ja, ik dus ook niet !!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:41 schreef Thisbe het volgende:
Nou konijn, hoe moet ik nou weten in welke vorm je het wilt weten? Je bedoelt een zelfstandig naamwoord. Ik heb nog nooit van het woord gehoord trouwens.
Dat heeft niets met geilheid te makenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:21 schreef petitlapin het volgende:
stelling: een man die niets kent van technische apparatuur, en zelfs niet overweg kan met een camera, is niet geil. Een vrouw wil een loodgieter, elektricien, technicus, informaticus en garagist als man
* Pheno ookquote:Op donderdag 1 september 2005 12:49 schreef Ynske het volgende:
terug van lunch
God is shrinking?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:57 schreef Godlike02 het volgende:
ik blijf niet lang
ik welquote:Op donderdag 1 september 2005 12:57 schreef Godlike02 het volgende:
ik blijf niet lang
dat wordt rellenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Vanavond zie ik wellicht veel fokkers
Jij kunt dan zo ook weer naar huis toequote:Op donderdag 1 september 2005 12:57 schreef Godlike02 het volgende:
ik blijf niet lang
2.50mquote:
quote:
ok, have funquote:
Waarom ben ik dan nog vrijgezel?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:21 schreef petitlapin het volgende:
stelling: een man die niets kent van technische apparatuur, en zelfs niet overweg kan met een camera, is niet geil. Een vrouw wil een loodgieter, elektricien, technicus, informaticus en garagist als man
kan best grappig zijn hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 13:04 schreef PhaE het volgende:
* PhaE gaat zo naar huis!
Ik heb het echt geprobeerd, maar half dronken werken is niet verstandig
Dus dan maar een paar uurtjes opnemen
als je strax maar weer een beetje mens bentquote:Op donderdag 1 september 2005 13:04 schreef PhaE het volgende:
* PhaE gaat zo naar huis!
Ik heb het echt geprobeerd, maar half dronken werken is niet verstandig
Dus dan maar een paar uurtjes opnemen
Uiterlijk schijnen die vrouwen ook nog op te lettenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan nog vrijgezel?
je mag me op msn toevoegen over dat feestje?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je strax maar weer een beetje mens bent
Inkopperquote:Op donderdag 1 september 2005 13:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uiterlijk schijnen die vrouwen ook nog op te letten![]()
Ik ga hard mijn best doenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je strax maar weer een beetje mens bent
verkapt-ik-wil-weten-welke-smaak-condoom-je-het-lekkerst-vindt postquote:Op donderdag 1 september 2005 13:07 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
je mag me op msn toevoegen over dat feestje?![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
verkapt-ik-wil-weten-welke-smaak-condoom-je-het-lekkerst-vindt post
Lol, ik moest gewoon lachen om je grapje.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het nooit meer doenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Lol, ik moest gewoon lachen om je grapje.
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:08 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik ga hard mijn best doen
Denk alleen dat ik een flink verlopen kop heb vanavond
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mintquote:Op donderdag 1 september 2005 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben om 8 uur al bij een vriend van me die daar toevallig 50 meter vanaf woont, als je een plek nodig hebt om tijdelijk te crashen kan dat natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 13:12 schreef Pheno het volgende:
Wow, ik lees net dat het pas om 21.00 is, ik kom veel eerder
Of toch maar eerst "even" naar huis
Ik ben om 17.00 klaar met werken, het is volgens mij 30 minuten rijden als ik de vluchtstroken goed pak.... mwoa, ik moet veeeel langer crashenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik ben om 8 uur al bij een vriend van me die daar toevallig 50 meter vanaf woont, als je een plek nodig hebt om tijdelijk te crashen kan dat natuurlijk
Ik ga zo ook al die kant opquote:Op donderdag 1 september 2005 13:12 schreef Pheno het volgende:
Wow, ik lees net dat het pas om 21.00 is, ik kom veel eerder
Of toch maar eerst "even" naar huis
ssst we moeten nog boodschappen doenquote:
Als je vluchtstroken neemt, mag je wat mij betreft wel binnen vijf minuten crashen.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:15 schreef Pheno het volgende:
Ik ben om 17.00 klaar met werken, het is volgens mij 30 minuten rijden als ik de vluchtstroken goed pak.... mwoa, ik moet veeeel langer crashen
Ik weet niet of ik nu nog wel durf te komen.quote:
Ik moet ook nog 3 kwartier werken en dan nog douchen enzo en een uur rijden...quote:Op donderdag 1 september 2005 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ssst we moeten nog boodschappen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |