Het verschil zit hem toch echt in de oogjes, die zijn bij de PI wél duidelijk vind ik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, oké....máár ik had, toen ik die smiley maakte, ook 2 andere versies. En ik heb ze toen alledrie hier een keer gepost en volgens mij was het toen Sven die de smiley uitkoos die nu gebruikt wordt (zie boven).
Hier zijn ze alledrie:![]()
Maar dat kan niet, omdat de oogjes precies hetzelfde zijn als die van de PI (letterlijk gekopieerd).quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het verschil zit hem toch echt in de oogjes, die zijn bij de PI wél duidelijk vind ik.
Ja maar je ziet toch zelf ook wel verschil??quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat kan niet, omdat de oogjes precies hetzelfde zijn als die van de PI (letterlijk gekopieerd).
Tsja, ze staan de andere kant op en ze zijn op een andere kleur 'geplakt', maar ze zijn wel hetzelfde.
Misschien dat het onduidelijker / minder mooi is, omdat die de andere kant op wijst en op een gele achtergrond zit?
quote:
Ja, maar ik weet niet hoe ik het kan verhelpen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar je ziet toch zelf ook wel verschil??
Eetse iig, ik weet het verder ook niet
En ik weet het ook zeker.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel!
En dat weet ik 100% zeker.(Ik heb ze namelijk hier nog in mijn smiley-mapje op mijn PC staan)
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet hoe ik het kan verhelpen.
quote:Carrey and Stiller to Team Up for Used Guys
Obviously a little worried that he's about to lose his comedy crown to him, Jim Carrey's come to the conclusion that if you 'can't beat 'em, join 'em' and has announced he'll be teaming up with funny-foe Ben Stiller on a new flick.
Carrey and Stiller, who previously worked together on 1996's "The Cable Guy", which Stiller directed, will star in Jay Roach's "Used Guys", says Variety
The film tells of a futuristic world where woman rule the Earth - because men downed an enhancement drink that wiped them all out. The comedy duo would play clones rendered obsolete because they can't do what more advanced models can do - like listen to the women, or satisfy them sexually. The clones make a dash for it, in search of a male nirvana known as Mantopia.
JC blijft de beste.quote:Obviously a little worried that he's about to lose his comedy crown to him
Wat vinden jullie van deze uitspraak?quote:De aarsmaden leggen hun eitjes ter hoogte van de anus, waar ze hopen hun weg te vinden naar de mond"
- Wouter Bos.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
What is Love!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Heb ik nog niet gezien... hij stond op die site geloof ik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:38 schreef BVO het volgende:
Het is een briljantje hoor, pberends.
Evenals die GTST leader.![]()
.
Die kende ik al, ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |