Wat hij zegtquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:18 schreef RonaldV het volgende:
Sowww... da's ook lekker wakker worden dan...
compleet offtopic:quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:27 schreef Marty26 het volgende:
Tnx voor de foto's van me dinnetje! En als je ooit nog een mannelijk model nodig hebt geef je maar een gil
Succes met fotograferen
Off topicquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
compleet offtopic:
Jouw sig
ontopic:
het is eigenlijk heel erg jammer dat het zo moet lopen, het is toch juist de bedoeling dat hier- in het daarvoor bestemde topic- fotografen en model nader tot elkaar komen. Maar zelf ben ik ook geneigd om meer buiten Fok! om te doen en dan hier de resultaten daarvan posten. Dit dan weer wel via de modellensite. Ik vind dat zelf juist prettiger omdat ik nog steeds erg onzeker ben in grote groepen en dat komt de fotografie dan niet echt ten goede. Ook is het jammer dat er kennelijk dergelijke gevoelens zijn ontstaan, alhoewel ik er erg nieuwgierig naar ben zal ik er verder niet naar vragen en de betreffende perso(o)n(en) en hun gevoelens respecteren. Zo ook die van jou Re
maar ik vind het kut dat je weggaat...![]()
Als ik Re zijn post goed lees (en als ie nog meeleest moet ie me maar corrigeren als ik ernaast zit), dan heeft hij er last van dat modellen en mede-fotografen zich plots niet meer op hun gemak voelen, en zich inhouden tijdens shoots waar eerder nog vrijelijk met ideeën gestoeid werd. Het resultaat is een sessie waar noch hij, noch de anderen tevreden mee zijn, omdat iedereen tevoren een andere voorstelling had van de sessie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:49 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat iedereen hier zijn lat meschien wat te hoog legt? Het is toch de bedoeling dat je plezier hebt tijdens je hobby? ook al kun je dat op een hoog nivo uit oefenen.....
En andere mensen dingen leren is toch ook leuk?
Dan moet er toch juist geen drempel zijn? niet voor modellen niet voor fotogragen.....
Want dat haalt toch het plezier weg? En je maakt foto's omdat je het leukt vind. En je krijgt foto's omdat je ze mooi vind. toch?
(..)
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:29 schreef Auticia het volgende:
Wat ik het erge vind, is dat hier een probleem aan de kaak gesteld wordt, wat dat precies is, is niet helemaal duidelijk. Het jammere vind ik persoonlijk dat ik hier 'uitzwaai' reacties tegenkom en dat mensen niet te rade gaan wat het probleem kan zijn.
Mijn 'uitzwaai' smiley was puur vriendelijk bedoeld, als antwoord op de zwaai-smiley waar Re zelf mee afsluit. Eerlijk gezegd zie ik in dit topic geen 'uitzwaai' reacties staan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:29 schreef Auticia het volgende:
Wat ik het erge vind, is dat hier een probleem aan de kaak gesteld wordt, wat dat precies is, is niet helemaal duidelijk. Het jammere vind ik persoonlijk dat ik hier 'uitzwaai' reacties tegenkom en dat mensen niet te rade gaan wat het probleem kan zijn.
Uitzwaaireakties in die zin van "Jammer, veel succes verder".quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Mijn 'uitzwaai' smiley was puur vriendelijk bedoeld, als antwoord op de zwaai-smiley waar Re zelf mee afsluit. Eerlijk gezegd zie ik in dit topic geen 'uitzwaai' reacties staan.
Ik snap het helemaal. Maar wat ik ook al zei ik lees nooit mee dus ik weet het ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:29 schreef Auticia het volgende:
Re, klote dat je vertrekt..
@Marty; Ik denk niet dat het te maken heeft met hoge latten en niveaus.
Ik heb Re (voor zover) leren kennen als een aardige kerel, en bovenal een goede fotograaf, prettig om mee te werken.
Re gaat (correct me if I'm wrong) niet met een fijn gevoel weg van FOT. En voor zover ik hier heb rondgeloerd de laatste tijd, was hij een echte aanwinst voor dit subforum.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het zou prettig zijn als er enige uitleg komt op d'een of d'andere wijze, ja. Want ik begrijp nu maar 2 dingen:
1. Re weg
2. want hij heeft het idee dat zijn shoots verkloot worden, of zo
Ow fuck it, ik begrijp maar 1 ding:
Re weg
quote:Puckzzz:
het klinkt allemaal een beetje vaag misschien, maar toch legt hij het uit in zijn post. Het is niet zo van "Doei mensen, ik heb er geen zin meer in"
Wat ik ervan begrijp is dat het niet aan een heleboel mensen ligt maar meer aan 1 of 2 personen?
Er zijn kennelijk dingen gebeurd die voor hem de lol er totaal uitgehaald hebben, en als dat zo is kan ik zijn stap begrijpen en respecteren.
en met Brownies krijg je hem echt niet terug hoor...zet dan een lekker wijf hier neer die wel voor hem wil poseren.......ohnee, dat werkt ook al niet meer.....![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sorry Puckzzz....Re legt helemaal niets uit. Hij blijft vaag over zijn beweegredenen....Hij heeft het over "er gebeuren dingen" en "ik kan mijn ideeen niet spuien, want dan weet-ie al wat er gebeurt".
Ik zie nergens iets over een beperkt aantal personen en heel eerlijk gezegd.....ik vind het stuk tekst nogal vaag. Ik heb geen flauw idee waar-ie het over heeft en ik zie in de afgelopen periode ook totaal geen aanleiding voor deze actie.
Maar heeeeee....dat ben ik maarEn nu ga ik erover ophouden
Re, succes en zo
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Okee
JIJ hoeft je hier iig ook niet druk over te makenen ik ook niet
de 'uitzwaai' smilie is uit respect en steun, de ware reden vraag ik hem persoonlijk welquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:37 schreef Auticia het volgende:
[..]
Uitzwaaireakties in die zin van "Jammer, veel succes verder".
Niet persoonlijk bedoeld naar users, ik twijfel ook niet aan de intenties, maar blijkbaar zit er dus ergens een probleem, ik wilde dat uitlichten voor er straks alleen "toedeloes" zouden komen.
Nofi, en misschien heb ik het helemaal mis, maar ik denk dat Re echt iets wilde zeggen met zijn OP.
Ik vind het ontzettend zonde dat zijn plezier in FOT weg is.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Gast
Ik zei nog zo, niet door blijven fokken als je dronken bent en het is heel erg laat
Nou ja, je gaat niet dood of zo, jammer voor fok maar begrijpelijk wel. Biertje?
En anders zaten we hele slowchats te vullen voor elke user die gemist wordt door een andere user. Dit is best overzichtelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:33 schreef fr.oosje het volgende:
wat een onzin om hier een topic voor te openen zeg. Als iedereen dat zou doen, dan staan we de hele dag te zwaaien.
Mijn idee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:33 schreef fr.oosje het volgende:
wat een onzin om hier een topic voor te openen zeg. Als iedereen dat zou doen, dan staan we de hele dag te zwaaien.
Ouwesok heeft ergens nog wel een firumpie waar ze terecht kunnen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier ben ik nou ook benieuwd naar. Als Re niet de enige is met frustraties, dan gaan er binnenkort meer vertrekken. Dat Re vertrekt is al zonde, maar als er nog meer vertrekken......
Er zijn ook andere plekken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Ouwesok heeft ergens nog wel een firumpie waar ze terecht kunnen.
jou zoek ik al de halve dag. kun je ff MSN?quote:
Jeez, ik ben ook eens een halve dag weg zegquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
jou zoek ik al de halve dag. kun je ff MSN?
Is het erg aso om mijn eigen site nu te gaan spammen?quote:
wel als je een totale onbekende bentquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:43 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Is het erg aso om mijn eigen site nu te gaan spammen?
Hehehe... regel jij de domeinnaam?quote:
Zuchtquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
nee ik heb geen flauw idee hoe dat moet
Ik ben onschuldigquote:
Je blijft dus niet echt weg?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:55 schreef Re het volgende:
jeezus wat een vage openings post was dat man, moet ik vaker doen zo s'avonds
Ik hoop dat ik niemand voor het hoofd gestoten heb, dat was niet geheel de bedoeling. Het plezier in fotograferen was me echt even ontschoten maar dat komt wel weer terug
Anders wil ik je 70-200 VR wel overnemenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:55 schreef Re het volgende:
jeezus wat een vage openings post was dat man, moet ik vaker doen zo s'avonds
Ik hoop dat ik niemand voor het hoofd gestoten heb, dat was niet geheel de bedoeling. Het plezier in fotograferen was me echt even ontschoten maar dat komt wel weer terug
Daar sluit ik me bij aan!quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Jammer, de zoveelste die hier vertrekt. Re, hopelijk tot ziens elders op het net.
Waarom denk je dat ik dat niet reeds gedaan heb, manneke!quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Anders lees je het topic ff helemaal...![]()
Relax Bquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:31 schreef Borelius het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat niet reeds gedaan heb, manneke!![]()
Komt goed hoor, geen zorgen!quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Relax BLaat je niet op de kast jagen
mooi zo want ik kan t iig niet meerquote:Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef Re het volgende:
aangezien het probleem nog steeds aanwezig is hoeft hier nog geen slotje op
Hey! You quit?quote:Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
mooi zo want ik kan t iig niet meer![]()
jah! ik zie het! beetje te lang in de zon gezeten? je bent zo donker geworden ineensquote:Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
mooi zo want ik kan t iig niet meer![]()
Eens. Laat topic maar lekker open.quote:Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef Re het volgende:
Des te meer tijd heb je voor ons!quote:Op maandag 5 september 2005 13:05 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja , t was me een waar genoegen![]()
maar tijdgebrek enzo
Ik vind dit een beetje raar eigenlijk. Het opnieuw onder de aandacht brengen van 'het probleem' doet vermoeden dat je het opgelost wil zien, maar je mededeelzaamheid over wat nou precies het probleem is blijft beperkt tot vaagheden. Ik begrijp dat niet, maar misschien mis ik wat hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef Re het volgende:
Jij tikt dus nu wat ik ook wilde gaan tikkenquote:Op maandag 5 september 2005 13:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje raar eigenlijk. Het opnieuw onder de aandacht brengen van 'het probleem' doet vermoeden dat je het opgelost wil zien, maar je mededeelzaamheid over wat nou precies het probleem is blijft beperkt tot vaagheden. Ik begrijp dat niet, maar misschien mis ik wat hoor.
We kunnen het topic ook lekker laten wegzakken in de vergetelheid. Wat is dat toch met die voorliefde voor slotjes?quote:Op maandag 5 september 2005 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij tikt dus nu wat ik ook wilde gaan tikkenEnige verduidelijking cq. systematische beschrijving van het probleem zou bijzonder fijn zijn. Alleen dan kan er over na worden gedacht en een mogelijke oplossing worden bedacht.
Of wordt dit bij de modjes neergelegdIn dat geval kan dit topic dus wel op slot, want dan hebben wij toch geen invloed. en aangezien de modjes het allebei druk hebben met andere dingen, kan de oplossing nog wel even op zich laten wachten dan
wellicht heeft het probleem juist die hulp niet nodig.. en probeert men om ondelring een oplossing t zoeken en aan die oplossing te werken..? vanwaar dit topic dan? wellicht omdat er anders meer en meer vragen komen wara is die en wara is dat etc.. om toch enigzins duidelijkheid te scheppen.. ik denk dat de mensen die hier mee gemoeid zijn.. er van weten.. en dat dat van belang is en meer niet.. en als ze door buitenstaanders hulp willen.. dan vrgen ze dat zelf wel denk ik..quote:Op maandag 5 september 2005 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
Wat willen jullie nouIk had het gevoel dat het probleem was opgelost en nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn. Ik wil graag meehelpen aan een oplossing en anderen met mij. Dan moeten we echter wel meer info rondom het probleem hebben......
Dan hoeft er dus niet zo'n topic als dit geopend te wordenquote:Op maandag 5 september 2005 14:12 schreef _evenstar_ het volgende:
ik denk dat de mensen die hier mee gemoeid zijn.. er van weten.. en dat dat van belang is en meer niet.. en als ze door buitenstaanders hulp willen.. dan vrgen ze dat zelf wel denk ik..
Het is erg lief van je dat je graag mee helpt tot een oplossing maar helaas soms kan dat niet![]()
het topic is denk ik alleen bedoeld geweest om mensen onder ogen te brengen dat er dingen scheef lopen en sommigen er een nare smaak bij krijgen.. ik denk dat het niet slecht is om te laten zien dat er problemen zijn.. wilt niet automatisch zeggen dat jan en alleman dan maar moet weten wat er precies is en om wie het gaat etc.. beetje een soortement van waarschuwingquote:Op maandag 5 september 2005 14:33 schreef Icicle het volgende:
[..]
Dan hoeft er dus niet zo'n topic als dit geopend te worden
OK...blijkbaar weet jij er dus ook meer van afquote:Op maandag 5 september 2005 14:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
wellicht heeft het probleem juist die hulp niet nodig.. en probeert men om ondelring een oplossing t zoeken en aan die oplossing te werken..? vanwaar dit topic dan? wellicht omdat er anders meer en meer vragen komen wara is die en wara is dat etc.. om toch enigzins duidelijkheid te scheppen.. ik denk dat de mensen die hier mee gemoeid zijn.. er van weten.. en dat dat van belang is en meer niet.. en als ze door buitenstaanders hulp willen.. dan vrgen ze dat zelf wel denk ik..
Het is erg lief van je dat je graag mee helpt tot een oplossing maar helaas soms kan dat niet![]()
oke beetje langdradig maar hoop dat je me volgt![]()
Ik was in de veronderstelling dat hetgene scheef liep, inmiddels is opgelost. Daarnaast is het aangeven dat er problemen zijn in een groep een onrust-veroorzaker. Vooral als niet bekend wordt gemaakt waar het probleem zit. Hou het dan voor je of bespreek het in kleine kring, maar niet op het forum.quote:Op maandag 5 september 2005 14:36 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
het topic is denk ik alleen bedoeld geweest om mensen onder ogen te brengen dat er dingen scheef lopen en sommigen er een nare smaak bij krijgen.. ik denk dat het niet slecht is om te laten zien dat er problemen zijn.. wilt niet automatisch zeggen dat jan en alleman dan maar moet weten wat er precies is en om wie het gaat etc.. beetje een soortement van waarschuwingik weet het ook niet allemaal kan alleen gissen.. maar denk dat teveel gepush van dat er maar perse duidelijkheid moet zijn wat er nu precies is , averechts gaat werken..
ik denk dat ik nog minder weet als jijquote:Op maandag 5 september 2005 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OK...blijkbaar weet jij er dus ook meer van afIk vind het allemaal fantastisch dat het dan op deze manier op het forum wordt gedumped, maar een dergelijk topic lokt dus dergelijke reacties uit.
Als dat niet nodig is, open dan niet zo'n topic of kick hem niet met dergelijke opmerkingen
en nu heb ik genoeg tijd besteed aan deze onzin......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |