RTL Nederlandquote:Op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Geen reden tot klagen dus voor de HMG.
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:00 schreef Dizer het volgende:
Kijk jongens, wie naast Janine staat op de foto op de begravenis van Yasmin?
Dat lijkt op een Lucas.... die ook een 5 jaar sprong heeft gemaakt![]()
[afbeelding]
Ik wou dat ik iets positiefs kon zeggen over de site en het nieuwe logo, maar ik zou zo gauw niet weten wat.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:34 schreef LeBeau het volgende:
Wat een amateuristisch logo zeg, gatverdamme.![]()
En dat gebruik van rood op de site is ook helemaal ruk.
De banner kan er op zich nog wel mee door, al is de site wel erg oranje. Hij is echt niks in vergelijking met de ONM site, die (afgezien van die vreselijke achtergrondkleuren-mix) erg goed is.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik iets positiefs kon zeggen over de site en het nieuwe logo, maar ik zou zo gauw niet weten wat.![]()
Ik vind het typisch zo'n geval van: hoe maak je een slechte site nog slechter. Ze hadden wel wat meer aandacht mogen besteden aan de structuur van de site. De belangrijkste reden voor mij om de site te bezoeken zijn de verhaaltjes. Die hebben ze vakkundig weggestopt. Het zal wel tactiek zijn om mensen zo lang mogelijk op de site te houden, zodat de sponsors ook weer blij zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:22 schreef LeBeau het volgende:
De banner kan er op zich nog wel mee door, al is de site wel erg oranje. Hij is echt niks in vergelijking met de ONM site, die (afgezien van die vreselijke achtergrondkleuren-mix) erg goed is.
Ik ookquote:
Ik ben bezig met de nieuwe opquote:Op donderdag 1 september 2005 17:32 schreef Frey het volgende:
Ik vind de nieuwe site mooi, veel te zien![]()
Logo is wel ff wennen
Maar de spoilers worden steeds beter, ik wil NU een GTST marathon![]()
Volgens de nieuwe spoilers zal de familie Sanders weer dichterbij elkaar komen dan ooit en zo zie ik het graagquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Eigenlijk pas morgen hoor, want dan is het jubileumquote:
Wat was die Stefanie lelijk zegquote:Op donderdag 1 september 2005 18:29 schreef Dizer het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/oudinwoners.xml
Uuuh... je bent me kwijt... waat???quote:Op donderdag 1 september 2005 18:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Eigenlijk pas morgen hoor, want dan is het jubileum![]()
Of heb je een topic voor deze avond?
Dan moeten er 2 topics vol in 2 dagen
De makers van die site schijnbaar ook nietquote:
Waar is Roosquote:Op donderdag 1 september 2005 18:29 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij hebben ze fictie en werkelijkheid door elkaar gehaald.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ik lees net dat Rosa nog ergens een zoon en een dochter heeft lopen ?
Dat vermelden ze niet zomaar lijkt me![]()
Hele emigratiequote:Op donderdag 1 september 2005 18:29 schreef Dizer het volgende:
Of ze heeft in de serie echt een zoon die straks nog een keer opduiktquote:Op donderdag 1 september 2005 19:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze fictie en werkelijkheid door elkaar gehaald.![]()
Speedy Gonzales.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Edite ik lees net dat Rosa nog ergens een zoon en een dochter heeft lopen ?
Dat vermelden ze niet zomaar lijkt me![]()
quote:
Zou wel een grote rol gaan spelen vandaagquote:
Ik dacht dat we eindelijk van die gare aap verlost waren.quote:
Dubbele zomercliffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |