Wat raa dat ie dan toch schijnt te wekenquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:38 schreef Bupatih het volgende:
JULLIE IRRITANT? NOU, DAN IK OOK!
ZO, MIJN CAPSLOCK IS KAPOT!!!111111
wat dat betreft kan ik dus prima meedoen: ik ben voor 5% bn'erquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:36 schreef Svensational het volgende:
Nee, ik bedoel dat bij Heexamen 95% van de kandidaten, nog nooit iemand van gehood heeft
HIJ DEED HET EERST, MAAR NU ZIT DIE VASTGEDRUKT! IK KAN HEM NIET MEER UITZETTEN!!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat raa dat ie dan toch schijnt te weken
WHAHAHA! HOPPAquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat raa dat ie dan toch schijnt te weken
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:04 schreef MissBliss het volgende:
Bupa over die smiley: Zn ogen (van die PI) lijken wel stipjesiig niet duidelijk dat hij boos kijkt.
Al mijn letters doen het nog

Shit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WHAHAHA! HOPPADE EERSTE VALT AF
![]()
Maar je moet dat niet van een PI jatten, want dat is geen FOK!-smiliequote:Op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/8.gif]afbeelding][/url]
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Smiley/puh1.gif]afbeelding][/url]
Hij kijkt dus net zo boos als de 8.gif-PI.
Ik heb de ogen (van de smiley) alleen wat verder naar de zijkant gedaan, omdat hij anders, met zo'n tong, een scheve kop zou hebben.
Of bedoelde je dat niet?
Maar waar dan wél van?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je moet dat niet van een PI jatten, want dat is geen FOK!-smilie![]()
Ja, jij hield het helemaal niet lang vol.quote:
Dat bedoelde ik wel ja, maar op 1 of andere manier is het bij die PI veel duidelijker dat hij boos kijktquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij kijkt dus net zo boos als de 8.gif-PI.
Ik heb de ogen (van de smiley) alleen wat verder naar de zijkant gedaan, omdat hij anders, met zo'n tong, een scheve kop zou hebben.
Of bedoelde je dat niet?
Maar dat was mijn bedoeling ook niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, jij hield het helemaal niet lang vol.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar waar dan wél van?
Want er is geen smiley die op zo'n manier boos kijkt.
En als ik zelf oogjes zou maken is het weer niet in Fok!-stijl!!!
Oké, oké....máár ik had, toen ik die smiley maakte, ook 2 andere versies. En ik heb ze toen alledrie hier een keer gepost en volgens mij was het toen Sven die de smiley uitkoos die nu gebruikt wordt (zie boven).quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik wel ja, maar op 1 of andere manier is het bij die PI veel duidelijker dat hij boos kijkt![]()
Misschien moeten zn ogen (van de smiley dus) iets lager.
Je had er helemaal geen drie toenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, oké....máár ik had, toen ik die smiley maakte, ook 2 andere versies. En ik heb ze toen alledrie hier een keer gepost en volgens mij was het toen Sven die de smiley uitkoos die nu gebruikt wordt (zie boven).
Hier zijn ze alledrie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ze doen 't nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had er helemaal geen drie toen.
DIe kijkt alsof ie moet poepenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
[[url=http://i11.photobucket.com/albums/a166/Svensational/Puh.jpg]afbeelding][/url] kijkt ook niet echt boos
Kruisjesquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, oké....máár ik had, toen ik die smiley maakte, ook 2 andere versies. En ik heb ze toen alledrie hier een keer gepost en volgens mij was het toen Sven die de smiley uitkoos die nu gebruikt wordt (zie boven).
Hier zijn ze alledrie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel!quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had er helemaal geen drie toen.
Nu doen ze het wel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier zijn ze alledrie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:14 schreef MissBliss het volgende:
Oh nu zie ik ze toch... Mja ik weet het echt niet maar ze zijn allemaal een beetje onduidelijk vind ik
", vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |