abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30233060
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:29 schreef FuifDuif het volgende:

Nee, het gebeurt binnen een bepaalde scene. Waar baseer jij termen als 'veruit de meeste' en 'haast zonder uitzondering' op? Kijk, ik zelf (ik maak er geen geheim van) hoef er ook niet over op te scheppen, maar het maakt mij niet uit. Dat komt ook omdat seks mij niet zoveel boeit uiteraard. Een vrouw die er een probleem van zou maken bij mij krijgt niet eens de kans om mij te dumpen, want dan ben ik haar al voor. Ik leef echt heel simpel in relatie tot andere mensen. Ik ben van niemand onder de indruk en ik voel ook niet de geringste behoefte om indruk te maken op een ander. Zo ben ik gewoon niet. Maar oke, misschien is dat wel uitzonderlijk en heb je gelijk als je spreekt in termen als "haast zonder uitzonering".
Dus als ik ook maar even teleurgesteld reageer, dan ben jij al pleite uit zelfbehoud????

De een vindt dit lekker, de ander dat.
Soms wist je nog helemaal niet dat dàt ook nog mogelijk was

Kortom, wérkelijke conlusies trek ik pas achteraf!

(moet wel zeggen dat mijn beperkte ervaring met mannen met kleine penissen is dat die mannen zelf ook niet erg bedreven en/of inventief waren om er het beste van te maken... of dat nou door de al aanwezige onzekerheid kwam... I don't know...)
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal :)
pi_30233119
Nou, laat ik het zo zeggen: ik zou mij nooit laten bekritiseren door een vrouw, nooit!
pi_30233354
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:57 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, laat ik het zo zeggen: ik zou mij nooit laten bekritiseren door een vrouw, nooit!
Nee, jij pakt haar driedubbel zo hard terug. Ik pijn.. jij pijn.
pi_30233393
quote:
Alleen als het over sex gaat, of ook op andere gebieden?
En zou je je wel laten bekritiseren door een man?
Wat is het verschil?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_30233417
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:27 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

We zijn dus wel speciaal, dat valt niet te ontkennen. De mens is juist meer dan alleen zijn biologische bouw. De mens onderscheidt zich juist door taal en rede! Het is pas recentelijk dat een aantal mensen het nodig vindt zichzelf als een dier te beschouwen; een hype dus.
Dat heet wetenschappelijke vooruitgang, een uitbreiding van kennis. Het duurt altijd even voor dat dat doordringt op alle lagen van de maatschappij. Jij zit in de categorie mensen die heel hard schreeuwden dat de aarde wél plat was, en dat dat de aarde als iets ronds zien een hype is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:08:36 #156
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30233419
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat is het verschil?
Een vrouw is minder en een man gelijkwaardig denk ik..
pi_30233452
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:05 schreef Ephemera het volgende:

[..]

Nee, jij pakt haar driedubbel zo hard terug. Ik pijn.. jij pijn.
Uit pure frustratie.
pi_30233464
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:08 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een vrouw is minder en een man gelijkwaardig denk ik..
Sommige dieren zijn meer gelijk dan anderen.
pi_30233507
maar ff ontopic:
Ik heb wel eens een jongen in bed gehad, waarvan ik dacht 'mwoh, die mocht wel groter'. Maar ik ga hem daarom echt niet uit mn bed trappen. De reden dat ie daar lag, was al dat ik hem geweldig vond. Gewoon om wie hij was, ja. Ik heb hem dat overigens niet verteld, daar wordt niemand gelukkiger van en ik vond het ook geen 'big deal'.
Hij zal ook ongetwijfeld wel iets minder mooi/aantrekkelijk/leuk aan mij hebben gevonden..
pi_30233540
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:09 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Uit pure frustratie.
juist
pi_30233551
quote:
FuifDuif:
bekritiseren vanwege een kleine penis???

je zou hooguit eerlijk kunnen zeggen dat het niet voldoende is om je te bevredigen, als dat zo is...
of vat je dat ook als kritiek op?
pi_30233768
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:11 schreef Ephemera het volgende:
maar ff ontopic:
Ik heb wel eens een jongen in bed gehad, waarvan ik dacht 'mwoh, die mocht wel groter'. Maar ik ga hem daarom echt niet uit mn bed trappen. De reden dat ie daar lag, was al dat ik hem geweldig vond. Gewoon om wie hij was, ja. Ik heb hem dat overigens niet verteld, daar wordt niemand gelukkiger van en ik vond het ook geen 'big deal'.
Hij zal ook ongetwijfeld wel iets minder mooi/aantrekkelijk/leuk aan mij hebben gevonden..
Die jongen weet vast zelf wel dat hij een kleintje heeft hoor, wat dat betreft voegt een opmerking inderdaad niets toe.
pi_30245441
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat is het verschil?
Ik bedoelde het op enkel op het gebied van seks . Waarom niet door een vrouw en wel door een man? Met een man hoef ik geen seks en dus kan het mij ook weinig schelen wat een man van mij vindt wat betreft bijvoorbeeld de lengte van mijn pik.
pi_30245479
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:13 schreef freija het volgende:

[..]

bekritiseren vanwege een kleine penis???

je zou hooguit eerlijk kunnen zeggen dat het niet voldoende is om je te bevredigen, als dat zo is...
of vat je dat ook als kritiek op?
Ja, ik vind dat wel kritiek ja . Waarom moet het worden gezegd? Wat is het nut van die opmerking? Een man kan daar weinig mee. Het is als een steek in je rug.
pi_30245546
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:08 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat heet wetenschappelijke vooruitgang, een uitbreiding van kennis. Het duurt altijd even voor dat dat doordringt op alle lagen van de maatschappij. Jij zit in de categorie mensen die heel hard schreeuwden dat de aarde wél plat was, en dat dat de aarde als iets ronds zien een hype is.
Gelukkig zit ik wat dat betreft in een vrij hoge laag . Ik denk niet dat iedere wetenschapper het met jou eens is op dit punt jochie. Hup, weer de collegezaal in jij, want je hebt nog een hoop te leren.
pi_30245558
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 23:50 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik bedoelde het op enkel op het gebied van seks . Waarom niet door een vrouw en wel door een man? Met een man hoef ik geen seks en dus kan het mij ook weinig schelen wat een man van mij vindt wat betreft bijvoorbeeld de lengte van mijn pik.
Gelukkig maar
Maar het competitie-element tov een man zou je dan weer niets doen, alleen de 'kritiek' van een man?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_30245777
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 23:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Gelukkig maar
Maar het competitie-element tov een man zou je dan weer niets doen, alleen de 'kritiek' van een man?
Precies. Ik bedoel simpelweg dat het mij niet interesseert wat een andere man er van vindt. Dus of een andere man wel of geen kritiek heeft, dat zal mij een rotzorg zijn. En over dat competitie-element, een jaar of twee geleden heb ik eens een poging gewaagd om te gaan fitnessen (ik denk dat ik het zo'n 4 week volgehouden heb ) en wel met 3 vrienden. Eén van hen wilde nooit douchen daar (het was dus zo'n openbare douche waar iedereen (mannen) elkaar dus open en bloot kan zien) omdat hij zich daar niet prettig bij voelde. Prima. Maar altijd op de terugweg naar huis vonden de andere twee het altijd heel interessant om even te praten over de piemels die ze zoal hadden gezien en dat ze zich schaamden wanneer er een man bij stond die een veel grotere had en dat ze dus kennelijk toch wel een beetje een soort competitiestrijd voerden (niet uitgesproken).

Nou sorry hoor, ik begreep dat toen niet en dat doe ik nog niet. Ik vind het pure onzin. Wat kan mij dat nou schelen of meneer A een grotere heeft en meneer B een kleinere? Wat heb ik met die mensen te maken?
pi_30246117
Hey duiffie dit is al je 2e topic over kleine piemels. Zit je er echt zo mee dat je vriend zon kleintje heeft?
pi_30252340
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 23:51 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat wel kritiek ja . Waarom moet het worden gezegd? Wat is het nut van die opmerking? Een man kan daar weinig mee. Het is als een steek in je rug.
Vind het gewoon een eerlijke constatering. Omdat jij er zo'n big deal van maakt zul je het wel als kritiek ervaren. Je maakt op mij een onzekere, boze en gefrustreerde indruk.... Ik heb liever een man met een kleine penis dan jou!

Het is allerminst mijn bedoeling om de man in z'n rug te steken; ik zeg het je gewoon in je gezicht. Net als een te dikke penis die pijn doet, dan prettig is, dan zou ik daar m'n mond ook niet over houden. Nee, hij kan er niets aan doen, maar als een man me aankijkt en verzuchtend vraagt of het voor mij ook zo lekker was, dan ga ik echt niet liegen hoor Ben ook niet van plan om te faken.
De man weet dan iig dat als hij op een orgasme richt, dat hij andere middelen zal moeten inzetten. En voor mij, als vrouw, is vrijen sowieso meer dan alleen maar penetratie hoor. Als dat alles was
Dus weinig kunnen met die opmerking ligt denk ik ook aan jouw beperkte invulling van vrijen. Jij kunt daar weinig mee, de gemiddelde man gaat er gelukkig beter mee om, is mijn ervaring.
  zondag 4 september 2005 @ 10:27:51 #170
64781 bonke
pipo koeie
pi_30252392
quote:
nooit!
nooit!
nooit!
nooit!
nooit!
nooit!
dat weet iedereen die op fok komt
pies on joe toe
  zondag 4 september 2005 @ 10:29:46 #171
64781 bonke
pipo koeie
pi_30252422
quote:
Op zondag 4 september 2005 10:24 schreef freija het volgende:

[..]

Vind het gewoon een eerlijke constatering. Omdat jij er zo'n big deal van maakt zul je het wel als kritiek ervaren. Je maakt op mij een onzekere, boze en gefrustreerde indruk.... Ik heb liever een man met een kleine penis dan jou!
beetje dubbelop he
is voor fuifje ook niet leuk hoor
pies on joe toe
pi_30252480
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 23:53 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Gelukkig zit ik wat dat betreft in een vrij hoge laag . Ik denk niet dat iedere wetenschapper het met jou eens is op dit punt jochie. Hup, weer de collegezaal in jij, want je hebt nog een hoop te leren.
tssssk....
Gekwetst boos onzeker en je afreageren en je 'groter' voordoen door te gaan lopen brallen.....

Hoge laag.... je maakt eerder een onvolwassen onderontwikkelde indruk op mij, 'jochie'
pi_30253034
quote:
Op zondag 4 september 2005 10:34 schreef freija het volgende:

[..]

tssssk....
Gekwetst boos onzeker en je afreageren en je 'groter' voordoen door te gaan lopen brallen.....

Hoge laag.... je maakt eerder een onvolwassen onderontwikkelde indruk op mij, 'jochie'
Dat ben ik met je eens, ik reageerde uit frustratie. Maar er werd op een slinkse wijze geïnsinueerd dat ik tot een laag behoor die pas heel laat de laatste wetenschappelijke bevindingen zal ontvangen, begrijpen en accepteren.
pi_30407498
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:17 schreef patrickt35 het volgende:
Zal ik dan maar 3 pagina's lang in 3 woorden samen vatten?

NOBODY IS PERFECT
nice to meet you, my name is nobody
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 9 september 2005 @ 00:56:20 #175
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_30407545
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:05 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waarom is dat zielig? Misschien heeft zij zelf wel kleine borsten of andere afknappers. Het is heel eenvoudig trouwens om een vrouw terug te pakken wanneer ze laat weten dat ze afknapt op je formaat.
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')