abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:16:54 #1
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30189243
Waarom ik stop met FOT, nou eigenlijk best simpel, het plezier wordt me danig ontnomen op in dit subforum. Er zijn genoeg andere wegen dan FOK om mijn passie daadwerkelijk ten uitvoering te brengen.

Mijn passie is fotograferen en via FOT is die passie gegroeit tot iets waar ik van vele kanten waardering heb gekregen, waarvoor mijn dank. De laatste tijd is het plezier flink afgenomen omdat er op het forum bepaalde dingen aan het gebeuren zijn die mij en mijn ideeen flink in de weg staan, ik post mijn ideeen niet meer omdat ik weet wat er dan staat te gebeuren. Mijn grootste passie is modelfotografie en daarvoor heb je modellen nodig die je in jouw ideeen helpen om verder te groeien, dit is tot recentelijk ook gebeurd. Helaas wat ik zie is dat er plotseling erg veel terughoudendheid is ontstaan bij zowel modellen en fotografen en dan bedoel ik niet de soort shoots maar een soort spanning die zich uit in terughoudendheid, onzekerheid en frustratie bij modellen. Dit is niet een lekkere manier van werken als mensen zich niet op hun gemak voelen bij fotoshoots of gewoon niet meer willen deelnemen. Terwijl ik weet dat men wel graag iets wil doen maar toch liever niet omdat men zich niet op het gemak voelt of zelfs geintimideerd. Dit leidt meestal tot projecten die buiten de FOK gemeenschap omgaan omdat daar die terughoudendheid niet is. Kortom mijn vertrouwen is weg dus is het beter om dat aan te pakken en een andere oplossing te zoeken.

Ik ken nu genoeg mensen, modellen en fotografen, projecten en ideeen genoeg, tijd is altijd wel een issue geweest maar jah daar doe je weinig aan.

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:28:08 #2
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_30189454
WoW RE *even stil is*

Ik ga niet een hoop woorden eraan vuil maken, maar ik spreek je op msn wel
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 2 september 2005 @ 07:38:30 #3
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30192018
Jammer....heeeeeeeeeeeel jammer.......

weer een goede fotograaf verdwenen van FOT.

Deoi lekker ding
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 2 september 2005 @ 08:18:14 #4
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30192309
Sowww... da's ook lekker wakker worden dan...

Re, lul, kom terug! Ik heb niet gezegd dat je weg mocht!

.

Re?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_30192377
Re?
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_30192537
Het kan zijn dat ik niet genoeg meelees in FOT, maar ik begrijp je gevoel en ideeen over FOT op dit moment niet helemaal
Anyway.. Jammer dat je teleurgesteld bent, maar ik hoop dat je passie voor (model)fotografie er niet onder lijdt.
  Admin vrijdag 2 september 2005 @ 08:40:07 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30192543
Ik ook niet, en zou graag wat meer info.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_30193056
Ik ben misschien iets te newbie om te begrijpen wat je bedoelt, maar ik hoop eigenlijk dat je dit in een sombere bui neergepend hebt en er weer op terugkomt.

Zo niet, dan was het mij ook een waar genoegen. voor wat dat waard is

Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_30193143
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 08:18 schreef RonaldV het volgende:
Sowww... da's ook lekker wakker worden dan...
Wat hij zegt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 2 september 2005 @ 09:27:32 #10
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_30193277
Tnx voor de foto's van me dinnetje! En als je ooit nog een mannelijk model nodig hebt geef je maar een gil
Succes met fotograferen
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
  vrijdag 2 september 2005 @ 09:37:03 #11
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30193471
re
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_30193564
Ok, hoe bedoel je "donderslag bij heldere hemel"....wat heb ik gemist?
Ik zal toegeven, je bent voor mij een groot voorbeeld, dankzij jou is mijn interesse in het maken van (mooie) foto's enorm gegroeit...ik hoop dat we via andere wegen nog contact kunnen houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gutteguttegut op 02-09-2005 11:37:33 ]
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  vrijdag 2 september 2005 @ 09:44:11 #13
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30193633
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:27 schreef Marty26 het volgende:
Tnx voor de foto's van me dinnetje! En als je ooit nog een mannelijk model nodig hebt geef je maar een gil
Succes met fotograferen
compleet offtopic:

Jouw sig

ontopic:

het is eigenlijk heel erg jammer dat het zo moet lopen, het is toch juist de bedoeling dat hier- in het daarvoor bestemde topic- fotografen en model nader tot elkaar komen. Maar zelf ben ik ook geneigd om meer buiten Fok! om te doen en dan hier de resultaten daarvan posten. Dit dan weer wel via de modellensite. Ik vind dat zelf juist prettiger omdat ik nog steeds erg onzeker ben in grote groepen en dat komt de fotografie dan niet echt ten goede. Ook is het jammer dat er kennelijk dergelijke gevoelens zijn ontstaan, alhoewel ik er erg nieuwgierig naar ben zal ik er verder niet naar vragen en de betreffende perso(o)n(en) en hun gevoelens respecteren. Zo ook die van jou Re

maar ik vind het kut dat je weggaat...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 2 september 2005 @ 10:49:53 #14
56864 Marty26
pi_30195225
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:44 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

compleet offtopic:

Jouw sig

ontopic:

het is eigenlijk heel erg jammer dat het zo moet lopen, het is toch juist de bedoeling dat hier- in het daarvoor bestemde topic- fotografen en model nader tot elkaar komen. Maar zelf ben ik ook geneigd om meer buiten Fok! om te doen en dan hier de resultaten daarvan posten. Dit dan weer wel via de modellensite. Ik vind dat zelf juist prettiger omdat ik nog steeds erg onzeker ben in grote groepen en dat komt de fotografie dan niet echt ten goede. Ook is het jammer dat er kennelijk dergelijke gevoelens zijn ontstaan, alhoewel ik er erg nieuwgierig naar ben zal ik er verder niet naar vragen en de betreffende perso(o)n(en) en hun gevoelens respecteren. Zo ook die van jou Re

maar ik vind het kut dat je weggaat...
Off topic
Tnx Het is de waarheid

On topic:

Is het niet zo dat iedereen hier zijn lat meschien wat te hoog legt? Het is toch de bedoeling dat je plezier hebt tijdens je hobby? ook al kun je dat op een hoog nivo uit oefenen.....
En andere mensen dingen leren is toch ook leuk?
Dan moet er toch juist geen drempel zijn? niet voor modellen niet voor fotogragen.....
Want dat haalt toch het plezier weg? En je maakt foto's omdat je het leukt vind. En je krijgt foto's omdat je ze mooi vind. toch?

Ik leez echt nooit in FOT alleen kijk ik af en toe foto's. Jammer dat RE weg gaat want dat is gewoon een toffe gast. En het is jammer als mensen ze zich niet meer op hun gemak voelen.

dat was mijn kleine mening
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_30195599
Jeetje, ga je weg?! Da's kut zeg!

Nou, ik wil dan maar even zeggen dat ik vind dat je een aantal zeer vette foto's van mij hebt gemaakt, nog heel erg bedankt daarvoor.

Succes verder!

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2005 11:04:19 ]
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:24:44 #16
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30196179
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:49 schreef Marty26 het volgende:

[..]

Is het niet zo dat iedereen hier zijn lat meschien wat te hoog legt? Het is toch de bedoeling dat je plezier hebt tijdens je hobby? ook al kun je dat op een hoog nivo uit oefenen.....
En andere mensen dingen leren is toch ook leuk?
Dan moet er toch juist geen drempel zijn? niet voor modellen niet voor fotogragen.....
Want dat haalt toch het plezier weg? En je maakt foto's omdat je het leukt vind. En je krijgt foto's omdat je ze mooi vind. toch?

(..)
Als ik Re zijn post goed lees (en als ie nog meeleest moet ie me maar corrigeren als ik ernaast zit), dan heeft hij er last van dat modellen en mede-fotografen zich plots niet meer op hun gemak voelen, en zich inhouden tijdens shoots waar eerder nog vrijelijk met ideeën gestoeid werd. Het resultaat is een sessie waar noch hij, noch de anderen tevreden mee zijn, omdat iedereen tevoren een andere voorstelling had van de sessie.

Mijn eerste reactie toen ik het las: blijkbaar is er iets niet goed afgesproken, maar dat kan ik me bij Re niet voorstellen. Buiten Fok! om heeft hij wel succesvolle projecten, en van de modellen die hem via mij kennen hoor ik alleen maar enthousiaste reacties. Ik kan het prima met hem vinden en ik heb zelf nergens last van, terwijl ik toch redelijk expliciete dingen doe. Dan ligt het probleem dus tussen hem en (delen van) Fok!, en als je daar je vinger niet achter kunt krijgen dan blijft opstappen als enige mogelijkheid over als je niet gefrustreerd wilt raken.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_30196318
Re, klote dat je vertrekt. .

@Marty; Ik denk niet dat het te maken heeft met hoge latten en niveaus.
Ik heb Re (voor zover) leren kennen als een aardige kerel, en bovenal een goede fotograaf, prettig om mee te werken.

Wat ik het erge vind, is dat hier een probleem aan de kaak gesteld wordt, wat dat precies is, is niet helemaal duidelijk. Het jammere vind ik persoonlijk dat ik hier 'uitzwaai' reacties tegenkom en dat mensen niet te rade gaan wat het probleem kan zijn.

Re gaat (correct me if I'm wrong) niet met een fijn gevoel weg van FOT. En voor zover ik hier heb rondgeloerd de laatste tijd, was hij een echte aanwinst voor dit subforum.
I bet you are flying inside.
pi_30196377
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:29 schreef Auticia het volgende:
Wat ik het erge vind, is dat hier een probleem aan de kaak gesteld wordt, wat dat precies is, is niet helemaal duidelijk. Het jammere vind ik persoonlijk dat ik hier 'uitzwaai' reacties tegenkom en dat mensen niet te rade gaan wat het probleem kan zijn.

Hier ben ik nou ook benieuwd naar. Als Re niet de enige is met frustraties, dan gaan er binnenkort meer vertrekken. Dat Re vertrekt is al zonde, maar als er nog meer vertrekken......
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_30196431
quote:

Mijn 'uitzwaai' smiley was puur vriendelijk bedoeld, als antwoord op de zwaai-smiley waar Re zelf mee afsluit. Eerlijk gezegd zie ik in dit topic geen 'uitzwaai' reacties staan.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_30196480
*stil is...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_30196504
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:34 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Mijn 'uitzwaai' smiley was puur vriendelijk bedoeld, als antwoord op de zwaai-smiley waar Re zelf mee afsluit. Eerlijk gezegd zie ik in dit topic geen 'uitzwaai' reacties staan.
Uitzwaaireakties in die zin van "Jammer, veel succes verder".
Niet persoonlijk bedoeld naar users, ik twijfel ook niet aan de intenties, maar blijkbaar zit er dus ergens een probleem, ik wilde dat uitlichten voor er straks alleen "toedeloes" zouden komen.

Nofi, en misschien heb ik het helemaal mis, maar ik denk dat Re echt iets wilde zeggen met zijn OP.
Ik vind het ontzettend zonde dat zijn plezier in FOT weg is.
I bet you are flying inside.
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:46:43 #22
56864 Marty26
pi_30196746
quote:
Re, klote dat je vertrekt. .

@Marty; Ik denk niet dat het te maken heeft met hoge latten en niveaus.
Ik heb Re (voor zover) leren kennen als een aardige kerel, en bovenal een goede fotograaf, prettig om mee te werken.

Re gaat (correct me if I'm wrong) niet met een fijn gevoel weg van FOT. En voor zover ik hier heb rondgeloerd de laatste tijd, was hij een echte aanwinst voor dit subforum.
Ik snap het helemaal. Maar wat ik ook al zei ik lees nooit mee dus ik weet het ook niet helemaal.
Vind het gewoon jammer dat er iemand weg gaat om een kut rede.
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:48:07 #23
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30196781
okee toch maar ff copy & paste gedaan uit de SC:
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:28 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Het zou prettig zijn als er enige uitleg komt op d'een of d'andere wijze, ja. Want ik begrijp nu maar 2 dingen:

1. Re weg
2. want hij heeft het idee dat zijn shoots verkloot worden, of zo

Ow fuck it, ik begrijp maar 1 ding:

Re weg
quote:
Puckzzz:
het klinkt allemaal een beetje vaag misschien, maar toch legt hij het uit in zijn post. Het is niet zo van "Doei mensen, ik heb er geen zin meer in"
Wat ik ervan begrijp is dat het niet aan een heleboel mensen ligt maar meer aan 1 of 2 personen?
Er zijn kennelijk dingen gebeurd die voor hem de lol er totaal uitgehaald hebben, en als dat zo is kan ik zijn stap begrijpen en respecteren.

en met Brownies krijg je hem echt niet terug hoor...zet dan een lekker wijf hier neer die wel voor hem wil poseren.......ohnee, dat werkt ook al niet meer.....
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Sorry Puckzzz....Re legt helemaal niets uit. Hij blijft vaag over zijn beweegredenen....Hij heeft het over "er gebeuren dingen" en "ik kan mijn ideeen niet spuien, want dan weet-ie al wat er gebeurt".

Ik zie nergens iets over een beperkt aantal personen en heel eerlijk gezegd.....ik vind het stuk tekst nogal vaag. Ik heb geen flauw idee waar-ie het over heeft en ik zie in de afgelopen periode ook totaal geen aanleiding voor deze actie.

Maar heeeeee....dat ben ik maar En nu ga ik erover ophouden

Re, succes en zo
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:27 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Okee

JIJ hoeft je hier iig ook niet druk over te maken en ik ook niet
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:48:19 #24
72094 mwvdlee
Absolute beginner
pi_30196789
Re, misschien dat je een (hypothetisch) voorbeeld kan geven of je gedachten kan uiten wat jij denkt dat er verbeterd zou moeten worden? Begrijp het als je liever geen namen noemt of herkenbare situaties wilt omschrijven.

Ikzelf kies er momenteel ook voor om minder aanwezig te zijn op FOT en ook ik heb hier mijn eigen redenen voor die verder niets met modellen ofzo te maken hebben, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar jouw visie op waar de zwakke plek zit.
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:50:52 #25
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30196871
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:37 schreef Auticia het volgende:

[..]

Uitzwaaireakties in die zin van "Jammer, veel succes verder".
Niet persoonlijk bedoeld naar users, ik twijfel ook niet aan de intenties, maar blijkbaar zit er dus ergens een probleem, ik wilde dat uitlichten voor er straks alleen "toedeloes" zouden komen.

Nofi, en misschien heb ik het helemaal mis, maar ik denk dat Re echt iets wilde zeggen met zijn OP.
Ik vind het ontzettend zonde dat zijn plezier in FOT weg is.
de 'uitzwaai' smilie is uit respect en steun, de ware reden vraag ik hem persoonlijk wel (en die weet ik dus nu )
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:52:15 #26
112998 rustig
come wander with me
pi_30196903
het zou heel erg jammer zijn als je vertrekt.
ik vond de meeste foto's die ik van je gezien heb prachtig.

de exacte reden wil je hier waarschijnlijk niet uit de doeken doen?

Daan
Those who do not feel the music think the dancer mad.
pi_30201269
Lieve Re..

Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, maar ik deel je mening wel. Ik snap je wel, maar ik vind het niet echt een reden om te gaan..
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:33:21 #28
128176 -chamiqua-
Snoepje van RonaldV
pi_30202025
Re,

ik had het eigenlijk wel van je verwacht........
ik spreek je snel.....

doe wat je moet doen.......
Make me!
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:49:05 #29
79550 Ymke
your ghost
pi_30202574
Wat een drama , wat een drama .

Jeetje iemand geeft aan dat hij niet meer hier post en men reageert alsof hij dood is.

dag Re , het ga je goed
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_30204655
Gast

Ik zei nog zo, niet door blijven fokken als je dronken bent en het is heel erg laat

Nou ja, je gaat niet dood of zo, jammer voor fok maar begrijpelijk wel. Biertje?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:20:47 #31
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30205453
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Gast

Ik zei nog zo, niet door blijven fokken als je dronken bent en het is heel erg laat

Nou ja, je gaat niet dood of zo, jammer voor fok maar begrijpelijk wel. Biertje?
pi_30205486
Jammer, de zoveelste die hier vertrekt. Re, hopelijk tot ziens elders op het net.
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:33:59 #33
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_30207963
wat een onzin om hier een topic voor te openen zeg. Als iedereen dat zou doen, dan staan we de hele dag te zwaaien.
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:35:21 #34
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30207999
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:33 schreef fr.oosje het volgende:
wat een onzin om hier een topic voor te openen zeg. Als iedereen dat zou doen, dan staan we de hele dag te zwaaien.
En anders zaten we hele slowchats te vullen voor elke user die gemist wordt door een andere user. Dit is best overzichtelijk.
- Privacy Matters
pi_30208474
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:33 schreef fr.oosje het volgende:
Mijn idee.
pi_30208491
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hier ben ik nou ook benieuwd naar. Als Re niet de enige is met frustraties, dan gaan er binnenkort meer vertrekken. Dat Re vertrekt is al zonde, maar als er nog meer vertrekken......
Ouwesok heeft ergens nog wel een firumpie waar ze terecht kunnen.
pi_30208905
Jammer Ik vond je foto's juist altijd zo geweldig!!!
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:32:02 #38
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30209523
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:52 schreef k_man het volgende:

[..]

Ouwesok heeft ergens nog wel een firumpie waar ze terecht kunnen.
Er zijn ook andere plekken.
- Privacy Matters
pi_30209605
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:32 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Inderdaad
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:35:48 #40
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30209633
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:34 schreef Icicle het volgende:

[..]

Inderdaad
jou zoek ik al de halve dag. kun je ff MSN?
- Privacy Matters
pi_30209720
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:35 schreef RonaldV het volgende:

[..]

jou zoek ik al de halve dag. kun je ff MSN?
Jeez, ik ben ook eens een halve dag weg zeg
Maar ik zwengel msn wel even aan voor je
pi_30209839
quote:

[..]

Is het erg aso om mijn eigen site nu te gaan spammen?
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_30209870
quote:

[..]

klepplek

Bijna een palindroom
pi_30209884
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:43 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Is het erg aso om mijn eigen site nu te gaan spammen?
wel als je een totale onbekende bent
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:47:06 #45
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30209934
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

klepplek

Bijna een palindroom
Hehehe... regel jij de domeinnaam?
- Privacy Matters
pi_30210505
nee ik heb geen flauw idee hoe dat moet
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:10:39 #47
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30210543
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
nee ik heb geen flauw idee hoe dat moet
Zucht
- Privacy Matters
pi_30214776
Re vind het erg jammer dat je weg gaat vond je foto's super

Esther(visagiste)
pi_30215013
quote:

[..]

forumpje van PdH is er ook nog ja
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_30215109
Re -> Denk er nog eens goed over na, en praat met wat mensen . Het zou jammer zijn als je voor dit forum verloren zou gaan.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_30215702
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:49 schreef stil het volgende:

[..]

forumpje van PdH is er ook nog ja
Ik ben onschuldig

maar jullie zijn welkom hoor
  vrijdag 2 september 2005 @ 23:33:21 #52
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30217479
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_30219311

Stil hier, zeg!
op weg naar 10
  zaterdag 3 september 2005 @ 02:13:15 #54
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_30221365
tja is laat he

RE have fun met het maken van je mooie foto's en post er zo nu en dan eens een dan kunnen we volgen hoe het verder verloopt
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_30221747
ok?
Re man
  zaterdag 3 september 2005 @ 02:55:58 #56
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30222071
jeezus wat een vage openings post was dat man, moet ik vaker doen zo s'avonds

Ik hoop dat ik niemand voor het hoofd gestoten heb, dat was niet geheel de bedoeling. Het plezier in fotograferen was me echt even ontschoten maar dat komt wel weer terug
pi_30222632
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 02:55 schreef Re het volgende:

Ik hoop dat ik niemand voor het hoofd gestoten heb, dat was niet geheel de bedoeling. Het plezier in fotograferen was me echt even ontschoten maar dat komt wel weer terug
Je blijft dus niet echt weg?
Ik zou echt wel graag hebben dat je me (desnoods persoonlijk) vertelt wat je zo stoort aan FOT. Ik besef dat ik de laatste 2 weken (week vakantie, week veel te lang gewerkt) niet echt vaak aanwezig was, maar ik las wel bijna alles na. Ik zag het niet aankomen Re, ook niet op die meet die min of meer de aanleiding lijkt te zijn?

Als je het liever niet kwijt wil .. even goede vrienden, ik vind het gewoon ontzettend jammer (wat er ook de aanleiding voor is)
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  zaterdag 3 september 2005 @ 03:44:16 #58
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_30222642
had je toch weer ergens van gesnoept ofzo?
Je laat ons schrikken

Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 3 september 2005 @ 07:43:31 #59
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30223195
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 02:55 schreef Re het volgende:

Anders wil ik je 70-200 VR wel overnemen
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_30226413
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Jammer, de zoveelste die hier vertrekt. Re, hopelijk tot ziens elders op het net.
Daar sluit ik me bij aan!

En weg is ie weer....
...niet geschoten is altijd mis...
pi_30226484
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:17 schreef Borelius het volgende:

[..]

Daar sluit ik me bij aan!
Anders lees je het topic ff helemaal...
pi_30226572
Re ik vind het echt ontzettend erg dat je weggaat, Ik vind je een van de betere fotografen en ik vond het echt een eer je te ontmoeten. Je was echt een aanwinst voor dit forum en ik hoop echt dat je toch wel terugkomt en je plezier terugvindt.
Whatever I want.
pi_30226778
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:20 schreef k_man het volgende:

[..]

Anders lees je het topic ff helemaal...
Waarom denk je dat ik dat niet reeds gedaan heb, manneke!
pi_30226814
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:31 schreef Borelius het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik dat niet reeds gedaan heb, manneke!
Relax B Laat je niet op de kast jagen
pi_30226978
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Relax B Laat je niet op de kast jagen
Komt goed hoor, geen zorgen!
  zondag 4 september 2005 @ 05:33:56 #66
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30251212
eigenlijk mag dit topic gewoon dicht toch? aangezien hij al aangegeven heeft dattie er gewoon nog is.
  zondag 4 september 2005 @ 06:40:15 #67
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30251377
*slottie zet*
  maandag 5 september 2005 @ 13:03:02 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30285730
aangezien het probleem nog steeds aanwezig is hoeft hier nog geen slotje op
pi_30285751
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef Re het volgende:
mooi zo want ik kan t iig niet meer
pi_30285770
Hoef je geen nieuw topic te openen ans je volgende week weer vertrekt?

Sorry, ik ben flauw.
  maandag 5 september 2005 @ 13:04:14 #71
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30285772
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef mother-mother het volgende:

[..]

Hey! You quit?
- Privacy Matters
pi_30285802
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:04 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Hey! You quit?
ja , t was me een waar genoegen
maar tijdgebrek enzo
  maandag 5 september 2005 @ 13:05:39 #73
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30285806
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef mother-mother het volgende:

[..]

jah! ik zie het! beetje te lang in de zon gezeten? je bent zo donker geworden ineens
  maandag 5 september 2005 @ 13:05:41 #74
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30285808
quote:
Eens. Laat topic maar lekker open.
- Privacy Matters
  maandag 5 september 2005 @ 13:06:23 #75
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30285831
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:05 schreef mother-mother het volgende:

[..]

ja , t was me een waar genoegen
maar tijdgebrek enzo
Des te meer tijd heb je voor ons!
- Privacy Matters
pi_30286303
quote:
Ik vind dit een beetje raar eigenlijk. Het opnieuw onder de aandacht brengen van 'het probleem' doet vermoeden dat je het opgelost wil zien, maar je mededeelzaamheid over wat nou precies het probleem is blijft beperkt tot vaagheden. Ik begrijp dat niet, maar misschien mis ik wat hoor.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_30286426
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:27 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Ik vind dit een beetje raar eigenlijk. Het opnieuw onder de aandacht brengen van 'het probleem' doet vermoeden dat je het opgelost wil zien, maar je mededeelzaamheid over wat nou precies het probleem is blijft beperkt tot vaagheden. Ik begrijp dat niet, maar misschien mis ik wat hoor.
Jij tikt dus nu wat ik ook wilde gaan tikken Enige verduidelijking cq. systematische beschrijving van het probleem zou bijzonder fijn zijn. Alleen dan kan er over na worden gedacht en een mogelijke oplossing worden bedacht.

Of wordt dit bij de modjes neergelegd In dat geval kan dit topic dus wel op slot, want dan hebben wij toch geen invloed. en aangezien de modjes het allebei druk hebben met andere dingen, kan de oplossing nog wel even op zich laten wachten dan
  maandag 5 september 2005 @ 13:36:11 #78
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30286507
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jij tikt dus nu wat ik ook wilde gaan tikken Enige verduidelijking cq. systematische beschrijving van het probleem zou bijzonder fijn zijn. Alleen dan kan er over na worden gedacht en een mogelijke oplossing worden bedacht.

Of wordt dit bij de modjes neergelegd In dat geval kan dit topic dus wel op slot, want dan hebben wij toch geen invloed. en aangezien de modjes het allebei druk hebben met andere dingen, kan de oplossing nog wel even op zich laten wachten dan
We kunnen het topic ook lekker laten wegzakken in de vergetelheid. Wat is dat toch met die voorliefde voor slotjes?
- Privacy Matters
pi_30287253
Wat willen jullie nou Ik had het gevoel dat het probleem was opgelost en nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn. Ik wil graag meehelpen aan een oplossing en anderen met mij. Dan moeten we echter wel meer info rondom het probleem hebben......
  maandag 5 september 2005 @ 14:12:11 #80
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30287347
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
Wat willen jullie nou Ik had het gevoel dat het probleem was opgelost en nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn. Ik wil graag meehelpen aan een oplossing en anderen met mij. Dan moeten we echter wel meer info rondom het probleem hebben......
wellicht heeft het probleem juist die hulp niet nodig.. en probeert men om ondelring een oplossing t zoeken en aan die oplossing te werken..? vanwaar dit topic dan? wellicht omdat er anders meer en meer vragen komen wara is die en wara is dat etc.. om toch enigzins duidelijkheid te scheppen.. ik denk dat de mensen die hier mee gemoeid zijn.. er van weten.. en dat dat van belang is en meer niet.. en als ze door buitenstaanders hulp willen.. dan vrgen ze dat zelf wel denk ik..
Het is erg lief van je dat je graag mee helpt tot een oplossing maar helaas soms kan dat niet

oke beetje langdradig maar hoop dat je me volgt
pi_30287918
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:12 schreef _evenstar_ het volgende:
ik denk dat de mensen die hier mee gemoeid zijn.. er van weten.. en dat dat van belang is en meer niet.. en als ze door buitenstaanders hulp willen.. dan vrgen ze dat zelf wel denk ik..
Het is erg lief van je dat je graag mee helpt tot een oplossing maar helaas soms kan dat niet
Dan hoeft er dus niet zo'n topic als dit geopend te worden
  maandag 5 september 2005 @ 14:36:58 #82
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30288024
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:33 schreef Icicle het volgende:

[..]

Dan hoeft er dus niet zo'n topic als dit geopend te worden
het topic is denk ik alleen bedoeld geweest om mensen onder ogen te brengen dat er dingen scheef lopen en sommigen er een nare smaak bij krijgen.. ik denk dat het niet slecht is om te laten zien dat er problemen zijn.. wilt niet automatisch zeggen dat jan en alleman dan maar moet weten wat er precies is en om wie het gaat etc.. beetje een soortement van waarschuwing ik weet het ook niet allemaal kan alleen gissen.. maar denk dat teveel gepush van dat er maar perse duidelijkheid moet zijn wat er nu precies is , averechts gaat werken..
pi_30288275
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:12 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

wellicht heeft het probleem juist die hulp niet nodig.. en probeert men om ondelring een oplossing t zoeken en aan die oplossing te werken..? vanwaar dit topic dan? wellicht omdat er anders meer en meer vragen komen wara is die en wara is dat etc.. om toch enigzins duidelijkheid te scheppen.. ik denk dat de mensen die hier mee gemoeid zijn.. er van weten.. en dat dat van belang is en meer niet.. en als ze door buitenstaanders hulp willen.. dan vrgen ze dat zelf wel denk ik..

oke beetje langdradig maar hoop dat je me volgt
OK...blijkbaar weet jij er dus ook meer van af Ik vind het allemaal fantastisch dat het dan op deze manier op het forum wordt gedumped, maar een dergelijk topic lokt dus dergelijke reacties uit.

Als dat niet nodig is, open dan niet zo'n topic
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:36 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

het topic is denk ik alleen bedoeld geweest om mensen onder ogen te brengen dat er dingen scheef lopen en sommigen er een nare smaak bij krijgen.. ik denk dat het niet slecht is om te laten zien dat er problemen zijn.. wilt niet automatisch zeggen dat jan en alleman dan maar moet weten wat er precies is en om wie het gaat etc.. beetje een soortement van waarschuwing ik weet het ook niet allemaal kan alleen gissen.. maar denk dat teveel gepush van dat er maar perse duidelijkheid moet zijn wat er nu precies is , averechts gaat werken..
Ik was in de veronderstelling dat hetgene scheef liep, inmiddels is opgelost. Daarnaast is het aangeven dat er problemen zijn in een groep een onrust-veroorzaker. Vooral als niet bekend wordt gemaakt waar het probleem zit. Hou het dan voor je of bespreek het in kleine kring, maar niet op het forum.

en nu heb ik genoeg tijd besteed aan deze onzin......

[ Bericht 15% gewijzigd door PdeHoog op 05-09-2005 14:54:25 ]
  maandag 5 september 2005 @ 14:53:30 #84
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30288474
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

OK...blijkbaar weet jij er dus ook meer van af Ik vind het allemaal fantastisch dat het dan op deze manier op het forum wordt gedumped, maar een dergelijk topic lokt dus dergelijke reacties uit.

Als dat niet nodig is, open dan niet zo'n topic of kick hem niet met dergelijke opmerkingen
en nu heb ik genoeg tijd besteed aan deze onzin......
ik denk dat ik nog minder weet als jij ik weet geen verklaring en misschien zit ik wel compleet verkeerd.. ik geef alleen mijn visie over het geheel wat ik er van weet en dat zijn alleen de lettertjes die jij hier op fok ook leest
  maandag 5 september 2005 @ 15:23:12 #85
40714 Subhuman
Televised confession
pi_30289374
Topic gesloten op verzoek van TS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')