Kan ik flink eerder langs komen? A 18.00 uur?quote:
Hoe komt dat zo?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
n tegenwoordig zeldzame verschijning, i know
Samen zielig doen?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:23 schreef broer het volgende:
Ik ben trouwens de enige die vanavond niet mag komen, valt het op?
* weent langdurig bittere tranen
En proud of itquote:
De koek is op!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kweenie, ik heb niks meer te zeggen hier![]()
moet je Twist vragenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ik flink eerder langs komen? A 18.00 uur?
Ik ook niet, maar dat houdt me niet tegen.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar is die bitchquote:
Daarom voel je je kutquote:Op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef PhaE het volgende:
Hmmm, hoor net dat Absinth eigenlijk niet verkocht mag worden ofzo
Heb gisteren toch echt minimaal 4 glazen gehad..
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bent ook slechts een newbie.![]()
Dan wordt het nu tijd voor een volgende stap; een date met QyRoZ.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weg met die hand daar!quote:
Alweer of nog steeds?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan wordt het nu tijd voor een volgende stap; een date met QyRoZ.![]()
Ik blijf oefenenquote:
Met Plato?quote:
Ik gun het je van harte, maar helaas is de medewerking van CL daarvoor benodigd.quote:
Good old betamaxquote:
Ik gun het mezelf ook van harte.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte, maar helaas is de medewerking van CL daarvoor benodigd.![]()
Ja, wie weet is het wel liefde op het eerste gezicht.quote:
Enig probleem ermee dat ik om 18.00 langs kom?quote:
Ik schijn thuis te zijn rond dat tijdstip dus dat kan. Komt pheninnetje nog mee trouwens?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Enig probleem ermee dat ik om 18.00 langs kom?
Mits je rond 23.45 uur nog maar aanwezig bent om mij naar het station te brengen.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Enig probleem ermee dat ik om 18.00 langs kom?
Nee, die komt niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik schijn thuis te zijn rond dat tijdstip dus dat kan. Komt pheninnetje nog mee trouwens?
Het vermoeden bestaat dat ik dan al weg zou kunnen zijn. Dat ligt meer aan het tijdstip dat ik de dag erop uit moet dan aan het feit dat een fokker in mijn auto staptquote:Op donderdag 1 september 2005 13:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mits je rond 23.45 uur nog maar aanwezig bent om mij naar het station te brengen.![]()
Het valt me wel op dat Cherry altijd verdwijnt zodra we dit onderwerp aankaarten.quote:
Dan moet ik iemand anders daartoe bereid vinden.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het vermoeden bestaat dat ik dan al weg zou kunnen zijn. Dat ligt meer aan het tijdstip dat ik de dag erop uit moet dan aan het feit dat een fokker in mijn auto stapt
ja, want fok heeft totaal geen andere topics enzoquote:Op donderdag 1 september 2005 13:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat Cherry altijd verdwijnt zodra we dit onderwerp aankaarten.![]()
Maar dit is veel toch veel belangrijker?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, want fok heeft totaal geen andere topics enzo
Idd.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat Cherry altijd verdwijnt zodra we dit onderwerp aankaarten.![]()
t zijn ook 5 hele minuten lopenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moet ik iemand anders daartoe bereid vinden.![]()
Of eigenlijk is naar de bushalte brengen al voldoende.![]()
Verlegen typjequote:Op donderdag 1 september 2005 13:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen leukequote:Op donderdag 1 september 2005 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, want fok heeft totaal geen andere topics enzo
Lush-topicquote:Op donderdag 1 september 2005 13:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar dit is veel toch veel belangrijker?![]()
Dat is 200 meter lopen mên.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of eigenlijk is naar de bushalte brengen al voldoende.![]()
.... als ik hier trek...quote:Op donderdag 1 september 2005 13:44 schreef TeazNutz het volgende:
Komt een man bij de dokter........
waarom geen vrouw?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:44 schreef TeazNutz het volgende:
Komt een man bij de dokter........
doosquote:
Dat maakt niet uit, voor je het weet verdwaal ik in één of ander Utrechts getto.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |