quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Gast
Ik zei nog zo, niet door blijven fokken als je dronken bent en het is heel erg laat
Nou ja, je gaat niet dood of zo, jammer voor fok maar begrijpelijk wel. Biertje?
En anders zaten we hele slowchats te vullen voor elke user die gemist wordt door een andere user. Dit is best overzichtelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:33 schreef fr.oosje het volgende:
wat een onzin om hier een topic voor te openen zeg. Als iedereen dat zou doen, dan staan we de hele dag te zwaaien.
Mijn idee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:33 schreef fr.oosje het volgende:
wat een onzin om hier een topic voor te openen zeg. Als iedereen dat zou doen, dan staan we de hele dag te zwaaien.
Ouwesok heeft ergens nog wel een firumpie waar ze terecht kunnen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier ben ik nou ook benieuwd naar. Als Re niet de enige is met frustraties, dan gaan er binnenkort meer vertrekken. Dat Re vertrekt is al zonde, maar als er nog meer vertrekken......
Er zijn ook andere plekken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Ouwesok heeft ergens nog wel een firumpie waar ze terecht kunnen.
jou zoek ik al de halve dag. kun je ff MSN?quote:
Jeez, ik ben ook eens een halve dag weg zegquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
jou zoek ik al de halve dag. kun je ff MSN?
Is het erg aso om mijn eigen site nu te gaan spammen?quote:
wel als je een totale onbekende bentquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:43 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Is het erg aso om mijn eigen site nu te gaan spammen?
Hehehe... regel jij de domeinnaam?quote:
Zuchtquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
nee ik heb geen flauw idee hoe dat moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |