Ik moet ook nog 3 kwartier werken en dan nog douchen enzo en een uur rijden...quote:Op donderdag 1 september 2005 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ssst we moeten nog boodschappen doen
Dan hoef ik die foto's ook niet op te zoekenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu nog wel durf te komen.![]()
ik ook nog 3 kwartier werkenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet ook nog 3 kwartier werken en dan nog douchen enzo en een uur rijden...
hmmm t duurt toch nog wel even
*Eensch is*quote:Op donderdag 1 september 2005 13:17 schreef broer het volgende:
[..]
Als je vluchtstroken neemt, mag je wat mij betreft wel binnen vijf minuten crashen.
Tot een jaar geleden, ongeveer. Toen werd het legaal.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef PhaE het volgende:
Hmmm, hoor net dat Absinth eigenlijk niet verkocht mag worden ofzo
Heb gisteren toch echt minimaal 4 glazen gehad..
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:17 schreef broer het volgende:
[..]
Als je vluchtstroken neemt, mag je wat mij betreft wel binnen vijf minuten crashen.
Ik heb echt geen idee waar je het nu over hebt.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan hoef ik die foto's ook niet op te zoeken
vandaar je katerquote:Op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef PhaE het volgende:
Hmmm, hoor net dat Absinth eigenlijk niet verkocht mag worden ofzo
Heb gisteren toch echt minimaal 4 glazen gehad..
Dat wist ik!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ook nog 3 kwartier werken
dan naar huis
omkleden douchen
zou rond 3 uur bij twist zijn
Pffff. Zo kort werken, paupers!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ook nog 3 kwartier werken
dan naar huis
omkleden douchen
zou rond 3 uur bij twist zijn
Das mooiquote:Op donderdag 1 september 2005 13:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het nu over hebt.![]()
Kom met de trein nara hilversum, ik rijd welquote:Op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef QyRoZ het volgende:
Voor mij is het een kwartiertje rijden. Wat met de huidige benzineprijzen zo'n 20 euro per minuut is. Damn. Naar de hoeren gaan is tegenwoordig nog goedkoper dan autorijden.
Ze zouden het gewoon weer moeten verbiedenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:19 schreef broer het volgende:
[..]
Tot een jaar geleden, ongeveer. Toen werd het legaal.
Ey!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:19 schreef WeirdMicky het volgende:
Ok, ik ga met de auto van Apeldoorn naar Utrecht, dus ook ik kan mensen meenemen...
Ik ben wel gek, dan kan ik nog sneller met de trein naar Utrecht gaan en dan met de bus. Ik ga lekker met mn eigen auto vanaf Amersfoort, das totaal 20 km.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kom met de trein nara hilversum, ik rijd wel
Maken we een autotreintje?quote:
Klopt. Ik had het dan ook alleen over vluchtstrookrijden.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:19 schreef Pheno het volgende:
Je kent mijn rijstijl nog niet.
Psst, this is the internet. Ik rijd (bijna ) nooit op vluchtstrokenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:21 schreef broer het volgende:
[..]
Klopt. Ik had het dan ook alleen over vluchtstrookrijden.
Heb je die bumpers op de vluchtstrook naar de klote geholpen?
nog nietquote:Op donderdag 1 september 2005 13:21 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kater... Hoop die ook voor te zijn
Limbobimboquote:
Ook een [Singles]-topic poster..quote:
Wat was er gisteren nu weer dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:23 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ook een [Singles]-topic poster..
Alleen hij ligt nu ziek te zijn geloof ik
Hij was dus ook mee gisteren.
zuipenquote:
Niets bijzonders.quote:
Te veel drank bestaat niet. Oh toch wel. Afgelopen zaterdag.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:24 schreef PhaE het volgende:
[..]
Niets bijzonders.
Begon met terrasje pakken met wat collega's.
Eindigde met te veel drank, en veel te laat gaan slapen.
Je weet maar nooit wat voor lurkers er in deze reeks rondhangen. Het zouden zomaar gastjes van 19 kunnen zijn die jou als voorbeeld hebben, en dus vanaf nu vluchtstroken rijden. Dat zou slecht zijn, daarom wilde ik - haha - tegengas geven.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:22 schreef Pheno het volgende:
Psst, this is the internet. Ik rijd (bijna ) nooit op vluchtstroken
Het was mij nog niet opgevallen...quote:Op donderdag 1 september 2005 13:23 schreef broer het volgende:
Ik ben trouwens de enige die vanavond niet mag komen, valt het op?
* weent langdurig bittere tranen
Een goede noodstopquote:Op donderdag 1 september 2005 13:26 schreef broer het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat voor lurkers er in deze reeks rondhangen. Het zouden zomaar gastjes van 19 kunnen zijn die jou als voorbeeld hebben, en dus vanaf nu vluchtstroken rijden. Dat zou slecht zijn, daarom wilde ik - haha - tegengas geven.
Je bent ook slechts een newbie.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:29 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Het was mij nog niet opgevallen...
I can feel the lovequote:
natural nuttig?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:26 schreef QyRoZ het volgende:
Shit. Ik ben weer aan het FOK!ken. Nu kan ik het wel vergeten om vandaag nog iets nuttigs te gaan doen.
Ik heb zaterdag een zuuipwedstrijdquote:Op donderdag 1 september 2005 13:24 schreef QyRoZ het volgende:
Zuipen is voor niet-werkende paupers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |