Ze heeft een kwaadaardige moedervlek gehad, die is weggehaald. en thats'itquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:57 schreef agRESSIV-e het volgende:
"huidkanker natalie verhaal"
ik hoop dat ze te vroeg stoppen, en daarbij denken dat ze het gehaald hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:59 schreef Tobbes het volgende:
van maandag 21:00 tot donderdag 21:00 is geen 72 uur hoor Rob
Ik ben misschien een beetje domquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:59 schreef Tobbes het volgende:
niet? 3 * 24 = 72quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:59 schreef Tobbes het volgende:
Ze zijn ook niet maandag om 21:00 uur begonnen met fietsen. Was rond 13:00 uur.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:59 schreef Tobbes het volgende:
Geeft niet, al die uren BB kijken gaat je ook niet in de kouwe kleren zittenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:03 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Kut
ik rekende maandag, dinsdag, woensdag, donderdag = 96 uur
Geeft niks, Rob heeft immers een beenknobbel dus die speelt valsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:03 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Kut
ik rekende maandag, dinsdag, woensdag, donderdag = 96 uur
Die slapenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Waar zijn Roel en Rikkert?
F10 F10 F10 F10 F10quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:04 schreef agRESSIV-e het volgende:
ralph ligt alleen in de jacuzi
Ralph denkt :quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:06 schreef vw_caddy het volgende:
Meditatie
[[url=http://img334.imageshack.us/img334/8752/ralph6um.th.jpg]afbeelding][/URL]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat bedoel ik
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
Die hebben beiden vannacht gefietst dusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Waar zijn Roel en Rikkert?
Nog steeds?quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Ralph denkt :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat bedoel ik![]()
................reken er maar niet op.
ik word rob een beentje moequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:14 schreef Morwen het volgende:
Rob zijn houten been wordt een beetje moe![]()
Ja, maar na 2x knipperen begint iedereen hysterisch te schreeuwen dat ze moeten doortrappenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:18 schreef Tobbes het volgende:
Trouwens--->> In principe kunnen ze na elke trap toch 1 minuut de benen stil houden?
Wat heeft hij gegeten !!???!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:17 schreef Peter6000 het volgende:
wat is Ralph nu aan het doen op stream 1![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:21 schreef Darklight het volgende:
Dat is het houten been van Rob op stream2
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:21 schreef agRESSIV-e het volgende:
joost probeert weer iemand te ontvoeren naar joost land....
Denk om je bloeddruk. En ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:23 schreef Tobbes het volgende:
ZE KUNNEN TOCH OM DE MINUUT 1 KEER TRAPPEN EN DAN WEER EEN MINUUT NIKS DOEN?
Woordspelingen zijn zo mooiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:25 schreef Maurisico het volgende:
Etten-Leur???
Joost dit sprookje wordt weer een redelijke ettenleurstelling....
ik vind dit leukerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
Voor de FOK bb chat ---> irc://irc.fok.nl/bb
Dat hebben Roel en Ralph iigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:28 schreef fantastrick het volgende:
pfff ik moet zeggen dat ik als ik in dat huis zou zitten het heel eerlijk best moeilijk zou hebben met al die dames die daar in die bikini's lopen te paraderen zeg....
Snap wel waarom Tanja niet in de jacuzzi mag....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:27 schreef Puckzzz het volgende:
Hij komt bijna hoor, nog ff...de frons wordt al wat dieper...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:30 schreef BVO het volgende:
Joost moet dood.
ALS ze al praat, ik heb nog niks gehoord vandaag.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:30 schreef J-net het volgende:
[..]
dan komt er helemaal geen zinnig woord meer uit![]()
die gaat jankenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:33 schreef BB-King het volgende:
Ik vrees het ergste voor Joost als hij genomineerd gaat worden.
Aan de ene kant jammer, een persoon die ergenis opwekt is juist leuk.
Hij wil nog 40 km fietsen, minimaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:33 schreef Morwen het volgende:
Joost zijn banaan geeft energie aan Linda![]()
Kan Joost niet een keer van die fiets af![]()
Zei ze dat!!??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:34 schreef vw_caddy het volgende:
Vriend Joost. Hoor je dat? Ze mist je niet!![]()
Fuck, die heb ik gemist die geniale opmerkingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:35 schreef Sweetheart1984 het volgende:
''Waarom doe je je been niet even af, dan kan er lucht bij..''
???????????????
Dat zou erg dom van 'm zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef Darklight het volgende:
Dido wil dat Rob ff gaat vertellen over de geheime opdracht
Hij geeft toe dat die een geheime opdracht heeft?
Mwah, hij moest wel samen met Ingrid toezicht houden op Tanja's rookverslaving.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef Darklight het volgende:
Dido wil dat Rob ff gaat vertellen over de geheime opdracht
Hij geeft toe dat die een geheime opdracht heeft?
Ze mist thuis helemaal niet zei zequote:
ach ik vermaak me ook wel op het werk... al zou ik liever thuis zitten niets te doen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:35 schreef Ymke het volgende:
BB is mooi te volgen met je laptoppie onder de parasol , wat is de zomer toch lekker![]()
Roel is aan het uitrusten van het fietsen van vannachtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
ik heb roel helemaal nog niet gezien?
als je het graag wilt kun je het zo opvatten, jaquote:
Biertje?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ach ik vermaak me ook wel op het werk... al zou ik liever thuis zitten niets te doen...
meer van het opblijven bij anderen die fietsen, hoor, dacht ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Roel is aan het uitrusten van het fietsen van vannacht![]()
Ben wel benieuwd hoe het gaat lopen als Nathalie uit het BB huis is. Gaat ze verder met Joost of heeft ze toch nog gevoelens voor Ralph.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:40 schreef milagro het volgende:
[..]
als je het graag wilt kun je het zo opvatten, ja
maar zo bedoelde ze het niet, ze (Dido en Nath) verbaasdne zich dat ze het allemaal zo gewoon vonden, en niets echt misten, tv, gsm, huisje, vrienden, en ws omdat ze echt totaal geen kontakt hebben, van af en toe een berichtje ga je iemand juist missen.
ze zei ook dat ze nu zich realiseert dat verhuizen naar een andere stad (met vriend) ms helemaal niet zo moeilijk wennen zal zijn als ze tot nu toe dacht.
In de tuinquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:41 schreef fantastrick het volgende:
[..]
lekker! Waar zit je? Kom ik er lekker bij zitten![]()
ctrl-alt-del that menatl picture!! Awww ieuw... maar je hebt ergens een puntquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Ymke het volgende:
Ik vind Rob een heel naar mannetje , dat is er vast ook zo een die "gezellig"uit gaat met zn dochters om dan met hun vriendinnetjes te kunnen dansen
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ctrl-alt-del that menatl picture!! Awww ieuw... maar je hebt ergens een punt
ja en ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het gaat lopen als Nathalie uit het BB huis is. Gaat ze verder met Joost of heeft ze toch nog gevoelens voor Ralph.
aan jouquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:48 schreef LuQas het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de screams best wel heel erg langzaam momenteel??
Of de onvermijdelijk Ali Bquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Wedden dat Wolter Kroes een dezer dagen op komt dagen.
Klopt, lees dat hier meer terug, maar roel heeft vannacht bijna niet gefietst!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:41 schreef milagro het volgende:
[..]
meer van het opblijven bij anderen die fietsen, hoor, dacht ik.
ik heb vooral Menno, Rikkert, Ingrid zien fietsen
dat kan ze waarschijnlijk allemaal niet onthouden...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan niet geloven dat Dido Big Brother instapte zonder te weten dat er een live-uitzending zou komen. Ik neem aan dat alles uitgelegd wordt door Talpa voorafgaande.
of het Roel topicquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Dido fantastisch![]()
Maar dat is eigenlijk een opmerking voor het Dido topic![]()
Ja, Rob kan iets leren van Didoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:53 schreef Ymke het volgende:
Moet je eens op de lichaamshouding van Rob letten , hij is niet geintresseerd wat de dames te vertellen hebben , hij wil alleen zelf aan het woord zijn
Ik denk dat ze niet zo naïef is als ze lijktquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan niet geloven dat Dido Big Brother instapte zonder te weten dat er een live-uitzending zou komen. Ik neem aan dat alles uitgelegd wordt door Talpa voorafgaande.
ze moet dr mond houden, dr kwaliteiten zijn louter visueelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Dido fantastisch![]()
Maar dat is eigenlijk een opmerking voor het Dido topic![]()
Screen dumpz pleaseeee... ik zit ook op me werk...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:42 schreef agRESSIV-e het volgende:
dido is wel hot zo rollend op het bankje!
Goede redenatie eigenlijk, tenzij je echt de pik hebt op iemand, maar dat is bij Rob nu (nog) niet het geval.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Rob gaat in ieder geval niet Tanja uitkiezen om te blijven. Hij wilt graag mensen met wie hij goed contact kan maken en die gezellig en vrolijk zijn.
Ik val zelf op knappe gezichtjes, en vind in die zin Lieske bijvoorbeeld mooier.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:55 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
ze moet dr mond houden, dr kwaliteiten zijn louter visueel![]()
probeer deze dan eens: http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:56 schreef OverRoelt het volgende:
[..]
Screen dumpz pleaseeee... ik zit ook op me werk...
Ja doe mij ook maar een biertje
Dat was precies andersomquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:57 schreef Maurisico het volgende:
hahaha, die Nathalie: ow ja joh komen we op tv live?? Dido zegt iets over nominaties, Nathalie weer op haar domst herhaalt: ow, nominaties...?
Net alsof ze het spel niet kent, hihihi
Thanx maar ook dat werkt niet bij mij helaas... Geen Java Pluggins etc...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:57 schreef fantastrick het volgende:
probeer deze dan eens: http://www.gillesdesmit.com/bb/
Wel een leuke combi, een leeghoofdige brandweerman, en een anorektische (alleen dan wel juist gespeldquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:59 schreef Ymke het volgende:
Dido vist weer naar complimentjes en Rob weet wel hoe Dido denkt
Jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:03 schreef BB-King het volgende:
Ralph in z'n nakie terwijl Lieske nog in de badkamer is...
Niks grappigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Grappig hoe het beeld op zwart springt op het moment dat Lieske zich omkleedt.
goed is dat he.... en ondertussen in de regie ruimte loopt het beeld door.. ben benieuwd naar al het ruwe materiaal op tape daarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:06 schreef Asskicker14 het volgende:
toch kon ik nog deze screen makenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind dr steeds irritanter vinden , ze praat heel veel over zichzelf of ontlokt dat andere over haar praten , aandachtsgeil wijfquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:07 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ga Dido steeds leuker vinden!! Eindelijk iemand die het tegen hem gaat zeggen!!
het tegen hem?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:07 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ga Dido steeds leuker vinden!! Eindelijk iemand die het tegen hem gaat zeggen!!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
toch kon ik nog deze screen maken![]()
[[url=http://img9.imageshack.us/img9/5752/wmplayer20050831150627304uw.th.png]afbeelding][/URL]
eens isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:08 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik vind dr steeds irritanter vinden , ze praat heel veel over zichzelf of ontlokt dat andere over haar praten , aandachtsgeil wijf![]()
mooi, die, ze heeft mooie billen zo (bijna) bloot.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
[[url=http://img9.imageshack.us/img9/5752/wmplayer20050831150627304uw.th.png]afbeelding][/URL]
en sommige damesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Jaja ik denk wel aan de heren hier![]()
Nice Tamaartjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
en hij sputtert wel tegen, maar hij neemt dat heus wel mee, denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
OFFTOPIC
Lieve Dido, die manier waarop jij jezelf en je eigen gevoel, en dat van andere weet te analyseren, en de ander ook de ruimte geeft, vind ik fantastisch van jou.![]()
![]()
![]()
ONTOPIC
Lieve Dido![]()
harstikke goed van jou, dat je Rob aanspreekt op de manier waarop hij overkomt.
![]()
Da's te vroog hoor, dat vieze botje had ik niet hoeven zienquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:11 schreef AnTjUh het volgende:
Lieke bukte precies op tijd
Precies, echt hulde voor haar. Ik vind het stiekum ook top dat Rob het gewoon goed oppakt en zegt dat hij zich daarvan bewust is. Ook nu haar analyse van Rob (hoe zijn karakter is) is vrij goed en eerlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
OFFTOPIC
Lieve Dido, die manier waarop jij jezelf en je eigen gevoel, en dat van andere weet te analyseren, en de ander ook de ruimte geeft, vind ik fantastisch van jou.![]()
![]()
![]()
ONTOPIC
Lieve Dido![]()
harstikke goed van jou, dat je Rob aanspreekt op de manier waarop hij overkomt.
![]()
NIETUSquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:12 schreef Ymke het volgende:
O mij God , die Dildo tegen Rob , Ik vind je een fantastisch persoon in de groep
![]()
Tamaartje je bent fantastischquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Jaja ik denk wel aan de heren hier![]()
En lekker!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
NIETUS![]()
![]()
![]()
Ze durft Rob er juist op aan te spreken, dat ie wel leuk met iedereen meedoet, en prominent is.
En tegelijkertijd durft ze hem te zeggen, dat hij zich op deze manier wat boven de groep plaatst![]()
Dido, je bent dapper en eerlijk![]()
En daar gaat het om, en hup nu de jacuzi in of douchen.quote:
Komt volgens mij omdat je niet tegen intelligente en analyserende mensen kan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:16 schreef Ymke het volgende:
Rob vindt zichzelf heel wat.
Rob en Dildo zijn de alleregste die er in dat huis zitten
[me=Tobbes] emmer voor Sh1984 paktquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:17 schreef Sweetheart1984 het volgende:
Ik ga kotsen als Rob, Dido en Nathalie nog langer zo blijven slijmen
Je hebt al 2 leden danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:17 schreef Ymke het volgende:
Ik ga een anti Dildo en Rob actiegroep opzetten
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:18 schreef agRESSIV-e het volgende:
ralph de brandweerman en lieske de hoer op de fiets
hij pakt zijn spuit om de dorst naar zaad in haar ogen te lessen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:18 schreef agRESSIV-e het volgende:
ralph de brandweerman en lieske de hoer op de fiets
Dido is redelijk dominant in bed dus?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:22 schreef agRESSIV-e het volgende:
dido is op haar best als ze niet gestuurd word.....![]()
Is inderdaad een goede eigenschap van Didoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:24 schreef agRESSIV-e het volgende:
eerlijk ben ik wel hé?
ja dido dat is een goede eigenschap
naat: eerlijkheid duurt het langst.
nee, dat doet ze niet, het klopt wel wat ze zegtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:20 schreef Ymke het volgende:
Ze kan helemaal niet goed analyseren , ze bralt maar wat
altijd leukquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:27 schreef fantastrick het volgende:
hmz... kennis van me heeft een compilatie video'tje gemaakt... kan ik url hier neerzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |