Dat zijn geen clubs die met een serieus bod komen, anders was Anastasiou daar wel heen gegaan. Ook NEC had interesse, maar daar is hij ook niet heengegaan. Alsof die clubs gaan betalen voor Anastasiou of hem huren en daarbij zijn volledige salaris overnemen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vandaar dat RKC (?) pas geleden nog interesse had.
[..]
Ook nog wat inhoudelijks te melden?quote:Das wel erg overdreven, om heel Rosenborg BK in de spits te zetten.
[..]
[/quote]quote:! Was die trouwens niet al verkocht/verhuurd?
Die clubs willen hem gratis overnemen, gelijk hebben ze want betalen voor een 32-jarige reserve van Ajax moet je niet doen. Dan kan Ajax hem beter nog een jaartje houden en Harry verkopen voor 2 miljoen. Dan heb je wat cash en Harry of Anastasiou in de spits is geen wereld van verschil.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:45 schreef Nashje het volgende:
Zoveel is Ananas niet waard en Ajax (Blind) wil 'm dit seizoen nog bij de groep houden.
Tiberkanine komt niet aan het Ajax niveau, dus is hij niet aan de orde.
Tiberkanine kan ook op het middenveld, maar hij werd bijvoorbeeld in de A1 meestal als spits opgesteld. Ik zou hem gewoon als spits uitproberen in het eerste, kun je hem eventueel altijd nog een linie terughalen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:50 schreef Radegast het volgende:
Tiberkanine is toch meer een middenvelder?
Ik denk eerder dat bijvoorbeeld Martina een kans gaat krijgen bij het eerste...
Nee. Ik zie hem gewoon niet als middenvelder. Hij is een verdediger, en dat hij nu matig speelt doet daar niets aan af.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ook niet als volgend jaar De Jong, Pienaar en Galasek weg zijn?
Prima toch?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:23 schreef Ajaxfan het volgende:
Ajax lijkt de laatste tijd te veel talenten die zich voor hun gevoel niet snel genoeg ontwikkelen te verkopen.
Dat WK zegt ook niet alles. Vincken speelde daar als een krant, maar deed het laatst in het 1e van Feyenoord toch vrij aardig.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:49 schreef zjroentje het volgende:
Idd! Die blonk ff uit op het WK onder 20.
Als Rosenberg (die nu absoluut niet goed speelt) aan het eind van het seizoen nog niet lekker voetbalt bij Ajax mag die voor mijn part ook weer weg hoor. Ajax is een topclub in Nederland, dan moet je zorgen dat je goede spelers hebt, wil je bij Ajax komen voetballen, dan moet je je bewijzen. Lukt dat niet, dan heb je pech en kun je weg. Lijkt me vrij logische redenering..quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:23 schreef Ajaxfan het volgende:
Ajax lijkt de laatste tijd te veel talenten die zich voor hun gevoel niet snel genoeg ontwikkelen te verkopen.
idd, we moeten gewoon afwachtenquote:Op zondag 4 september 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
Je moet naar de omstandigheden kijken. Soms is geduld niet gek, zie Zlatan.
Helemaal vergelijkbaar vind ik het niet. Aan Zlatan zag je wel dat hij het had, maar dat het er niet uit kwam. Bij Rosenberg heb ik dat ook. Bij Harry niet.quote:Op zondag 4 september 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
Die is 15 toch?quote:Op zondag 4 september 2005 16:46 schreef Houniet het volgende:
en Anita dan, die schijnt ook goed te zijn. heb nog niet vel van hem gezien
Zlatan speelde vaak ongelukkig bij zijn debuutseizoen bij Ajax, maar het was wel te zien dat hij kan voetballen. Dat ontbreekt een beetje bij Anastasiou en Harry.quote:Op zondag 4 september 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
Het is toch triest dat je zo'n speler niet uit de jeugd kunt halen. Harry is wel voor de basis gehaald overigens.quote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar Anastasiou is dan ook puur een noodgevallenspits. Die is nooit voor de basis gehaald.
Dat heb je snel door. Misschien even concentreren op die Sparta supporter van jezelf met z'n maffe uitspraken?quote:Op zondag 4 september 2005 23:35 schreef JustJunior het volgende:
Die nieuwe Algemeen Directeur van jullie heeft een mooie tongvalHet lijkt me niet echt een doortastende kerel, voorzover ik dat kan beoordelen op een interview van 25 seconden.
Dit is het Ajax-topic vriendelijke vriend. Discussies over de heer Westerhof kunnen hier plaatsvindenquote:Op zondag 4 september 2005 23:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat heb je snel door. Misschien even concentreren op die Sparta supporter van jezelf met z'n maffe uitspraken?
Ik praat ABNquote:Op zondag 4 september 2005 23:50 schreef Suijk het volgende:
psv'ers die praten over een grappige tongval
Leek mij ook wel, wat kakkerig maar wel erg aardig.quote:Op maandag 5 september 2005 00:01 schreef rubbereend het volgende:
k vond jullie nieuwe directeur eigenlijk wel aanstekelijklijkt me een aardige vent
ach dat komt door zn omgeving, boeind hoe hij praat als er maar zinnige dingen uitkomen voor een directeur.quote:Op maandag 5 september 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Leek mij ook wel, wat kakkerig maar wel erg aardig.
Ik mag er vanuit gaan dat ze nu in ieder geval iemand hebben genomen die wel weet van zaken doen en ook vanuit een ander oogpunt kijkt naar Ajax. Hopen dat hij een goed team gaat vormen met de rest van de aanwezige mannen!quote:Op maandag 5 september 2005 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En hij de mannetjes van de PR hadden gewoon een poster uit 1971 opgehangen
Je hebt dus zelf al door dat deze opmerking volslagen zinloos isquote:Op zondag 4 september 2005 23:35 schreef JustJunior het volgende:
Die nieuwe Algemeen Directeur van jullie heeft een mooie tongvalHet lijkt me niet echt een doortastende kerel, voorzover ik dat kan beoordelen op een interview van 25 seconden.
idd al zou hij niet kunnen praten. zolang hij goed werk doet is alles primaquote:Op maandag 5 september 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Als hij maar goed werk verricht is alles best.
Zijn jullie niet gewend he, dat er een topic vol wordt geluld waar het ook echt over voetballen gaatquote:
Nee, dat weet ik ook wel, maar hij is nog jong en deed het voor zover ik weet uitstekend en heeft een prima mentaliteit. Hij is opgegroeid bij Ajax, en bovendien is 'ie gratis. Wanneer 'ie dus niet brengt wat hij zou moeten brengen, kost het alleen z'n salaris. Ik heb liever dat Ajax het met hem probeert, dan met een Griek hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 08:53 schreef Tobbes het volgende:
Nando Rafael is ook geen wereldspeler hoor.
Ruilen!quote:Ajax Netwerk: Dortmund ziet Pienaar als ideale opvolger van Rosicky
Het Duitse voetbalblad Der Kicker meldt dat Borussia Dortmund Steven Pienaar als de belangrijkste kandidaat ziet om Rosicky op te volgen. De verwachting is dat de Tsjech volgend seizoen wel zal vertrekken uit Dortmund. De transfervrije Pienaar zou dan een goede optie zijn voor het in financiele problemen verkerende Borussia Dortmund. De directeur van de club bevestigde dat Pienaar precies heeft wat de club zoekt als vervanger voor de mogelijk vertrekkende Rosicky omdat hij op meerdere posities op het middenveld uit de voeten kan en diepgang op de flank heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |