dat was precies wat ik ook dacht, maar 't duurde me te langquote:Op donderdag 1 september 2005 10:16 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
haha ik dacht ik doe het niet dan staan er straks 3![]()
Menno laat Rikkert straks en dan wil die er weer op maar dat gaat toch nooit lukken?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:17 schreef LuukBes het volgende:
Rob moet maar eens erbij komen om die Menno erfa te schoppen.
welk geld? Het spookgeld dat hij zelf bedacht heeft dat er gaat komen? BB geeft waarschijnlijk helemaal geen extra geld. Het gaat alleen nu om boodschappen...quote:Op donderdag 1 september 2005 10:22 schreef LuukBes het volgende:
Ja daarom, die strebers houden iedereen op. Dat gekloot was gistermorgen ook al aan de gang toen Linda en Ralph wakker werden en wilden fietsen maar die onnozele Menno maar bleef biken. De egoist. Hij wil het geld voor zijn eigen.
Ik denk ook niet dat er een geldprijs aanhangtquote:Op donderdag 1 september 2005 10:23 schreef fantastrick het volgende:
[..]
welk geld? Het spookgeld dat hij zelf bedacht heeft dat er gaat komen? BB geeft waarschijnlijk helemaal geen extra geld. Het gaat alleen nu om boodschappen...
ik zou diequote:Op donderdag 1 september 2005 10:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er een geldprijs aanhangt![]()
Nee vind het sneu voor hem dan.. ik vind Mennoquote:Op donderdag 1 september 2005 10:25 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ik zou diedan vervangen voor een
![]()
![]()
Die Menno gaat balen straks!!
mogguhquote:Op donderdag 1 september 2005 10:27 schreef Kokstra het volgende:
Menno, Ingrid en Rikkert hebben het nog steeds over muziek van 12 jaar geleden.
Goeiemorgen.
Nee, erg, hèquote:Op donderdag 1 september 2005 10:28 schreef yvonne het volgende:
Milagro!!! heb je helemaal niet geslapen vannacht??
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:33 schreef Sasami het volgende:
Zei Ralph nou kijken hoe laat het is?
Mja... meningen verschillenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee vind het sneu voor hem dan.. ik vind Menno![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |