Nee Nee want 40 is al vol alleen had hij verkeerd genummertquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:28 schreef Intrepidity het volgende:
Hee wat grappig, er zitten nog maar 3 reacties in #40 en jij opent #41 alvast..
goedzo, blijven vooruitdenken he!
#40 is anders toch echt closed hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:28 schreef Intrepidity het volgende:
Hee wat grappig, er zitten nog maar 3 reacties in #40 en jij opent #41 alvast..
goedzo, blijven vooruitdenken he!
Ja dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
wat dpen lies en rikkert daar nou
Tis idd wel supersaai nuquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
onopgemaakte bedden , een cam die op deuren staat gericht en een stel zemelaars op de bank. damn kom op. meer actie.
Ja klopt, ik vraag me af hoe dat zit met de vorige edities van BBquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jammer dat je dat niet ken zien, dbk
Ik weet het zeker, die BB gasten lezen hier gewoon mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:37 schreef Zapje het volgende:
mmmmm we hadden een stream vanuit de dagboekkamer...............
Als je dan gaat bedenken dat BB op Talpa word uitgezonden zal je er niet ver naast zittenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vraag me af hoe dat zit met de vorige edities van BBkon me namelijk herinneren ten tijde van BB2 dat je af en toe kon volgen wat er in de dagboekkamer gebeurde, maar misschien heeft het er ook mee te maken vanwege de "geheime" missies en willen ze dat voor de TV bewaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |