quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:14 schreef MiSs-TaKe het volgende: En tot op de dag van vandaag hoor ik maandelijks "en waneer stop je ermee?" Mijn antwoord is vanaf nu kort maar krachtig (dan ben ik van t gezeur af) "op zijn 18e...dan mag zijn vriendin het van me overnemen"![]()
Anneja heeft al uitgebreid antwoord gegeven, maar ik deed het als volgt:quote:Op donderdag 15 december 2005 22:22 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
Ahaa Tan...dát zocht ik dus net!
Ik wil dus ook gaan tandemvoeden met Jeremy en de baby die er aan zit te komen. Weet jij of Jeremy al het colostrum op kan drinken de eerste paar dagen..of is die voorraad de eerste daagjes 'oneindig' en pikt hij dus niet iets in wat belangrijk is voor de baby??
Ja, juist in het bijzijn en hij vond het juist geweldig dat hij niet de enige was. Maar ik heb dan ook de hele zwangerschap geroepen dat de baby in de buik ook mee moest drinken.quote:Verder; heb je Junah in het begin ook gevoed dat je zoontje het zag? Of was hij jaloers en heb je hem toen hij eenmaal aan de baby was gewend pas laten kijken (en mee-eten)?
Jeremy legt namelijk heel lief een babypop aan mijn borst en maakt overdreven drinkgeluidjes erbij, net of de pop drinktmaar na z'on 3 seconden krijgt de pop een zwieper en roept hij "Nee, ik eten!!" en duikt erop net of hij 3 dagen niks heeft gehad
Constant! Vooral omdat Jessai nog zó lang meedronk. En alle ziektes die ik heb gekregen kwamen door de BVquote:Verder kreeg ik op het cb bureau een 'goedbedoeld' advies om de bv af te bouwen met Jeremy voordat de baby er was. Ik vertelde dat ik dit in geen geval zou doen omdat ik wilde tandemvoeden. Ik kreeg een stomme blik en een opmerking dat ik er wel van terug zou komen 'omdat het zo zwaar was'. Pardon??? Hoezo demotiverendIk heb de bv (tot op heden) nooit zwaar gevonden, alleen maar makkelijk.
![]()
Liep jij ook tegen onbegrip aan... of stomme reacties in je omgeving?
Geen dank. En veel succes ermee. Het is vooral heel erg genieten. De liefde die Jessai ook voor Junah ontwikkelde omdat ze samen dronken. Zoals over elkaars handje aaien, kusjes geven met mondje vol melkquote:thanx![]()
offtopic;quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:44 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Ja, leuk hè. Zo heb ik er ook 1 voor mensen die maar blijven zeuren "oooh je hoopt nu zeker op een meid?"
Mwa...Als het maar niet blaft!
Je werkt toevallig niet in Eindhovenquote:Op maandag 19 december 2005 12:35 schreef Jelief het volgende:
Over rare reacties gesproken. Op mijn werk (kinderdagverblijf) zijn er collega's die het echt heel vreemd vinden als je je kind langer dan een half jaar borstvoeding geeft. Er zijn er zelfs die het heel erg vervelend zouden vinden als een moeder haar kindje op de groep borstvoeding komt geven.
Mijn opa is ook mijn grootste supporterquote:Op maandag 19 december 2005 12:35 schreef Jelief het volgende:
Onze oma's waren wel enthousiast over het voornemen om zo lang mogelijk te voeden.
Water...?? waarom krijgt hij dit dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:49 schreef Randa_v het volgende:
Oke, ook hier me maar even melden
En krijgt hij langs de borstvoeding soms ook een beetje water.
Heeft er nog iemand tips met betrekking tot het voeden of de voedingen die hij nu overslaat doordat hij in slaap valt en niet meer wakker te krijgen is?
Heb ik ook hoor.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:44 schreef Misticle_lightning het volgende:
Ik zou ook borstvoeding willen geven, maar ik weet niet of dat wel kan.
Ik heb namelijk behoorlijk grote borsten, wat totaal niet wil zeggen dat ik dus ook veel melk kan produceren. Over het algemeen hoor ik dus dat vrouwen die grote borsten hebben dus weinig melk geven. Heeft iemand hier ervaring mee.
Met groot bedoel ik dus cup G
Veel of weinig melk staat los van de cupmaat, dat is zeker. De hoeveelheid die geproduceerd wordt is ook voor iedereen verschillend omdat je kindje in principe deze hoeveelheid bepaald (vraag en aanbod). Tenzij je op vaste tijden gaat voeden en bepaalde vaste hoeveelheden af gaat kolven.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:44 schreef Misticle_lightning het volgende:
Over het algemeen hoor ik dus dat vrouwen die grote borsten hebben dus weinig melk geven. Heeft iemand hier ervaring mee.
Met groot bedoel ik dus cup G
Ik gebruik altijd deze pagina om de verschillende houdingen te laten zien: http://www.borstvoeding.com/houdingen.htmlquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:43 schreef Saffier het volgende:
en daar had ik nou net op gehoopt om hem te kunnen voeden zonder zijn gewicht te moeten dragen. Iemand tips? We hebben een waterbed en in het ziekenhuis zei de verpleegster dat je met een beetje oefenen heel makkelijk in bed kan voeden.
idem ditoquote:Op maandag 2 januari 2006 23:40 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.
En de bv gaat hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |