quote:Op donderdag 1 september 2005 16:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tiepisch weer zo'n modje die het topic niet eens ff doorleest maar gewoon direkt doorbanjert naar onderen waar hij ff gedag kan zeggenNiet eens ff lezen dat er om een titelverandering is gevraagd
![]()
sssstquote:Op donderdag 1 september 2005 16:50 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zoals dat ik morgen weer met de auto het centrum in moet. Dat weet niemand want ik ga stiekem!
* kwiebuske ook 2 gb ram, maar tog heptie probs met fotoo's van 600 mbquote:Op donderdag 1 september 2005 16:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik heb 2 GB RAM, dus dat is geen probleem
ik weet niet waar de "g" in gb voor staat, maar 600 millibit is wel een hele kleine foto ....quote:Op donderdag 1 september 2005 17:06 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske ook 2 gb ram, maar tog heptie probs met fotoo's van 600 mb
vin ik errug vreemd![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik weet niet waar de "g" in gb voor staat, maar 600 millibit is wel een hele kleine foto ....
= 0,6 bit = 0,075 bytequote:Op donderdag 1 september 2005 17:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik weet niet waar de "g" in gb voor staat, maar 600 millibit is wel een hele kleine foto ....
of een foto klein is zegt niks over of hij ook HEEL is hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 17:18 schreef Shark.Bait het volgende:
is wel een hele kleine foto ....
Ik kan heel inspirerend dansen met een oranje rinkeldoekje om m'n kont hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 17:51 schreef Vliegvrager het volgende:
grrr ik moet over 25 min iets werkerigs af hebben, maar ik heb nul kommma nul inspiratie.
Gimmie gimmie gimmiequote:Op donderdag 1 september 2005 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan heel inspirerend dansen met een oranje rinkeldoekje om m'n kont hoor
Wannasee?
Guttegut heeft een filmpje geplaatst in 1 van de LEKtopicsquote:
Ik heb echt heeeeel veeeel milibytes in mijn internetverbinding hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Guttegut heeft een filmpje geplaatst in 1 van de LEKtopicsIk heb zelf een veel betere op zich, maar goed, die is vrij groot, dat trekt je internetverbinding vast niet
Nee he? Nee dacht ik al
Klikken op eigen risicoquote:Op donderdag 1 september 2005 18:02 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb echt heeeeel veeeel milibytes in mijn internetverbinding hoor
Godverquote:Op donderdag 1 september 2005 18:10 schreef HMaster-II het volgende:
OMG OMG OMG !!!!!!!!!!!!! Ik klikte op het linkje..![]()
![]()
Je had beter op een landmijn kunnen "klikken"quote:Op donderdag 1 september 2005 18:10 schreef HMaster-II het volgende:
OMG OMG OMG !!!!!!!!!!!!! Ik klikte op het linkje..![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:15 schreef HMaster-II het volgende:
Nou nu ook niet...Dem heb ie hem wel
![]()
quote:
ander flesjequote:Op donderdag 1 september 2005 18:22 schreef Toeps het volgende:
[..]
Waar zijn de LGG caseī pro bacteriën met rechtsdraaiende culturen gebleven?
jaquote:Op donderdag 1 september 2005 18:25 schreef Rhanna het volgende:
Mag ik even een korte samenvatting zodat ik het weer snap?
Dat is meer cultuur dan Fles aankan op 1 dagquote:Op donderdag 1 september 2005 18:22 schreef Toeps het volgende:
Waar zijn de LGG caseī pro bacteriën met rechtsdraaiende culturen gebleven?
Ga kutkippen schieten jijquote:Op donderdag 1 september 2005 19:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is meer cultuur dan Fles aankan op 1 dag
quote:
WAAROM NOU TOCH ALLES TEGELIJKquote:Op donderdag 1 september 2005 19:32 schreef purplerose het volgende:
* purplerose is ook weer thuis
Met het nieuws dat er weer een roofvogelshow gegeven wordt in maassluis dit weekend
Daar ga ik uiteraard even langs om wat foto's te schieten
dit is je ENIGE kans om meer foto's te maken dan ikquote:Op donderdag 1 september 2005 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WAAROM NOU TOCH ALLES TEGELIJK
En de wereldhavendagen
En Terug naar Toen
En een roofvogelshow
Dat is hetzelfde als een lada bestuurder zeggen dattie nu sneller kan rijden nu je porsche turbo voor een onderhoudsbeurt in de garage staat.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is je ENIGE kans om meer foto's te maken dan ik
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een lada bestuurder zeggen dattie nu sneller kan rijden nu je porsche turbo voor een onderhoudsbeurt in de garage staat.
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een lada bestuurder zeggen dattie nu sneller kan rijden nu je porsche turbo voor een onderhoudsbeurt in de garage staat.
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik hier trouwens al om me heen lopen spanken dat ik EERgisteren mijn 40.000e foto gemaakt heb? van de bewaard geblevenen dan he:Y
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |