hij heeft toen 3 dagen in coma gelegen..en toen hij bijkwam werden zijn tenen al zwartquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:34 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
en sleurde hem 100 meter mee..
Nopequote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:33 schreef agRESSIV-e het volgende:
hoi allemaal...is't nog spannend ?
en hij is ontzettend dankbaar dat het niet erger was, want hij had dood kunnen zijn. hij melde ook dat hij maar 1 ding in zijn leven opnieuw zo doen , en dat was niet op de scooter stappen. verder was ie wel gelukkig met zijn leventje en beslissingenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:34 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
en sleurde hem 100 meter mee..
En hierdoor liep hij een glansrijke voetbalcarriere mis.. Hij was intensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:35 schreef kibber het volgende:
[..]
En toen was zijn poot verbrijseld en moest hij weg, nu heeft hij 3 extra nep benen..
Een douche been, een normaal loop/werk been, en een houte poot, reserve.
da's wel een intens korte samenvatting.... intens arelaxedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:35 schreef kibber het volgende:
[..]
En toen was zijn poot verbrijseld en moest hij weg, nu heeft hij 3 extra nep benen..
Een douche been, een normaal loop/werk been, en een houte poot, reserve.
als mid-midquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:36 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
En hierdoor liep hij een glansrijke voetbalcarriere mis.. Hij was intensgoed aan het voetballen bij FC Schubbekuttenveen
Goeie clubquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:36 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
En hierdoor liep hij een glansrijke voetbalcarriere mis.. Hij was intensgoed aan het voetballen bij FC Schubbekuttenveen
Ze is er wel trots op , ik heb geen airquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:36 schreef srblackbird het volgende:
w00t Lieske heeft full-lenght-air !
naat is kankerpatiėnt hoor!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:37 schreef BBscanner het volgende:
Volgens mij heeft Ralph een geheime missie "Probeer Natte Lie binnen 1 week Intens hard relaxtomundo te nemen."
Volgens mij van Rob.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:37 schreef agRESSIV-e het volgende:
die liedjes zijn zeker weer het idee van joost?
nee , roel is daar een beetje mee begonnen door even te rijmen op iemand zijn zin. maar daar waren ze niet mee verder gegaan toenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |