* kwiebuske ook 2 gb ram, maar tog heptie probs met fotoo's van 600 mbquote:Op donderdag 1 september 2005 16:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik heb 2 GB RAM, dus dat is geen probleem
ik weet niet waar de "g" in gb voor staat, maar 600 millibit is wel een hele kleine foto ....quote:Op donderdag 1 september 2005 17:06 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske ook 2 gb ram, maar tog heptie probs met fotoo's van 600 mb
vin ik errug vreemd![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik weet niet waar de "g" in gb voor staat, maar 600 millibit is wel een hele kleine foto ....
= 0,6 bit = 0,075 bytequote:Op donderdag 1 september 2005 17:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik weet niet waar de "g" in gb voor staat, maar 600 millibit is wel een hele kleine foto ....
of een foto klein is zegt niks over of hij ook HEEL is hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 17:18 schreef Shark.Bait het volgende:
is wel een hele kleine foto ....
Ik kan heel inspirerend dansen met een oranje rinkeldoekje om m'n kont hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 17:51 schreef Vliegvrager het volgende:
grrr ik moet over 25 min iets werkerigs af hebben, maar ik heb nul kommma nul inspiratie.
Gimmie gimmie gimmiequote:Op donderdag 1 september 2005 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan heel inspirerend dansen met een oranje rinkeldoekje om m'n kont hoor
Wannasee?
Guttegut heeft een filmpje geplaatst in 1 van de LEKtopicsquote:
Ik heb echt heeeeel veeeel milibytes in mijn internetverbinding hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Guttegut heeft een filmpje geplaatst in 1 van de LEKtopicsIk heb zelf een veel betere op zich, maar goed, die is vrij groot, dat trekt je internetverbinding vast niet
Nee he? Nee dacht ik al
Klikken op eigen risicoquote:Op donderdag 1 september 2005 18:02 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb echt heeeeel veeeel milibytes in mijn internetverbinding hoor
Godverquote:Op donderdag 1 september 2005 18:10 schreef HMaster-II het volgende:
OMG OMG OMG !!!!!!!!!!!!! Ik klikte op het linkje..![]()
![]()
Je had beter op een landmijn kunnen "klikken"quote:Op donderdag 1 september 2005 18:10 schreef HMaster-II het volgende:
OMG OMG OMG !!!!!!!!!!!!! Ik klikte op het linkje..![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |