Roel komt duidelijk uit Rotterdam ofzoquote:Op donderdag 1 september 2005 03:00 schreef Greetings het volgende:
Weten jullie de woon- en/of geboorteplaatsen van de bewoners? Ben ik wel benieuwd naar....
Oh dus toch wel, ik denk al, ligt het nou aan mij...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:58 schreef milagro het volgende:
Ingrid komt toch echt overduidelijk uit Den Haag... net als ik
quote:Op donderdag 1 september 2005 03:03 schreef agRESSIV-e het volgende:
dido: want??
crackersquote:Op donderdag 1 september 2005 03:02 schreef Greetings het volgende:
Wat eet Roel?
Je hoeft toch geen accent te hebben, heb ik ook niet, maar Ingrid heeft dat toch echt wel, en Ralph's accent is sterker weerquote:Op donderdag 1 september 2005 03:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh dus toch wel, ik denk al, ligt het nou aan mij...
Maar bij Ralph is het zoveel sterker te horen, daarom twijfelde ik bij Ingrid dan weer.
Ik vinnut zo'n grâht pluspunt, het enige pluspunt aan die Ralph gozâhr![]()
http://www.talpa.tv/big-brother/bewoners.htmlquote:Op donderdag 1 september 2005 03:00 schreef Greetings het volgende:
Weten jullie de woon- en/of geboorteplaatsen van de bewoners? Ben ik wel benieuwd naar....
Dido Geboren in Heemstede woont nu ook in Heemstede daarvoor in Haarlem met haar Ex-vriend (Huis staat te koop op funda!)quote:Op donderdag 1 september 2005 03:00 schreef Greetings het volgende:
nee, echt, goh, dank je, leuk om te horenquote:Op donderdag 1 september 2005 03:03 schreef agRESSIV-e het volgende:
dido: want??
Ja ik heb ook Haagse vrienden die altijd ABN praten, maar het wel kunnen.quote:Op donderdag 1 september 2005 03:03 schreef milagro het volgende:
Je hoeft toch geen accent te hebben, heb ik ook niet, maar Ingrid heeft dat toch echt wel, en Ralph's accent is sterker weer
Dido past ook echt qua uiterlijk in Heemstede, om ff een cliche uit de kast te pakken.quote:Op donderdag 1 september 2005 03:04 schreef BBscanner het volgende:
Dido Geboren in Heemstede woont nu ook in Heemstede daarvoor in Haarlem met haar Ex-vriend (Huis staat te koop op funda!)
Lieske Geboren in Haaksbergen studeert/woont in Groningen
rest weet ik niet
Jaaaah dat had ik al gezien, maar daar stonden juist bijna geen woon- en/of geboorteplaatsen bij.quote:Op donderdag 1 september 2005 03:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/big-brother/bewoners.html![]()
Ja maar dat deed ie leuk.quote:
ik kan het ook, maar doe het alleen voor de gein soms.quote:Op donderdag 1 september 2005 03:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja ik heb ook Haagse vrienden die altijd ABN praten, maar het wel kunnen.
En ook Haagse vrienden die altijd Haags praten, ik vind het iig erg aantrekkelijk![]()
Tenzij het bij een meisje past, Ingrid vind ik het niet mistaan eerlijk gezegd. Echt zo'n typje waar het bij past.quote:Op donderdag 1 september 2005 03:07 schreef milagro het volgende:
ik kan het ook, maar doe het alleen voor de gein soms.
ik vind het alleen leuk als het niet té is, en als het té is dan zeker niet voor een meisje
Alleen niet qua C.V.quote:Op donderdag 1 september 2005 03:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dido past ook echt qua uiterlijk in Heemstede, om ff een cliche uit de kast te pakken.
Nee joh, Nathalie heeft ook een echt Hags accentquote:Op donderdag 1 september 2005 03:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dido past ook echt qua uiterlijk in Heemstede, om ff een cliche uit de kast te pakken.
Nathalie had geboren kunnen zijn in Wassenaar of Haarlem![]()
Nathalie vind ik totaal niet in Den Haag passen, alhoewel dat hele kakke accent een beetje.quote:Op donderdag 1 september 2005 03:08 schreef milagro het volgende:
Nee joh, Nathalie heeft ook een echt Hags accent
En Dido is idd wel typisch Heemstede Aerdenhouts netjes, net niet kak
quote:Op donderdag 1 september 2005 03:09 schreef Greetings het volgende:
http://www.talpa.tv/big-brother/fotos.html
Check die foto "Rob met zoon" eens
|e praat helemaal niet kakquote:Op donderdag 1 september 2005 03:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nathalie vind ik totaal niet in Den Haag passen, alhoewel dat hele kakke accent een beetje.
Geef mij maar gewoon dat platte Haags zonder dat vleugje kak, ala Kane![]()
Ik moet ook gaan slapen helaas...quote:Op donderdag 1 september 2005 03:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik mag Roel het meeste van heel de bende die daar zit. Qua vrouwen die blonde op de fiets. Daarmee wil ik gaan slapen. truste.
Ik vind het niet om aan te horen, die rollende rquote:Op donderdag 1 september 2005 03:11 schreef milagro het volgende:
[..]
|e praat helemaal niet kakje moet meer naar haar luisteren, hoor
duidelijk vruchtenbuurtje of zo
Rob's ex is ook zo donker, die zat naast zijn dochter bij de Live uitzending.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |