quote:Op donderdag 1 september 2005 18:15 schreef HMaster-II het volgende:
Nou nu ook niet...Dem heb ie hem wel
![]()
quote:
ander flesjequote:Op donderdag 1 september 2005 18:22 schreef Toeps het volgende:
[..]
Waar zijn de LGG caseï pro bacteriën met rechtsdraaiende culturen gebleven?
jaquote:Op donderdag 1 september 2005 18:25 schreef Rhanna het volgende:
Mag ik even een korte samenvatting zodat ik het weer snap?
Dat is meer cultuur dan Fles aankan op 1 dagquote:Op donderdag 1 september 2005 18:22 schreef Toeps het volgende:
Waar zijn de LGG caseï pro bacteriën met rechtsdraaiende culturen gebleven?
Ga kutkippen schieten jijquote:Op donderdag 1 september 2005 19:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is meer cultuur dan Fles aankan op 1 dag
quote:
WAAROM NOU TOCH ALLES TEGELIJKquote:Op donderdag 1 september 2005 19:32 schreef purplerose het volgende:
* purplerose is ook weer thuis
Met het nieuws dat er weer een roofvogelshow gegeven wordt in maassluis dit weekend
Daar ga ik uiteraard even langs om wat foto's te schieten
dit is je ENIGE kans om meer foto's te maken dan ikquote:Op donderdag 1 september 2005 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WAAROM NOU TOCH ALLES TEGELIJK
En de wereldhavendagen
En Terug naar Toen
En een roofvogelshow
Dat is hetzelfde als een lada bestuurder zeggen dattie nu sneller kan rijden nu je porsche turbo voor een onderhoudsbeurt in de garage staat.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is je ENIGE kans om meer foto's te maken dan ik
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een lada bestuurder zeggen dattie nu sneller kan rijden nu je porsche turbo voor een onderhoudsbeurt in de garage staat.
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een lada bestuurder zeggen dattie nu sneller kan rijden nu je porsche turbo voor een onderhoudsbeurt in de garage staat.
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik hier trouwens al om me heen lopen spanken dat ik EERgisteren mijn 40.000e foto gemaakt heb? van de bewaard geblevenen dan he:Y
Had je ze geturfd??quote:Op donderdag 1 september 2005 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik hier trouwens al om me heen lopen spanken dat ik EERgisteren mijn 40.000e foto gemaakt heb? van de bewaard geblevenen dan he:Y
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |