Ah dan zou je dus maybe die kwaliteit ook kunnen krijgen op je PC?? (ik ben hier een n00b in dus kan het fout hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:04 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Eigenlijk is Versatel ook IP-TV (internet-TV), ze zenden immers via ADSL2 uit en streamen alles (ook het voetbal en de publeike netten). Dus ze kopieren waarschijnlijk de hoofdstreams ja, niks aparts, wel mooi beeld en hangen op de bank voor de TV.
Dat zou dan misleidende reclame zijn..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:04 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik heb 's nachts heel af en toe als iemand naar bed ging of zat te woelen 1 zender richting de slaapkamer gezien, en soms bij badkamer-action schakelen ze over op de badkamer-cams, maar dat is allemaal denk ik identiek aan de streams die ook op internet aangeboden worden.
Eigenlijk is Versatel ook IP-TV (internet-TV), ze zenden immers via ADSL2 uit en streamen alles (ook het voetbal en de publeike netten). Dus ze kopieren waarschijnlijk de hoofdstreams ja, niks aparts, wel mooi beeld en hangen op de bank voor de TV.
Zou kunnen. Het was ook mogelijk geweest dat de beelden van 1 camera enkel voor versatel is natuurlijk. Om leden te werven enzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:04 schreef LuukBes het volgende:
In theorie wel (de kwaliteit is er), maar je hebt geen toegang tot de streamsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:06 schreef BONG4002 het volgende:
Ah dan zou je dus maybe die kwaliteit ook kunnen krijgen op je PC?? (ik ben hier een n00b in dus kan het fout hebben)
En hij speelt toneel, dat doen ook alleen maar homo'squote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat KAN bijna niet anders. Joost is te lief, te vrouwelijk, te meegaand![]()
Ah, misschien een slimmerik die er achter kan komen waar dat "achterdeurtje" zitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:07 schreef eborn het volgende:
In theorie wel (de kwaliteit is er), maar je hebt geen toegang tot de streamsDie worden neem ik aan dedicated van het mediapark op Versatel gezet. Misschien dat er via het Internet een achterdeurtje is, maar ik gok dat niemand die weet
quote:
Klopt jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat je de ene keer wel een "buzzer" hoort bij het "zender check" gebeuren en andere keer niet
Theoreitsch wel idd, maar er is geen adres op hun site of ergens, die beelden worden via de modem weer doorgegeven aan de decoder die decodeert en het naar je TV stuurt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah dan zou je dus maybe die kwaliteit ook kunnen krijgen op je PC?? (ik ben hier een n00b in dus kan het fout hebben)
Misleidende reclame is niks nieuws voor Versatel.quote:Dat zou dan misleidende reclame zijn..
Ze beloven namelijk ongecensureerde exclusieve beelden...
MIsschien wel, ik kijk nauwelijks op internet dus ik kan het niet goed vergelijken.quote:Zou kunnen. Het was ook mogelijk geweest dat de beelden van 1 camera enkel voor versatel is natuurlijk. Om leden te werven enzo ...
Denk dat je eerder de juiste contacten moet hebben. Persoontje die bij die streams kan via z'n werk oidquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:09 schreef BONG4002 het volgende:
Ah, misschien een slimmerik die er achter kan komen waar dat "achterdeurtje" zit
Zelfreflectie is helemaal mijn dingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:11 schreef ruby het volgende:
Wat een gezwets over elkaar en zichzelf allemaal.
(Nathalie en Lieske)
ga doorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:12 schreef diamondvoodoo het volgende::D hij was maar een clown...
En hij was nooit down
en hij was heel leuk
voor de rest lag hij in een deuk
de glimlach van een kind
is veel leuker dan een wind
maar wat natuurlijk ook kan
is spelen met een man
morgen schijnt de zonnnnnn
toen viel hij van het balkonnnnnnnnnn
Ah, maar ik kijk toch maar 1 stream tegelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:11 schreef eborn het volgende:
[..]
Denk dat je eerder de juiste contacten moet hebben. Persoontje die bij die streams kan via z'n werk oidMaar dat zie ik niet snel gebeuren. Plus dat je dan niet 4 streams tegelijk kan draaien. Nu is het nog goed te doen met 448kbit/s per stuk. Dan zit je op iets minder dan 2Mbit, wat momenteel nog de gemiddelde verbinding is denk ik.
Veel plezierquote:* eborn gaat zelf ook even home-traineren, spreek u later
Ja oke, maar die 20mbit haal je wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:11 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Misleidende reclame is niks nieuws voor Versatel.
Die 20Mbit wordt zelden gehaald. En zoals ik al zei, als je puur vergelijkt met de Talpa uitzending dan is het op zich wel exclusief. Maar wellicht dat ze binnenkort ook nog wat extra zenders erbij gooien met meer camera's, want dit is allemaal een experiment.
.
Naaaah, die haal je never nooit niet. Lees maar wat ze halen met hun versa-abbo op tweakers. Als ik me niet vergis is ook nog een gedeelte van de bandbreedte gereserveerd voor de decoder.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:14 schreef kibber het volgende:
[..]
Ja oke, maar die 20mbit haal je wel.
Mits je in de buurt zit van zo'n centrale..
Je betaald nu voor extra beelden van BB die wij niet zien..
Die krijg je dus niet..
Intressante zaak opzich.
Het is toch echt humorloos..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:15 schreef BB-King het volgende:
Ik vind dit wel komisch wat ze doen hehe.
Ja klopt, 4mbit is sowieso voor de tv geloof ik..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:17 schreef AiaS het volgende:
[..]
Naaaah, die haal je never nooit niet. Lees maar wat ze halen met hun versa-abbo op tweakers. Als ik me niet vergis is ook nog een gedeelte van de bandbreedte gereserveerd voor de decoder.
Dit is mijn humor... kan er ook niks aan doen.quote:
Dezelfde kerel die bloed scheitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:18 schreef ruby het volgende:
Welke lamzak zit de hele tijd te trommelen?
Dat was alles? een kusje?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
ff klikkuh
[[url=http://img331.imageshack.us/img331/3558/mennolieske0hy.th.gif]afbeelding][/URL]
Binen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:18 schreef ruby het volgende:
Welke lamzak zit de hele tijd te trommelen?
Op welke stream hebben ze het over de verbinding van Versatel?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:18 schreef kibber het volgende:
[..]
Ja klopt, 4mbit is sowieso voor de tv geloof ik..
Het gaat erom dat je in totaal 20 mbit krijgt..
Opzich moet dat wel kunnen..
Nou het is meer extra service, althans zo zie ik het. Ik nam 20Mbit voor de snelheid, de prijs en het gratis voetbal, en krijg nu gratis BB erbij.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:14 schreef kibber het volgende:
[..]
Ja oke, maar die 20mbit haal je wel.
Mits je in de buurt zit van zo'n centrale..
Je betaald nu voor extra beelden van BB die wij niet zien..
Die krijg je dus niet..
Intressante zaak opzich.
Nou, Menno trekt een gezichtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
ff klikkuh
[[url=http://img331.imageshack.us/img331/3558/mennolieske0hy.th.gif]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dit is mijn humor... kan er ook niks aan doen.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:18 schreef Falco het volgende:
Die liedjes zijn wel aardig. Maar tis meer van 'je moet er eigenlijk bij zijn'.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:20 schreef Bigfoot het volgende:
oh nee Lieske heeft een te laag vetpercentage
ze heeft gewoon een laag vetpercentage, laat rquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:20 schreef milagro het volgende:
Oh nee, niet weeeeeeeeeer dat lage vetpercentage
Ze heeft gedanst voor Endemol zei ze dacht ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:23 schreef ruby het volgende:
Nathalie zei zo'n 20 minuten geleden dat ze een vriendin bij Endemol had werken en dat ze iets had "gedaan" bij Endemol. Ik weet geen details meer, maareeeh het zal weer eens niet zo wezen.
Nee toch: heeft Lieske een laag vetpercentagequote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:20 schreef Bigfoot het volgende:
oh nee Lieske heeft een te laag vetpercentage
Kan iemand even doorgeven als dat kut deuntje we is op stream 3 en 4!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:26 schreef Falco het volgende:
Zometeen kunnen ze 's avonds niet slapen omdat ze dat deuntje telkens in hun hoofd hebben. Wat erg
!
Wist je al dat Rob zijn onderbeen mist?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee toch: heeft Lieske een laag vetpercentage![]()
Goh, wist ik niet![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:27 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Wist je al dat Rob zijn onderbeen mist?
jah hoor, weer schijt
was er ook nieuwe alcohol weer aanwezig dan ??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:27 schreef LuukBes het volgende:
Triestig fout-studentavond alacohol-niveau.
Geen idee, DAT heeft ie niet verteld :|quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:29 schreef kibber het volgende:
[..]
![]()
Heeft hij eigenlijk ooit contact ghad met die dader?
Wat is er gebeurd met zijn been dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:29 schreef kibber het volgende:
[..]
![]()
Eén keer geloof ik.... en dat was meteen goed raak ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:29 schreef kibber het volgende:
[..]
![]()
Die dader moet dus het huis in hehequote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:30 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Geen idee, DAT heeft ie niet verteld :|
Misschien kunnen ze daar een liedje van maken..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Eén keer geloof ik.... en dat was meteen goed raak ook
Het was de avond voor kerst en de dader reed door rood.... Klinkt als het begin van een goeie smartlap![]()
als haar ouders om 00:31 nog tv-stream kijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:30 schreef kibber het volgende:
haar ouders weten niet dat ze rookt...
NU WEL!
Oke.... estaffette dan maarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:30 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met zijn been dan?![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:31 schreef korrel het volgende:
[..]
als haar ouders om 00:31 nog tv-stream kijken, of heeft ze eerder al gerookt dan ?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:31 schreef kibber het volgende:
[..]
Die dader moet dus het huis in hehe
en sleurde hem 100 meter mee..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Oke.... estaffette dan maar![]()
Het was de avond voor Kerst en Rob was 16. Hij was op zijn brommer en reed een kruispunt op... Vervolgens reed er iemand anders door rood en ramde Rob...
next!
Totdat ze het echt mega niet meer kan handelenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:33 schreef Blue Thunder het volgende:
Thuis eet ze intens veel fruit.....
Intens gebruikt lieske ook intens veel
Denk dat de BB regie wel zo slim is om dit in de 19:30 uitzending te plaatsen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:31 schreef korrel het volgende:
[..]
als haar ouders om 00:31 nog tv-stream kijken, of heeft ze eerder al gerookt dan ?
En toen was zijn poot verbrijseld en moest hij weg, nu heeft hij 3 extra nep benen..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:34 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
en sleurde hem 100 meter mee..
hendelun toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Totdat ze het echt mega niet meer kan handelen![]()
hij heeft toen 3 dagen in coma gelegen..en toen hij bijkwam werden zijn tenen al zwartquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:34 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Nopequote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:33 schreef agRESSIV-e het volgende:
hoi allemaal...is't nog spannend ?
en hij is ontzettend dankbaar dat het niet erger was, want hij had dood kunnen zijn. hij melde ook dat hij maar 1 ding in zijn leven opnieuw zo doen , en dat was niet op de scooter stappen. verder was ie wel gelukkig met zijn leventje en beslissingenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:34 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
En hierdoor liep hij een glansrijke voetbalcarriere mis.. Hij was intensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:35 schreef kibber het volgende:
[..]
En toen was zijn poot verbrijseld en moest hij weg, nu heeft hij 3 extra nep benen..
Een douche been, een normaal loop/werk been, en een houte poot, reserve.
da's wel een intens korte samenvatting.... intens arelaxedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:35 schreef kibber het volgende:
[..]
En toen was zijn poot verbrijseld en moest hij weg, nu heeft hij 3 extra nep benen..
Een douche been, een normaal loop/werk been, en een houte poot, reserve.
als mid-midquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:36 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
En hierdoor liep hij een glansrijke voetbalcarriere mis.. Hij was intensgoed aan het voetballen bij FC Schubbekuttenveen
Goeie clubquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:36 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
En hierdoor liep hij een glansrijke voetbalcarriere mis.. Hij was intensgoed aan het voetballen bij FC Schubbekuttenveen
Ze is er wel trots op , ik heb geen airquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:36 schreef srblackbird het volgende:
w00t Lieske heeft full-lenght-air !
naat is kankerpatiënt hoor!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:37 schreef BBscanner het volgende:
Volgens mij heeft Ralph een geheime missie "Probeer Natte Lie binnen 1 week Intens hard relaxtomundo te nemen."
Volgens mij van Rob.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:37 schreef agRESSIV-e het volgende:
die liedjes zijn zeker weer het idee van joost?
nee , roel is daar een beetje mee begonnen door even te rijmen op iemand zijn zin. maar daar waren ze niet mee verder gegaan toenquote:
En hij was van dezelfde generatie als Kieft en Rijkaard en Gullit. Dus die hebben geluk dat zijn been er af is gereden. Misschien hebben ze het wel vooropgezet, hebben ze de oom van Kluivert hiervoor ingehuurd of zo? Was de dader een neger?quote:
nou, dan is het te hopen dat zijn compagnon niet meekijkt.....quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:40 schreef One_conundrum het volgende:
Intens Coole Film
Onder leiding van Joost de Jostiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:40 schreef kibber het volgende:
Het lijkt godverdomme de Jostiband wel.
ingeving : De joostibandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:41 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Onder leiding van Joost de Josti
whahhahahahhahahahhahaaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:39 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Jah gek he, die schudt ie zo uit zijn been
Hierna vast nog een vet gaaf cool toneelstukje,.....aaaaarrrrrrrggh!quote:
Mijn god zeg tegen me dat het geen meisje wasquote:
Nee, ze gaan door...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:42 schreef Blue Thunder het volgende:
hej, zijn ze klaar met zingen op 3?
Vind die humor ook niet erg leukquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:42 schreef AiaS het volgende:
[..]
Hierna vast nog een vet gaaf cool toneelstukje,.....aaaaarrrrrrrggh!![]()
het spijt me..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god zeg tegen me dat het geen meisje was
Niet te zeggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:44 schreef One_conundrum het volgende:
Hoelaat gaan ze meestal slapen...
in het begin gingen ze rond 3 a 4 uur naar bed, en de laatste dagen vanaf een uur of 4 / 5quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:44 schreef kibber het volgende:
[..]
Niet te zeggen.
Ze hebben geen klokken..
Ze dachten 10 min geleden dat het 11 uur was..
tot dan!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:45 schreef teamlead het volgende:
Ik vind het kijken naar de streams intens relaxtamundo... maar ik ga nu toch echt naar bed.. morgen om 7.30 er weer uit.. maar wel overdag de tijd om te streamen.. ik zie het dan wel weer
flikkert of menno.. kan het niet goed genoeg zienquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:45 schreef kibber het volgende:
Welke ADHD patient loopt te fluiten en te knippen met zijn vingers?
Ze gaan niet slapen ze moeten fietsten en Tan hoeft niet te fietsen maar ging gister ook al om 0500 naar bed!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:44 schreef kibber het volgende:
[..]
Niet te zeggen.
Ze hebben geen klokken..
Ze dachten 10 min geleden dat het 11 uur was..
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:46 schreef BB-King het volgende:
Haha.
Dido: "Ik heb geen haren op mijn kut"
Vast wel..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:47 schreef milagro het volgende:
Zou Lieske nu echt denken dat BB de rest in het ongewisse zal laten ove rhaar matennaaierij?
Wij hebben andere beelden gezien! Zie foto in topic scanman Tietuhquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:46 schreef korrel het volgende:
dido : ik heb geen haren op mijn kut
zo intens arelax aaaaitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:49 schreef ruby het volgende:
Wat een penetrante stem heeft Nathalie.
of ze wilt een koekjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:50 schreef korrel het volgende:
maar volgens mij is ze geil
Was stream 1 aan het volgen; sorry hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:51 schreef BB-King het volgende:
Jaahaa Dido zong dat alleen om ze met het zangspelletje meedeed.
Snap dat dan!![]()
maar stiekem zit er toch veel meer achterquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:51 schreef BB-King het volgende:
Snap dat dan!![]()
Het kan ook zijn dat ze daar haar kut heb kaalgeschoren.. DAT weten we niet omdat Talpa weer zo'n preuts kutcontract heeft opgesteld...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:51 schreef BB-King het volgende:
Snap dat dan!![]()
Erg jammer... ach misschien wil ze wel in de Playboy joh!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:52 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze daar haar kut heb kaalgeschoren.. DAT weten we niet omdat Talpa weer zo'n preuts kutcontract heeft opgesteld...
Neuh, we laten geen tieten, kutten en lullen zien hoor... Hoogstens per ongeluk
Dat zegt iedereen inclusief ons moederquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:53 schreef ruby het volgende:
Nathalie loopt nu uit haar nek te lullen over Ralph.
Ze geilt nog steeds op 'm! Dat zegt ze wel niet, maar toch is het zo.
DOWNLOADUH. KOPUHquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Erg jammer... ach misschien wil ze wel in de Playboy joh!![]()
hehequote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:54 schreef One_conundrum het volgende:
ze heeft een Klamme dot van het zweet....
Dat heeft ze niet, ze heeft een streepje, was heel duidelijk en lang inbeeld, hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:52 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze daar haar kut heb kaalgeschoren.. DAT weten we niet omdat Talpa weer zo'n preuts kutcontract heeft opgesteld...
Neuh, we laten geen tieten, kutten en lullen zien hoor... Hoogstens per ongeluk
lekker, met ham en kaasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:55 schreef korrel het volgende:
ik gaat even een ei bakken
Ik dacht gezien te hebben dat ze het in een sok (of meerdere sokken) aan het rollen was maar op dat moment was totaal niet duidelijk dat ze iets meer te verbergen had dan haar vieze onderbroekenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:55 schreef BBscanner het volgende:
Weet iemand waar dat geld nu ligt van Lieske; ze zitten zo te zoomen in die slaapkamer!
We wachten op De Buik, want wát deed ze zo vroeg op bed, De Buik haalt immers doorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:55 schreef BB-King het volgende:
Niet te geloven... wat is er boeiend aan een leeg bed??
Terug naar dat zangspelletje!
hmmmmmmm , en voor lieske wil ik ook wel een eitje bakkenquote:
eitjes bakken of bevruchtenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:57 schreef korrel het volgende:
[..]
hmmmmmmm , en voor lieske wil ik ook wel een eitje bakken
OMG wanneer? en dat mis ik weer....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet, ze heeft een streepje, was heel duidelijk en lang inbeeld, hoor
Ik ben niet zo triest dat ik iemand zou willen bevruchten zonder dat ik dr kenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:58 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
eitjes bakken of bevruchten
helaas wel jah......quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:58 schreef One_conundrum het volgende:
zijn ze nog aant zingen?
as usualquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:59 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
helaas wel jah......
poep en pies grappen![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:59 schreef korrel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo triest knap dat ik iemand zou willen kunnen bevruchten zonder dat ik dr ken![]()
ik doe echt mijn best, maar wat staat ^ daar ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:59 schreef One_conundrum het volgende:
pff de schouder van nathalie zijn Dense...
Dat had ik nou ook, maar heb het opgegeven...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:03 schreef milagro het volgende:
[..]
ik doe echt mijn best, maar wat staat ^ daar ?
dat had ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:03 schreef milagro het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook, maar heb het opgegeven...
Is hij al eens in de dbk geweest ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:03 schreef AiaS het volgende:
Menno zat vanavond te zeuren over een geheime missie van "dat groepje" die de fietsen bezet hielden. Is nogal lastig voor hem als juist HIJ als missie heeft 100KM+ te halen![]()
haha uh Flikkert voelde aan de schouder en der was sprake van een hoge density... gespannen, spanning dat idee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik mis iets. Waarom deed ie dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:06 schreef agRESSIV-e het volgende:
joost laat zich weer teveel gaan, en stuurt iedereen weg uit de tuin....
joost is een beetje eng....(cable guy achtig)
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:08 schreef One_conundrum het volgende:
WTF Cameltoe?
Goed gezienquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:08 schreef One_conundrum het volgende:
WTF Cameltoe?
ik ben van het maria sharapova topic, getraind oog hequote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dat gezang van rob., gaat echt door merg en been.....:{
Durf ik niet te zeggen, maar waarom zou hij zich daar druk over maken. Misschien wordt de gehele groep wel beter van het slagen van de opdracht en niet enkel het individu.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:06 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Is hij al eens in de dbk geweest ?
Hij denkt echt dat Rob en anderen een geheime opdracht heeft en fietst zich het laplazerus om als eerste te eindigen.
stream 4 stond ie eff op , nu slaapkamerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:09 schreef One_conundrum het volgende:
zapt er al iemand tussen de Streams opziek naar de badkamer?
regie zet ons op de screensaver, en bewaart het goede spul voor uitzending/versatel/dvd/etc etc.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
De regie laat ons weer in de steek. Fietsen is boeiender blijkbaar
stream 4 word misschien interresantquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:12 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
regie zet ons op de screensaver, en bewaart het goede spul voor uitzending/versatel/dvd/etc etc.![]()
nu weer wel jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:15 schreef agRESSIV-e het volgende:
die slaapkamer is gewoon leeg!?
Ik zie lege beddenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:13 schreef korrel het volgende:
[..]
stream 4 word misschien interresant
ik zei al : "Misschien" , maar daar is het nog te vroeg voor zo te zienquote:
download dan bbstream , dan heb je een overzicht ( kun je vinden via de search )quote:
kom ik nog niet inquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
stream 3 in de douche ......:Y
Ga je onzin maar vermelden in Onzinquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
Grappenmaker.. die ligt al tijden platquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
die doet het volgens mij bij niemandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:19 schreef Greetings het volgende:
Waaaaaaaaaaaaarom doet nou juist stream 3 het niet bij mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |