quote:Op donderdag 1 september 2005 16:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik dat gelezen! Ik nam het alleen niet serieus!
Dat was bij mij wel het planquote:Op donderdag 1 september 2005 22:41 schreef pea4fun het volgende:
Iedereen vroeg naar bed vandaag?
Ik zocht u!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef Subhuman het volgende:
Hoi!
Ik wou ook net zeggen, wat is het stil in de SC, twee uur niet gepost!
Ja das niet normaal hoor...Is flash weer met vakantie?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef Subhuman het volgende:
Hoi!
Ik wou ook net zeggen, wat is het stil in de SC, twee uur niet gepost!
TV, opruimen, foto's shoppenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:41 schreef pea4fun het volgende:
Iedereen vroeg naar bed vandaag?
Nou ja ik was er zowat de hele dag niet, maar ik was zo bijgelezenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
TV, opruimen, foto's shoppen
Bijlezen? Doe niet zo eng!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:16 schreef pea4fun het volgende:
Nou ja ik was er zowat de hele dag niet, maar ik was zo bijgelezen
* Subhuman heeft medelijden met Delftquote:Op donderdag 1 september 2005 23:38 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond
* PdeHoog is vanavond door Delft heen gaan banjeren met de D30
Zo eens kijken wat het is geworden
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:40 schreef Subhuman het volgende:
[..]
* Subhuman heeft medelijden met Delft
Ik post mijn foto's liever op een cultureel verantwoorde expositie!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie jou nog niet door dat gehucht van je banjeren hoorTrouwens, wordt het als mod zijnde niet eens tijd dat jij foto's gaat posten
![]()
Boel slowchat, weinig foto's he
je bedoelt die ene foto die je dan met veel pijn en moeite uit je archief hebt gehaald en die daar dan mag hangenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik post mijn foto's liever op een cultureel verantwoorde expositie!
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:56 schreef Shark.Bait het volgende:
Delft berg U, U staat nu onder camera toezicht
You're 30 seconds late! Is your mother proud of you?quote:
which one?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
You're 30 seconds late! Is your mother proud of you?
in een echte stad gaan wonen hequote:Op vrijdag 2 september 2005 00:05 schreef Subhuman het volgende:
Wow P die foto is best okee, je kan 's avonds erg leuk foto's maken in binnensteden! Wil ik ook nog steeds eens doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |