Je blijft dus niet echt weg?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:55 schreef Re het volgende:
jeezus wat een vage openings post was dat man, moet ik vaker doen zo s'avonds
Ik hoop dat ik niemand voor het hoofd gestoten heb, dat was niet geheel de bedoeling. Het plezier in fotograferen was me echt even ontschoten maar dat komt wel weer terug
Anders wil ik je 70-200 VR wel overnemenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:55 schreef Re het volgende:
jeezus wat een vage openings post was dat man, moet ik vaker doen zo s'avonds
Ik hoop dat ik niemand voor het hoofd gestoten heb, dat was niet geheel de bedoeling. Het plezier in fotograferen was me echt even ontschoten maar dat komt wel weer terug
Daar sluit ik me bij aan!quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Jammer, de zoveelste die hier vertrekt. Re, hopelijk tot ziens elders op het net.
Waarom denk je dat ik dat niet reeds gedaan heb, manneke!quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Anders lees je het topic ff helemaal...![]()
Relax Bquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:31 schreef Borelius het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat niet reeds gedaan heb, manneke!![]()
Komt goed hoor, geen zorgen!quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Relax BLaat je niet op de kast jagen
mooi zo want ik kan t iig niet meerquote:Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef Re het volgende:
aangezien het probleem nog steeds aanwezig is hoeft hier nog geen slotje op
Hey! You quit?quote:Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
mooi zo want ik kan t iig niet meer![]()
jah! ik zie het! beetje te lang in de zon gezeten? je bent zo donker geworden ineensquote:Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
mooi zo want ik kan t iig niet meer![]()
Eens. Laat topic maar lekker open.quote:Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef Re het volgende:
Des te meer tijd heb je voor ons!quote:Op maandag 5 september 2005 13:05 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja , t was me een waar genoegen![]()
maar tijdgebrek enzo
Ik vind dit een beetje raar eigenlijk. Het opnieuw onder de aandacht brengen van 'het probleem' doet vermoeden dat je het opgelost wil zien, maar je mededeelzaamheid over wat nou precies het probleem is blijft beperkt tot vaagheden. Ik begrijp dat niet, maar misschien mis ik wat hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef Re het volgende:
Jij tikt dus nu wat ik ook wilde gaan tikkenquote:Op maandag 5 september 2005 13:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje raar eigenlijk. Het opnieuw onder de aandacht brengen van 'het probleem' doet vermoeden dat je het opgelost wil zien, maar je mededeelzaamheid over wat nou precies het probleem is blijft beperkt tot vaagheden. Ik begrijp dat niet, maar misschien mis ik wat hoor.
We kunnen het topic ook lekker laten wegzakken in de vergetelheid. Wat is dat toch met die voorliefde voor slotjes?quote:Op maandag 5 september 2005 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij tikt dus nu wat ik ook wilde gaan tikkenEnige verduidelijking cq. systematische beschrijving van het probleem zou bijzonder fijn zijn. Alleen dan kan er over na worden gedacht en een mogelijke oplossing worden bedacht.
Of wordt dit bij de modjes neergelegdIn dat geval kan dit topic dus wel op slot, want dan hebben wij toch geen invloed. en aangezien de modjes het allebei druk hebben met andere dingen, kan de oplossing nog wel even op zich laten wachten dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |