quote:Op donderdag 1 september 2005 11:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar de goeie link staat daar ook ergens.
Edit: deze dus: http://www.i-questo.com/resizer/
Ja he? zijn maar 4 uurtjes minder per week hoor, maar daarvoor wel een hele maandag vrij (de rustigste dag) en dan de andere dagen een uurtje eerder beginnen..... ik ben benieuwdquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 1 september 2005 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn laatste post
[..]
Ja he? zijn maar 4 uurtjes minder per week hoor, maar daarvoor wel een hele maandag vrij (de rustigste dag) en dan de andere dagen een uurtje eerder beginnen..... ik ben benieuwd
Een dag vrij is zeker lekker. Ik heb nu maandag en vrijdag vrij van school.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn laatste post
[..]
Ja he? zijn maar 4 uurtjes minder per week hoor, maar daarvoor wel een hele maandag vrij (de rustigste dag) en dan de andere dagen een uurtje eerder beginnen..... ik ben benieuwd
Nieuwe titel voor de SC a.u.b.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:54 schreef Toeps het volgende:
Leuke titel niet, ff mijn laatste bewerkingetje spammen wel:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nieuwe titel voor de SC a.u.b.
Faillissements Uitverkoop en dan zonder eventuele spelvauten![]()
Heb het even aangepast in de FAQ.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar de goeie link staat daar ook ergens.
Edit: deze dus: http://www.i-questo.com/resizer/
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:11 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Heb het even aangepast in de FAQ.
Halloquote:
Goedenmiddag zegquote:Op donderdag 1 september 2005 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi
Ik ben mijn bed ook maar uitgekropen.
En 2 rolletjes opgehaald bij de fotoboer...
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi
Ik ben mijn bed ook maar uitgekropen.
En 2 rolletjes opgehaald bij de fotoboer...
jazeker... met airco aanquote:Op donderdag 1 september 2005 13:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedenmiddag zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker geslapen zeker
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:02 schreef Subhuman het volgende:
Als ik mezelf nog zover kan krijgen m'n huis uit te komen haal ik vanmiddag m'n 30x40 vergroting op en een passepartout voor de expositie die over een week begint!
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:02 schreef Subhuman het volgende:
Als ik mezelf nog zover kan krijgen m'n huis uit te komen haal ik vanmiddag m'n 30x40 vergroting op en een passepartout voor de expositie die over een week begint!
leuk!. Welke foto('s) ga je daar pimpen?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:11 schreef Subhuman het volgende:
[..]
http://www.cultuur.utwente.nl/kunst/
Ik heb met moeite eentje uit m'n archief gevist.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
leuk!. Welke foto('s) ga je daar pimpen?
Dankjewel!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:22 schreef Vliegvrager het volgende:trial
Die is zeker exposeerbaar
Dat zal wel lekker soepel werken in Photoshop dan zeker?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn negatief scanner kan nu ook NEF maken. En niet 12bits NEF (RAW van Nikon), nee, 14 bits NEF
24 Megapixel NEF... woeiiiiiii
1 plaatje is nu wel 136 MB
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:17 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Dat zal wel lekker soepel werken in Photoshop dan zeker?
Mijn pc verslikt zich al bijna in een RAW van 13mB, Ik wil er niet aandenk wat er gebeurt als ik hem een foto van 138 mb voorschotel.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]10 koppen koffie later is ie bewerkt en geresized naar 550 pixels breed
ik heb 2 GB RAM, dus dat is geen probleemquote:Op donderdag 1 september 2005 15:41 schreef PoseidonVS het volgende:
Mijn pc verslikt zich al bijna in een RAW van 13mB, Ik wil er niet aandenk wat er gebeurt als ik hem een foto van 138 mb voorschotel.
Je moet natuurlijk ook niet aankondigen dat je gaatquote:Op donderdag 1 september 2005 16:27 schreef Subhuman het volgende:
Ik moest even gauw naar het centrum op en neer, foto halen en passepartout regelen, en alle gekken hadden zich verzameld op de weg!Volgens mij heb ik er wel twee keer zo lang over gedaan als normaal.
Ohh, dus dat deed ik verkeerd!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook niet aankondigen dat je gaat![]()
En beantwoord. Je kunt de uitwerking controleren.quote:
Niet de oplossing die ik in gedachten had, maar dit werkt (minstens) net zo goed.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En beantwoord. Je kunt de uitwerking controleren.Bedankt trouwens!
Zoals dat ik morgen weer met de auto het centrum in moet. Dat weet niemand want ik ga stiekem!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Oh meid, je moest es weten hoe veel je niet weet.![]()
![]()
![]()
Tiepisch weer zo'n modje die het topic niet eens ff doorleest maar gewoon direkt doorbanjert naar onderen waar hij ff gedag kan zeggenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ohh, dus dat deed ik verkeerd!
Morgen ga ik stiekem!
Dat wil ik allemaal niet weten.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Oh meid, je moest es weten hoe veel je niet weet.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |