Had je ze geturfd??quote:Op donderdag 1 september 2005 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik hier trouwens al om me heen lopen spanken dat ik EERgisteren mijn 40.000e foto gemaakt heb? van de bewaard geblevenen dan he:Y
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik dat gelezen! Ik nam het alleen niet serieus!
Dat was bij mij wel het planquote:Op donderdag 1 september 2005 22:41 schreef pea4fun het volgende:
Iedereen vroeg naar bed vandaag?
Ik zocht u!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef Subhuman het volgende:
Hoi!
Ik wou ook net zeggen, wat is het stil in de SC, twee uur niet gepost!
Ja das niet normaal hoor...Is flash weer met vakantie?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef Subhuman het volgende:
Hoi!
Ik wou ook net zeggen, wat is het stil in de SC, twee uur niet gepost!
TV, opruimen, foto's shoppenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:41 schreef pea4fun het volgende:
Iedereen vroeg naar bed vandaag?
Nou ja ik was er zowat de hele dag niet, maar ik was zo bijgelezenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
TV, opruimen, foto's shoppen
Bijlezen? Doe niet zo eng!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:16 schreef pea4fun het volgende:
Nou ja ik was er zowat de hele dag niet, maar ik was zo bijgelezen
* Subhuman heeft medelijden met Delftquote:Op donderdag 1 september 2005 23:38 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond
* PdeHoog is vanavond door Delft heen gaan banjeren met de D30
Zo eens kijken wat het is geworden
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:40 schreef Subhuman het volgende:
[..]
* Subhuman heeft medelijden met Delft
Ik post mijn foto's liever op een cultureel verantwoorde expositie!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie jou nog niet door dat gehucht van je banjeren hoorTrouwens, wordt het als mod zijnde niet eens tijd dat jij foto's gaat posten
![]()
Boel slowchat, weinig foto's he
je bedoelt die ene foto die je dan met veel pijn en moeite uit je archief hebt gehaald en die daar dan mag hangenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik post mijn foto's liever op een cultureel verantwoorde expositie!
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:56 schreef Shark.Bait het volgende:
Delft berg U, U staat nu onder camera toezicht
You're 30 seconds late! Is your mother proud of you?quote:
which one?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
You're 30 seconds late! Is your mother proud of you?
in een echte stad gaan wonen hequote:Op vrijdag 2 september 2005 00:05 schreef Subhuman het volgende:
Wow P die foto is best okee, je kan 's avonds erg leuk foto's maken in binnensteden! Wil ik ook nog steeds eens doen!
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:05 schreef Subhuman het volgende:
Wow P die foto is best okee, je kan 's avonds erg leuk foto's maken in binnensteden! Wil ik ook nog steeds eens doen!
Dat had ik ook met een aantal foto's van mijn shootquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
Alleen was dit wel een beetje de topperNet ff snel door de andere foto's heen gekeken, maar een gedeelte is niet goed scherp. Moet dus nog maar een keer over
Heeft Nederland die dan?quote:
jeugd van tegenwoordigquote:
Zet jij dan alvast de glazen erin, ik rook nog even een sigaartjequote:
Prima, geef je de kat ook nog even eten dan?? Oh en de vuilnisbak moet nog aan de straat gezet worden...quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zet jij dan alvast de glazen erin, ik rook nog even een sigaartje
Whehehe...quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:42 schreef RonaldV het volgende:
En het bewijs is weer geleverd: de emancipatie van de vrouw eindigt bij de vuilnisbak.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |