Ja ik zag took.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:57 schreef Art_Core het volgende:
Lieske is iets aan het verstoppen in de kast ?
Denk het ook dat het achterin ligt idd...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:02 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Ja ik zag took.
de handdoek met geld ging volgens mij onder in de tas met nog wat spullen erop en toen lag ze op dr knieen om m zover mogelijk achter in de kast te douwen.
Komt er vanmiddag natuurlijk weer een BB opdracht waarbij ze de kast moeten leegruimen (precies op het moment dat Lieske op de fiets zit)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:02 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Ja ik zag took.
de handdoek met geld ging volgens mij onder in de tas met nog wat spullen erop en toen lag ze op dr knieen om m zover mogelijk achter in de kast te douwen.
en hoe slaat dat antwoord op die rare bewering van Lieskequote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:03 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske heeft het over het fenomeen dat je als je voor het sporten honger hebt en niet eet, je na het sporten ook geen honger meer hebt
Ralph: "eten kost ook energie"
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Komt er vanmiddag natuurlijk weer een BB opdracht waarbij ze de kast moeten leegruimen (precies op het moment dat Lieske op de fiets zit)![]()
zeikerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik moet zo grensverleggend plassen, kan iemand het even overnemen? nu, please, NU PLEASE!!!!!!!!!! NU NU NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik niet, Lieske!quote:
Die reputatie valt toch niet meer te reddenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ik niet, Lieske!
die moet dan subiet die fiets af natuurlijk, haar geld redden en haar reputatie
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:13 schreef AnTjUh het volgende:
iemand moet de opdracht krijgen om de lamp langzaam los te draaien![]()
Geloof me, dat ochtendhumeur komt niet omdat Ralph NIETS zei, integendeelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:13 schreef LuukBes het volgende:
Linda heeft een mega-ochtenhumeur maar door die Ralph vanmorgen naast er op de bank (die in een uur lang 2 woorden gezegd heeft) en nu op de fiets is ze helemaal chaggy.
Dat ook ja (saai, lekker is ie niet met zijn kutkopquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Geloof me, dat ochtendhumeur komt niet omdat Ralph NIETS zei, integendeel
Lekker ding, maar dodelijk saai
Die spoort echt niet meer. Paranoid Kilometer-Streber.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:17 schreef milagro het volgende:![]()
Menno bij het naar binnen gaan vanuit de tuin "en nu normaal lopen, hè, laat je niet kennen "
Heerlijk dit... ik moet af en toe zo oppassen.. zit hier op mijn werk. heb niets te doen maar om nu dat al te duidelijk laten merken doe ik natuurlijk ook niet. die opmerkingen van die bewoners die jullie regelmatig plaatsen of de gewone opmerkingen van jullie doen mij regelmatig in een keiharde lach schieten. mijn collegae vragen zich inmiddels af wat ik in hemelsnaam aan het doen ben...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:16 schreef Impry het volgende:
Floot hij nou: Op een onbewoon eiland?
en over 3 maanden hebben we opeens belachelijk veel vrije tijd en weten we niet wat we daar mee aanmoetenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:21 schreef Impry het volgende:
Als je er bij na gaat denken is het ook megazot wat we hier aan het doen zijn
Je zit te kijken naar een aantal 'mensen' die niets anders doen dan fietsen en onzin lullen
Ik maar me zorgen over het hersen-gehalte van Ralphquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:27 schreef milagro het volgende:
ik maak me zorgen om het lage vetgehalte van Nathalie
niet slecht...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:28 schreef teamlead het volgende:
Toch blijft het een prettig gezicht hoor
[afbeelding]
ik niet, hij is lekker, ieder zijn specialiteit , zeg maarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:29 schreef joost29 het volgende:
[..]
Ik maar me zorgen over het hersen-gehalte van Ralph
Tjsa.. de keuze is zonnen of naar dat hersenloze gelul binnen luisteren.... Ik wist het ook welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:28 schreef Nugget het volgende:
Hoe bruin, nee, zwart, is Ingrid van plan te worden?
het beste in huis .quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:29 schreef LuukBes het volgende:
Figuur heeft ze wel.
ja maar dat gestress is dan ook über arelaxedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:32 schreef LuukBes het volgende:
Lieske gaat de volgende crisis-huiler worden na Nathalie, Chantal en Tanja. Die zit nu alweer onder de tafel naast de fietsers als een zwerver half te slapen, maar ziet er uit alsof ze 3 weken niet geslapen heeft. Krijgt ook een emotional nerv-breakdown, zeker door dat gezeur met dat geld.
Intens onwijs onrustig wordt ik er van, echt zo zwaar niet-relaxed. En die gist-gehaltes daar ben ik het ook intens niet mee eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja maar dat gestress is dan ook über arelaxed
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:02 schreef milagro het volgende:
Lieske : je kan nog 2 uurtjes slapen
Nath : Is Ralph al wakker
Lieske : ja alllang
Toet toet boing boing hopla uit bed !
Ja laten Ralph ruilen voor Milagro, met als opdracht heftige sex met het Been.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:33 schreef fantastrick het volgende:
[..]
samen met dido (en buiten het huis Milagro)
nee, Dido heeft geen figuur, te dun en geen kont.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:33 schreef fantastrick het volgende:
[..]
samen met dido (en buiten het huis Milagro)
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:39 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ja laten Ralph ruilen voor Milagro, met als opdracht heftige sex met het Been.![]()
Hmz.. dan moet ik je ook maar eens in het eggie gaan bekijken...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:39 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, Dido heeft geen figuur, te dun en geen kont.
Ze is wel mooi, maar haar lichaam vind ik niet echt lekkah zeg maar
De tv maakt je ook dikker, dus kun je nagaan hoe slank (dun) Dido en Nathalie zijn
Ik zag van BB 2 een meisje lopen hier in de buurt, en die leek op de tv lang , maar dat was ze dus helemaal niet
Tv vertekent best, want je hebt niet echt houvast, geen vergelijk.
Bij nader inzien heb ik toch het liefst dat je gewoon nude in de jacuzzie gaat en het dan met een palmboom doet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:41 schreef milagro het volgende:
[..]Het Been is wel van mijn leeftijd, ja, en hij ziet er niet slecht uit, goed lijf wel, net als ik
prima combinatie dus
Streamverslagen van woensdag 31 augustus 2005quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:47 schreef One_conundrum het volgende:
heb ik nog iets gemist sinds 2 uur vanochtend?
kort samengevat: nuh..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:47 schreef One_conundrum het volgende:
ja dikke lul maar wel een slappe voor je, flikker op man, met je 50 euriquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:45 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Bij nader inzien heb ik toch het liefst dat je gewoon nude in de jacuzzie gaat en het dan met een palmboom doet.
Handicap-sex is toch minder. Liever jij alleen, of jij met Dido, Ingrid en Lieske. Secret Opdracht voor 50 euri (mijn eigen financiele inbreng buiten BB om).
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:44 schreef Kokstra het volgende:
Duimelotje fullscreen op stream 1!
Tina Turner Chantal heeft zich kotsmisselijk gefiets omdat ze zich liet opnaaien door Menno die denkt dat het allemaal draait om kilometers maken, en zat te janken op de grond. En Menno draait langzaam door nu ie zelf overdreven lang probeert te biken maar door Ralph van die fiets afgekeken werd. Hij ziet nu overal vijanden en groepjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:47 schreef One_conundrum het volgende:
Dat is Sjons geld, ik moet het met een minimaloon betalen, relatief gezien heb ik dus veel meer voor je over dan Sjon, waar 5000 echt peanuts voor is. En je wordt bekend, dus kunt daarna nog altijd lintjes doorknippen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:48 schreef milagro het volgende:
[..]
ja dikke lul maar wel een slappe voor je, flikker op man, met je 50 euri![]()
die ueber a -relaxte corpssnol krijgt verdomme 5000 voor iets NIET doen
waarschijnlijk denken ze daar niet eens aan...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:00 schreef Impry het volgende:
Ook dood ja...
Zetten ze dat droogrek nog buiten neer ofzo? Gaat misschien wat sneller...
het zou het mooiste zijn, als deze opdracht niets oplevert, en BB dan vertelt dat dat komt omdat iemand zijn of haar ziel verkocht heef, dat diegene de kans krijgt op te biechten dat hij of zij het was, en dat zo alsnog de beloning volgt voor de bewoners, een week luxe eten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:57 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Dat is Sjons geld, ik moet het met een minimaloon betalen, relatief gezien heb ik dus veel meer voor je over dan Sjon, waar 5000 echt peanuts voor is. En je wordt bekend, dus kunt daarna nog altijd lintjes doorknippen.
Wedje dat zij niet met die 5000 naar buiten komt, ze wordt gewoon genaaid door BB doordat haar geld gewoon gejat wordt door exterrne insideinfo van ingefluisterde dbk-bezoekers.
Precies; zo erg lijkt ze het helemaal niet te vinden dat haar brandweerman er isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:02 schreef Puckzzz het volgende:
Jahoor!! Naatje gaat weer met 'haar' Ralph fietsen...die gaan echt nog wel nuecken
screendump! screendump!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:08 schreef Kokstra het volgende:
Dido is wakker!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:11 schreef Tobbes het volgende:
Nat: 'Ik ben altijd zo'n ramp met slikken'
Ralph: 'Weet ik'
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:11 schreef Tobbes het volgende:
Nat: 'Ik ben altijd zo'n ramp met slikken'
Ralph: 'Weet ik'
Hij zei dat hij dat kon zien aan de hoeveelheid lichtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:18 schreef Darklight het volgende:
huh? Hoe weet ralf dat die om half7wakker werd?
Bevestigd dit dan weer een beetje dan hij als acteur ingehuurd is?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:18 schreef Darklight het volgende:
Complot! Complotquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:19 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Bevestigd dit dan weer een beetje dan hij als acteur ingehuurd is?
Keek hij misschien op de klok van de jacuzzi? Die wel anderhalf uur achter loopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:18 schreef Darklight het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Joost is ook wakker!
leukquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Joost is ook wakker!
klopt!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:27 schreef Maurisico het volgende:
goedemorgen! De dagploeg hiero.
Heb behalve een kotsende kraai, blaffende bitch en een flauwe buik weing gemist lees ik....
Hij zal wel aambeien hebben en door het fietsen gaan ze openquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:48 schreef b0ng het volgende:
rikkert bloed uit zn anus?
wat heb ik gemist?
Nee hij had alleen last van zijn kont, en toen zeiden ze dat hij er maar maandverband onder moest doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:48 schreef b0ng het volgende:
rikkert bloed uit zn anus?
wat heb ik gemist?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:31 schreef Maurisico het volgende:
Is Rob met zijn vekeerde been uit bed gestapt?
ze heeft een knieblessure, en heeft wel een aspirine genomen, dat hielp tegen de pijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
Naatje er nu alweer af? Is ze Ralph zijn geblaat moe?
uh?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:55 schreef milagro het volgende:
Spinnen zijn nuttig, dames.
Als je geen spinnen in en om je huis had, had je tig andere nare insecten
Mwah.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:52 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Die been-grappen blijven leuke he
![]()
Welk pakjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:00 schreef Maurisico het volgende:
Dido zeer appetijtelijk in haar fietspakje.![]()
Foto's!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
Naat en Dido gaan straks samen douchen
Foto's!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:00 schreef Maurisico het volgende:
Dido zeer appetijtelijk in haar fietspakje.![]()
straks zei ik toch?quote:
En dat terwijl hij zelf een spook is....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:06 schreef ioko het volgende:
Joost is best wel wereldvreemd: hij denkt dat spookrijders verzonnen zijn, dat mensen bellen voor de grap ..![]()
ja, waar denk je dat een spin van leeft, danquote:
Dat weet ik wel dat zijn die witte vlooien die ze altijd op haar oogbol ziet [ eiwitten volgens Roel]>> van gisterenmiddag.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Raadsel van Dido: In het washok zitten 2 witte dingetjes. Waar zijn die voor?
Wie het goed raad, krijgt een massage van Dido.
Is het antwoord: hersenen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
12:17 Joost zoekt in de badkamer een item waar hij het gebruik niet van snapt, i.v.m. een raadsel.
Er is een entertainmentpakket te winnen
en ongewoon?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:19 schreef Darklight het volgende:
Dido heeft ook echt geen tieten gewoon
Ja volgens mij welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Zitten Roel en Rikkert nou nog te slapen?
Ik mag hopen dat ze er bij liggenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Yep met elkaar..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Jebroer.....wat zijn zij irritant zeg. Een hooligan liedje wordt verbasterd tot een enorm irritant humorloos product.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:26 schreef Kokstra het volgende:
Het zinguurtje gaat verder o.l.v. dirigent Rob
Is dat Natalie niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
wie zit er zo lekker dichtbij de massagestraal van het bad?
ik zat eens in het zwembad hier in de buurt in zo'n jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
wie zit er zo lekker dichtbij de massagestraal van het bad?
En is hij gekomen of gegaan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:31 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zat eens in het zwembad hier in de buurt in zo'n jazie , zat er man naast me te weken, recht voor zijn straal, ogen half dicht, mond open hangend, 1 hand onder water
![]()
geen idee, want ik ben ergens anders gaan dobberenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En is hij gekomen of gegaan?![]()
Roelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
van wie is die rug met tattoo?
Als Joost dat letterlijk zou bedoelen, zou Lieske de pineut zijn geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:35 schreef Maurisico het volgende:
Joost zegt dat ie alles uit de kast moet halen... rustig aan jongen dat komt nog: dat je uit de kast komt!
ja joh, vrouwen, hè, meteen drama maken en zo, je weet tochquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Paar dagen geleden zat Nathalie te janken dat ze het niet vol zou houden en nu lijkt ze de tijd van haar leven te hebben.
Confessions of a Drama Queen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:41 schreef milagro het volgende:
[..]
ja joh, vrouwen, hè, meteen drama maken en zo, je weet toch
ligt eraan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie de bewoners nooit zonnebrandcreme opdoen maar ze zitten wel bijna de hele dag in de zon.
Is dat wel zo verstandig?
ze smeren zich wel inquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie de bewoners nooit zonnebrandcreme opdoen maar ze zitten wel bijna de hele dag in de zon.
Is dat wel zo verstandig?
oke dan! (ik was even met pauze vandaar de late reactie...)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
straks zei ik toch?
Dido is eerst nog aan het fietsen, wanneer ze gaan douchen en ik hoop dat dat in mijn pauze is zal ik niet van mijn 'printscreen knopje' wijken okee?
Neuh, meer How to miss dead obvious sarcasmquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Confessions of a Drama Queen?![]()
Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het komt dat De Spuitgast iedere keer weet hoe laat het is...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:50 schreef Kokstra het volgende:
Dido zit er elke keer wel dichtbij met haar tijdschattingen.
weerstand...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:54 schreef phileine het volgende:
puckzzz... dat schijnt echt waar te zijn hoor van die allergieën. In ieder geval beweren artsen het ook, dus zo dom is het nog niet gedacht van Nath.
dat "zeggen ze" inderdaad wel, dus wat dat betreft praat zij iig geen poep, maar ms de deskundigen wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een bullshit verkondigt Naat weerdie denkt ook alles te weten he?
'weet je waarom borstvoeding goed is? Tegen allergieën, dan krijgt het kind minder last van allergieën"![]()
Oehhh, daar gaat het prijzengeldquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaan ze nog even reclame maken voor de Fatboys.
Handig, hè.quote:
dingen zijn echt niet fijn....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Handig, hè.
en ik wil ook een Fat Boy
Fatboys zijn echt uberrelaxedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:02 schreef fantastrick het volgende:
[..]
dingen zijn echt niet fijn....
zou het waar zijn....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
Okee DIDO IS VAN DE FIETSSSSS, zullen ze dan nu samen gaan douchen?
Chantal bedoel je?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
Slaapt die Bolle nou nog steeds?
ik nu ook, wilde van stream gaan wisselen. wtf?!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:14 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb wel knoppen maar geen streams.
je bent niet de enige maar denk niet dat het gaat lukken aangezien ze nu met de streams aan het ****** zijn...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:15 schreef LeMoNs het volgende:
ik gaat ff eten als ik terug ben wil ik screencaps zien van het douchpartijtje van Nathalie en Dido.. (please...)
jajaja, super Tamaartje!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:20 schreef Tamaartje het volgende:
probeer het anders via deze links (deze openen mediaplayer)
http://rdr1.talpa.tv/asxgen_noleader.php?id=252&format=3&rdrlogging=1&portalfileid=662
http://rdr1.talpa.tv/asxgen_noleader.php?id=253&format=3&rdrlogging=1&portalfileid=663
http://rdr1.talpa.tv/asxgen_noleader.php?id=254&format=3&rdrlogging=1&portalfileid=664
http://rdr1.talpa.tv/asxgen_noleader.php?id=255&format=3&rdrlogging=1&portalfileid=665
neuh, volslank heet dat geloof ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:09 schreef Puckzzz het volgende:
ah ik bedoelde Tanja eigenlijk, zo bol is Chantal toch niet?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:30 schreef milagro het volgende:
[..]
neuh, volslank heet dat geloof ik.
Tanja zat in de tuin, dus ik dacht dat moet je zien, en dus bedoel je Chantal en toen dacht ik weer ms ziet ze het niet en toen noemde ik Tanja en toen dacht ik als Goofy een hond is, wat is Pluto dan?
Het vermoeden is dat Lieske daar het geld heeft verstoptquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:36 schreef agRESSIV-e het volgende:
ff terugkijkend:
wat was er met die zwarte vuilniszak in de gangkast????
Komen er veel mensen in die kast?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:37 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Het vermoeden is dat Lieske daar het geld heeft verstopt
biedankt, dat dacht ik al....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:37 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Het vermoeden is dat Lieske daar het geld heeft verstopt
Doet het nog.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:40 schreef agRESSIV-e het volgende:
en hop stream 1 uit.
nergens last van op http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:38 schreef J-net het volgende:
en zo goed als de streams het tot nu toe deden (iig bij mij).... zo slecht is het vandaag zeg...
Talpa!!! doe er wat aan
hier ook weer....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:41 schreef CocaColaLight het volgende:
En hop stream 1 loopt hier nog
dat heeft ze al?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:50 schreef agRESSIV-e het volgende:
of ze ligt in de volle zon (ze moet oppassen met zonnen ivm haar huidkanker.....)
dat is weggehaald uit haar bovenbeen, maar het lijkt wel of ze het stoer vind...quote:
quote:
Cool! Kan nu ook 1 stream kijken op werkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:43 schreef milagro het volgende:
[..]
nergens last van op http://www.gillesdesmit.com/bb/
dat heeft ze toch gezegt???quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:54 schreef surferr het volgende:
Natalie heeft geen huidkanker!!! en nooit gehad ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |