ik doe echt mijn best, maar wat staat ^ daar ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:59 schreef One_conundrum het volgende:
pff de schouder van nathalie zijn Dense...
Dat had ik nou ook, maar heb het opgegeven...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:03 schreef milagro het volgende:
[..]
ik doe echt mijn best, maar wat staat ^ daar ?
dat had ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:03 schreef milagro het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook, maar heb het opgegeven...
Is hij al eens in de dbk geweest ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:03 schreef AiaS het volgende:
Menno zat vanavond te zeuren over een geheime missie van "dat groepje" die de fietsen bezet hielden. Is nogal lastig voor hem als juist HIJ als missie heeft 100KM+ te halen![]()
haha uh Flikkert voelde aan de schouder en der was sprake van een hoge density... gespannen, spanning dat idee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik mis iets. Waarom deed ie dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:06 schreef agRESSIV-e het volgende:
joost laat zich weer teveel gaan, en stuurt iedereen weg uit de tuin....
joost is een beetje eng....(cable guy achtig)
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:08 schreef One_conundrum het volgende:
WTF Cameltoe?
Goed gezienquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:08 schreef One_conundrum het volgende:
WTF Cameltoe?
ik ben van het maria sharapova topic, getraind oog hequote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dat gezang van rob., gaat echt door merg en been.....:{
Durf ik niet te zeggen, maar waarom zou hij zich daar druk over maken. Misschien wordt de gehele groep wel beter van het slagen van de opdracht en niet enkel het individu.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:06 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Is hij al eens in de dbk geweest ?
Hij denkt echt dat Rob en anderen een geheime opdracht heeft en fietst zich het laplazerus om als eerste te eindigen.
stream 4 stond ie eff op , nu slaapkamerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:09 schreef One_conundrum het volgende:
zapt er al iemand tussen de Streams opziek naar de badkamer?
regie zet ons op de screensaver, en bewaart het goede spul voor uitzending/versatel/dvd/etc etc.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
De regie laat ons weer in de steek. Fietsen is boeiender blijkbaar
stream 4 word misschien interresantquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:12 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
regie zet ons op de screensaver, en bewaart het goede spul voor uitzending/versatel/dvd/etc etc.![]()
nu weer wel jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:15 schreef agRESSIV-e het volgende:
die slaapkamer is gewoon leeg!?
Ik zie lege beddenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:13 schreef korrel het volgende:
[..]
stream 4 word misschien interresant
ik zei al : "Misschien" , maar daar is het nog te vroeg voor zo te zienquote:
download dan bbstream , dan heb je een overzicht ( kun je vinden via de search )quote:
kom ik nog niet inquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
stream 3 in de douche ......:Y
Ga je onzin maar vermelden in Onzinquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
Grappenmaker.. die ligt al tijden platquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
die doet het volgens mij bij niemandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:19 schreef Greetings het volgende:
Waaaaaaaaaaaaarom doet nou juist stream 3 het niet bij mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |