rij nu 99% van de tijd met de 205, dus hoefde maar iets van 40 liter te tankenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waarom tot je 28e? Is je vader dan uitgewerkt ofzo?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vertel mij watGelukkig zit ik tot mn 28ste veilig bij mn ouders meeverzekerd
![]()
met dierenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Komt zeker door die hond of niet?
En actieve danwel passieve sex gehad met één of meerdere dieren?quote:
Eenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
met dieren
die lui mogen van mij een ijzeren projectiel krijgen
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
eens kijken of we die zus eens op d'r rug kunnen krijgen morgen![]()
Niet zo maar een boot... Een Panzerkreuzer!quote:
Pics picsquote:
erm ik heb veel sex gehad ofzo?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:55 schreef hermandeperman het volgende:
Maar hoe kom je dan aan die punten Mukie?
Die luier dan?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niet zo maar een boot... Een Panzerkreuzer!
[afbeelding]
of een trein koppenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niet zo maar een boot... Een Panzerkreuzer!
[afbeelding]
je hebt gewoon het meest gore aangevinktquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En actieve danwel passieve sex gehad met één of meerdere dieren?
Ik verwijs je naar mijn post in dat topic
op verschillende manieren duhquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik heb nergens een vraag gezien "hoe vaak heb jij sex gehad"![]()
bij dat soort lui mag datquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doodsverwensing!!! BAN!!![]()
![]()
!!!111!!oneone!!!éé'n!!!!!1111!!!!
Ik heb enkele foto's gemaild hoe ik het gewend benquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
je hebt gewoon het meest gore aangevinkt![]()
die hoor ik vakerquote:
omgquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb enkele foto's gemaild hoe ik het gewend ben
die ik vast al allemaal heb gehoordquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
**Slikt een paar typische mannenopmerkingen in**
Kan jij een nieuwe schuur metselen voor me dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
die ik vast al allemaal heb gehoord
Heb niet voor niets 4j in de bouw gezeten
metselenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan jij een nieuwe schuur metselen voor me dan?
Floot jij altijd naar mannen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
die ik vast al allemaal heb gehoord
Heb niet voor niets 4j in de bouw gezeten
Insert snijtreinquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:17 schreef Sjoewe het volgende:
Multimeter ligt nog op de bootmoet nog ff wachten
Fluiten niet, wel uitkleden van top tot teen met de ogenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Floot jij altijd naar mannen?
Prima, waar woon je?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:16 schreef Sjoewe het volgende:
Mja mag jij de fundering bepalen, terwijl ik een metselaar zoek.
En dan wilden ze jou ook uitkleden zeker?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Fluiten niet, wel uitkleden van top tot teen met de ogen
Hun testosteron sprak vaak boekdelen jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan wilden ze jou ook uitkleden zeker?
Ik hoor Zep Leddelin liever door mooie boxenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:19 schreef Sjoewe het volgende:
Wat loop je mijn megasubwoofer in wording te dissen, conjo
I can imaginequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hun testosteron sprak vaak boekdelen ja
Komt in ordequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoor Zep Leddelin liever door mooie boxen
Utrechtquote:
Klinkt opwindendquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Utrecht
Dat worden mortelschroefpalen met een extra dichtingslaag van 1m50
niet echt vaste grond
Nou Sjoewe, je weet wat je te doen staat!quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Utrecht
Dat worden mortelschroefpalen met een extra dichtingslaag van 1m50
niet echt vaste grond
Mja dan is het voordelig dat er geen vrouwen in je leven zijn...quote:
Wel als je met een 3-delig pakje op een bouwterrein komtquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja dan is het voordelig dat er geen vrouwen in je leven zijn...
Kan je geld over de balk smijten aan audio apparatuur en vinyl![]()
Foto's?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wel als je met een 3-delig pakje op een bouwterrein komt
Als vrouw zijnde, om te kijken of ze het goed gedaan hebben![]()
Dat kan toch ook met vrouw drbij?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja dan is het voordelig dat er geen vrouwen in je leven zijn...
Kan je geld over de balk smijten aan audio apparatuur en vinyl![]()
Ook leukquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik geef het uit aan sigaretten en bier
geenquote:
Probeer je vriendin maar eens uit te leggen dat zij je moet trakteren in de kroeg omdat je weer teveel geld hebt uitgegeven aan één enkele plaat, die je moest hebben omdat het de originele persing is in mint conditionquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat kan toch ook met vrouw drbij?
Ik ga voorlopig alleen uitgeven aan autospullen
* wacht afquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
geen
denk maar gewoon aan heather locklear in melrose place.
plaatje gaat zoeken
Heb gemoeg vrienden die dj zijn, best logischquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Probeer je vriendin maar eens uit te leggen dat zij je moet trakteren in de kroeg omdat je weer teveel geld hebt uitgegeven aan één enkele plaat, die je moest hebben omdat het de originele persing is in mint condition
Heb ik daarnet gedaan, zo schlafenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:31 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga de laatste unit nicotine opsteken voor vandaag.
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb gemoeg vrienden die dj zijn, best logisch
idemquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb ik daarnet gedaan, zo schlafen
Wij begrijpen elkaarquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan ben je samen met herm een van de weinig die het begrijpt
Niet in mn pak neequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je echt geen foto's met jezelf erin?![]()
Ikke niet, laat jullie fijn achter met die testquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:36 schreef hermandeperman het volgende:
Wie opent de volgende?
Als het maar geen Me:rcedes is
quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ikke niet, laat jullie fijn achter met die test
58% maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:45 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben zo'n enorme slet
Daar heb ik echt geen test voor nodig
oke, ben nu bezigquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ikke niet, laat jullie fijn achter met die test
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |