Nee, heb er al een stuk of 10 a 15 op mijn naam staan maar er was er nog geen en kon niks anders stoms vinden met 599quote:
Ohw fuck man.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:45 schreef BID112 het volgende:
Ligt er natuurlijk aan wat de kilometer stand bedraagt, en trouwens is dit topic niet bestemd voor Vraag & Aanbod
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:45 schreef BID112 het volgende:
Ligt er natuurlijk aan wat de kilometer stand bedraagt, en trouwens is dit topic niet bestemd voor Vraag & Aanbod
Schone zaak...quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:57 schreef PeuRac het volgende:
ik ga mn tent maar eens schoonmaken, die ligt al 3weken in de bijkeuken![]()
Waar denk je dat [PTA SC] voor staat dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:19 schreef BID112 het volgende:
ja kijkt toen ik die reactie had geplaatst was het nog geen SlowChat, dus bij deze *sorry* aight!
Jaaaaa, PTA SC Newbies baschenquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waar denk je dat [PTA SC] voor staat dan?
geeft niets joh. 't is hier gezellig. blijf ff hangen
Hij rook wel een beetje mufquote:
Ach ja je moet toch wat hé met die mooie weerquote:
Goede mentaliteitquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:28 schreef BID112 het volgende:
[..]
Ach ja je moet toch wat hé met die mooie weerhet is dat ik zelf een PTA SC newbie ben, maar anders ging ik ook lekker mee baschen, ja toch?
[nasty]quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:46 schreef BoJo het volgende:
Ik heb goede hoop dat m'n Jeep morgen echt gefixt is.![]()
Ja want anders moet ik het gaan zoeken in benzinetoevoer and so on... laat het alsjeblieft de rotor en verdeler zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[nasty]
Ga je pa maar vast bedanken dan![]()
[/nasty]
Ik hoop het ook voor je![]()
Na deze grove belediging weiger ik verder met u te communicerenquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
H100? Die moeten allemaal dood, dus dan is het maar beter ook.
FOto's? Doodsoorzaak?/
ga jij maar lekker alle positeiev punten van Hitler opsommen danquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Na deze grove belediging weiger ik verder met u te communiceren
Je gaat toch geen kwaad over de doden spreken...
Fwnkquote:
Ik ben nog niet op de hoogte gesteld van de doodsoorzaak, maar het schijnt om een aantal ernstige motorische kwalen te gaan welke gezien de leeftijd van het voertuig hebben geleid tot de diagnose: total lossquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:17 schreef Fwnk het volgende:
dan maar netjes:
Gecondoleerd!
wat is de doodsoorzaak?
Ow, per ongeluk een verkeersdrempel meegepakt bedoel jequote:Op vrijdag 2 september 2005 16:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben nog niet op de hoogte gesteld van de doodsoorzaak, maar het schijnt om een aantal ernstige motorische kwalen te gaan welke gezien de leeftijd van het voertuig hebben geleid tot de diagnose: total loss![]()
Hoi peuquote:
Word er nog autopsie verricht teneinde de uiteindelijke doodsoorzaak te kunnen vaststellen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben nog niet op de hoogte gesteld van de doodsoorzaak, maar het schijnt om een aantal ernstige motorische kwalen te gaan welke gezien de leeftijd van het voertuig hebben geleid tot de diagnose: total loss![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:27 schreef Tjabbo het volgende:
MutZ Fwnk Peu
Beetje dit topic onder te kwijlen
bij jou drupt er op ander plekken vocht uit je lichaam...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik kwijl niet
![]()
Ik ben goed opgevoed![]()
Ik attendeer zondag a.s. de uitvaart-bbq en ik zal daar naar alle waarschijnlijkheid wel volledig op de hoogte worden gesteld.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Word er nog autopsie verricht teneinde de uiteindelijke doodsoorzaak te kunnen vaststellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |