Roel komt duidelijk uit Rotterdam ofzoquote:Op donderdag 1 september 2005 03:00 schreef Greetings het volgende:
Weten jullie de woon- en/of geboorteplaatsen van de bewoners? Ben ik wel benieuwd naar....
Oh dus toch wel, ik denk al, ligt het nou aan mij...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:58 schreef milagro het volgende:
Ingrid komt toch echt overduidelijk uit Den Haag... net als ik
quote:Op donderdag 1 september 2005 03:03 schreef agRESSIV-e het volgende:
dido: want??
crackersquote:Op donderdag 1 september 2005 03:02 schreef Greetings het volgende:
Wat eet Roel?
Je hoeft toch geen accent te hebben, heb ik ook niet, maar Ingrid heeft dat toch echt wel, en Ralph's accent is sterker weerquote:Op donderdag 1 september 2005 03:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh dus toch wel, ik denk al, ligt het nou aan mij...
Maar bij Ralph is het zoveel sterker te horen, daarom twijfelde ik bij Ingrid dan weer.
Ik vinnut zo'n grâht pluspunt, het enige pluspunt aan die Ralph gozâhr![]()
http://www.talpa.tv/big-brother/bewoners.htmlquote:Op donderdag 1 september 2005 03:00 schreef Greetings het volgende:
Weten jullie de woon- en/of geboorteplaatsen van de bewoners? Ben ik wel benieuwd naar....
Dido Geboren in Heemstede woont nu ook in Heemstede daarvoor in Haarlem met haar Ex-vriend (Huis staat te koop op funda!)quote:Op donderdag 1 september 2005 03:00 schreef Greetings het volgende:
nee, echt, goh, dank je, leuk om te horenquote:Op donderdag 1 september 2005 03:03 schreef agRESSIV-e het volgende:
dido: want??
Ja ik heb ook Haagse vrienden die altijd ABN praten, maar het wel kunnen.quote:Op donderdag 1 september 2005 03:03 schreef milagro het volgende:
Je hoeft toch geen accent te hebben, heb ik ook niet, maar Ingrid heeft dat toch echt wel, en Ralph's accent is sterker weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |