Snelwegen blokkeren ofzo?quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:44 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
wat wil je ondernemen dan?
Ja dat is idd de total waar ik werk.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:15 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Bij welke Total werk je, die tegenover de Mediamarkt (of is dat geen Total)? Dat zijn dan ook ziekelijke prijzen![]()
Er is geen maximum, alleen een adviesprijs en een gemiddelde landelijke adviesprijs.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Ja dat is idd de total waar ik werk.Dat mensen daar nog tanken zeg
ik zou zelf iig flink doorrijden (tenzij je tank ECHT bijna leeg is) , want de prijzen daar staan volgens mij nog eens extra boven het maximum (veel zal het niet zijn, maar toch iedere cent scheelt)
En van die mensen op tv zeggen: "geen paniek, ga vooral niet extra tanken dat is nergens voor nodig" Ik denk dat het de komende dagen druk wordt aan de Amerikaanse pompen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zag op CNN al borden met 3.30.. en een oplichter had er 6 dollar van gemaakt, die krijgt een rechtzaak aan zijn kont![]()
nou ja, dat denk ik niet. de prijzen zijn om 0.00u weer gewijzigd van ¤1,514 naar ¤1.549. Ofwel, weer 3,5 cent erbij per liter = gelijk aan pakweg anderhalve euro per normale tank..quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:34 schreef ondeugend het volgende:
Goedkoper !
Een vat olie is zojuist met 2 dollar gedaald... dus blijft de prijs gelijk.
Dan gaat de prijs vaak met een cent ofzo omlaag zodat ie snel weer met 5 omhoog kan, let maar op, iedere keer hetzelfde.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:34 schreef ondeugend het volgende:
Goedkoper !
Een vat olie is zojuist met 2 dollar gedaald... dus blijft de prijs gelijk.
En weet je ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan gaat de prijs vaak met een cent ofzo omlaag zodat ie snel weer met 5 omhoog kan, let maar op, iedere keer hetzelfde.
Ik wel moet ik zeggen, zo hard heb ik mijn auto nou ook weer niet nodig,quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En weet je ?
Geen mens die er minder om rijdt.
Kan ook niet altlijd kwaad bezuinigen op eten hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:46 schreef ondeugend het volgende:
Men bezuinigt eerder op eten en uitgaan dan op roken en benzine... trust me.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En weet je ?
Geen mens die er minder om rijdt.
waarom niet elke dag? als ik het fietsend kon doen deed ik het.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Jij begrijpt het, kwestie van vraag & aanbod. In de zomer kan je voor een een halve euro een kop erwtensoep kopen, in de winter voor een halve euro een ijsje.
Hoe meer er gereden wordt, des te duurder wordt de benzine. Hoge benzineprijzen zijn de schuld van de automobilist zelf, en ik ga vanaf morgen 1 dag per week op de fiets naar mijn werk.
Misschien doe ik dat als ik Lance Armstrong heet...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Jij begrijpt het, kwestie van vraag & aanbod. In de zomer kan je voor een een halve euro een kop erwtensoep kopen, in de winter voor een halve euro een ijsje.
Hoe meer er gereden wordt, des te duurder wordt de benzine. Hoge benzineprijzen zijn de schuld van de automobilist zelf, en ik ga vanaf morgen 1 dag per week op de fiets naar mijn werk.
fietsend ben ik 20 minuten onderweg, met de auto 5 tot 15 minuten, afhankelijk van mensen die niet kunnen rijden de drukte op de weg.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
waarom niet elke dag? als ik het fietsend kon doen deed ik het.
daar bereik je niets meequote:Op vrijdag 2 september 2005 08:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zal morgen wel een bom neerleggen bij de shell okee?
wat kan je er tegen doen dan? staatsgreep plegen? terroristische aanslag plegen? Niet meer tanken?
Voor de kosten van de LPG tank + inbouwkosten kan ik zelfs met de huidige prijzen nog 8 jaar tanken. (met de hoeveelheid die ik rij)quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:00 schreef highway101 het volgende:
LPG: 0,41 mits je niet aan de snelweg tankt. Das voor nog geen 20 euro je tank vol!![]()
LPG:![]()
![]()
in engeland hadden ze paar jaar geleden wel de rafinaderijen dicht gegooit (iig mensen gingen voor de in/uitgang staan toen heeft het wel geholpen en zijn er wel accijns af gegaan omdat de regering nogal geschrokken is en het land bijna tot een halt kwam maar goed hier wordt op geen enkele manier geprotesteert tegen de prijzen daarom wordt het ook steeds duurder tis echt niet alleen de olie prijs hoor anders was het hier wel gelijk aan buurlanden.quote:
Ik las laatst dat de ramp in New Orleans er nu weer iets mee te maken zou hebben. Laten we die schofterige prijsverhogingen maar gewoon in de schoenen schuiven van Zalm die het ondichtbare gat in 's rijks schatkist met alle macht wil proberen te dichten...de hyena!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waar komt in godsnaam een stijging van de benzineprijs van meerdere procenten vandaan![]()
De olieprijs is de laatste paar dagen niet zó hard omhoog gegaan
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |