Orgie betekent inderdaad ook dat men een drinkgelag houdt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:34 schreef -Marjo- het volgende:
Dat een orgie iets heel anders is dan een eetfeestje...
Ik dacht dat die feestjes in Asterix waar die Romeienen liggend eten orgies heetten...
Vette onzinquote:Op donderdag 1 september 2005 15:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb vorige week iets geleerd over sterren. het steelpannetje = de grote beer en het is geen onderdeel van, zoals ik altijd dacht
wist ik veel
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:21 schreef Operc het volgende:
ik dacht tot zondag dat het was: "je kunt er geen pijl op trekken"
blijkt het peil te zijn...
wist ik ook niet..quote:Op woensdag 28 september 2005 22:57 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Net als 'polshoogte nemen'... Dat blijkt dus 'poolshoogte nemen' te zijn.
Moet je vooral tegen de Hell's angels zeggen.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:38 schreef cerror het volgende:
Leer is gay, niet stoer.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:38 schreef missC het volgende:
[..]
ik heb het begrip "laatste man" nooit begrepen, want dat is dus niet de keeper, maar in mijn visie (letterlijk : wat ik zie) is dat wel zo...
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:57 schreef star_gazer het volgende:
[..]Weer wat geleerd!
En Kortjakje...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:03 schreef Nepthys het volgende:
[..]
![]()
Even nog een vraagje voor de mensen die het verband tussen Oranje boven en We zijn er bijna ook nog niet hadden gelegd: hadden jullie al wel door dat Schaapje, schaapje heb je witte wol, het Alfabetlied en Twinkle twinkle little star ook dezelfde melodie hebben?
Haha, ja, dat heeft bij mij ook heel lang geduurd voordat ik daar achter was.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:07 schreef sararaats het volgende:
dat Chevy Chase in de clip van "You call me Al" het nummer playbackt
Heeft te maken met de hoogte van de poolster, waarmee je dus je plaats kunt bepalenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:57 schreef star_gazer het volgende:
[..]Weer wat geleerd!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:53 schreef Yonderboi het volgende:
Grand Prix = Grote Prijs ..... nog nooooit eerder bij stilgestaan![]()
Heb ook geen idee wta t is.. dacht altijd in mijn heldere ogen ofzo..quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:57 schreef bloempjuh het volgende:
Ik dacht heel lang dat IMHO betekende In My Holy Opinion. Vond dat wel eigendunkerig..
Je vond het zeker ook zo vreemd als die vrouw "kijk, hier is je Kinder" zei.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:13 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Toen ik 15 ofzo was ontdekte ik dat Kinder surprise niet staat voor surprise voor kinderen, maar dat Kinder het merk is en Surprise de productnaam. Kinder is trouwens weer onderdeel van Ferrero.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:34 schreef Allan24 het volgende:
Ik vond het vroeger nooit logisch als men aan een NS-loket een retourtje bestelde, dat er dan een andere plaatsnaam als bestemming werd genoemd. Een retourticket had als eindbestemming immers hetzelfde station als vanwaar je vertrekt?
Pas later werd de kilometer-tariefstructuur van de NS me duidelijk.
dat begrijp ik niet? dan zou je een electrische gitaar ook niet moeten horen... en zoiezo als er geen versterker op aangesloten zit dan komt er nog wel geluid vanaf, al is het dan heel zacht..quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:11 schreef super-muffin het volgende:
Ik kwam er pas van de zomer achter dat je een bas gitaar niet hoort omdat er het geen klankenkast heeft, en niet om dat de tonen te laag zijn voor je gehoor.
grapje?? In My Humble Opinionquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:42 schreef Kimske het volgende:
kan iemand me ff zeggen wat imho is? ben nu errug nieuwsgierig!
Ik wist t dus echt niet.... ging er ook altijd van uit dat IMO 'in mijn ogen' was.. dank je!quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
grapje?? In My Humble Opinion
En dat van de NS werd me pas duidelijk toen ik het voor de 2de keer las![]()
En die melodieen van die liedjesbesef ik me nu ook pas
voel me best wel dom soms
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:24 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
dat begrijp ik niet? dan zou je een electrische gitaar ook niet moeten horen... en zoiezo als er geen versterker op aangesloten zit dan komt er nog wel geluid vanaf, al is het dan heel zacht..
en OMGF ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:42 schreef Kimske het volgende:
kan iemand me ff zeggen wat imho is? ben nu errug nieuwsgierig!
't zou wel kunnen natuurlijk, het komt immers allebei op hetzelfde neer. Nederlandse versie van IMO zeg maar.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:51 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ik wist t dus echt niet.... ging er ook altijd van uit dat IMO 'in mijn ogen' was.. dank je!![]()
ja een typ-hussel mijnerzijds...quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:32 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Oh My Fucking God
Huh? Ligt dit aan mij.. of is 't normaal OMFG?
Ach, STFUquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:43 schreef Modwire het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat STFU staat voor: Start Talking Faster You.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:43 schreef Modwire het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat STFU staat voor: Start Talking Faster You.![]()
quote:IM(H)O is In My (Honest) Humble Opinion.
BHFH? Da's de user bloodhoundfromhellquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:55 schreef GrupoBalanca het volgende:
en wat betekend BHF ofzo iets??
quote:Op donderdag 29 september 2005 05:36 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
whahaha, auw pijn van het lachen.
Doet me een beetje denken aan mijn vriendinnetje, die snapte niet wat er bedoeld werd met de "vrije man"
tijdens het ek2004 was er een terugblik met de medeling dat Cocu de "vrije man" was. Mijn vriendin zo: "huh, oh is hij de vrije man! altijd hij"
Wat heb ik gelachen.
het werd vandeweek nog moeilijker voor me; mijn buurmeisje voetbalt, legt uit waar ze staat in het spel en ik roep : aha Laatse Vrouw ! Nee dus, ook mijn buurmeisje is een vent in het veld en wordt gewoon laatste man genoemd...quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:50 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Dan mag je ook nog ff om mij lachen want ik heb ook geen idee?! Bovendien vat ik ook nog steeds dat "laatste man" niet. Nu moet ik wel zeggen dat ik zo weinig interesse in voetbal heb dat ik waarschijnlijk de enige man op aarde ben die niet weet wat buitenspel inhoudt. No idea, couldn't care less.
Eusj!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:16 schreef LennyKravitz het volgende:
Dat FOK! een afkorting is...las het vandaag op de Frontpage!
Van http://www.sydlexia.com/novemberrain.htmquote:The video never explicitly indicates how she died, but the mirror that covers half of her coffin hints that it was a rather violent death.
Waarvan dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:16 schreef LennyKravitz het volgende:
quote:
quote:OMG is an internet acronym meaning "oh wow, im so cool i have midget pron" or it can be used to represent the initials of the Order of Many Gays.
Use as often as you can.
OMG!!!
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:08 schreef Hugo- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wahaha, nogmaals hoe naief kun je zijn! Aan dat voorbeeld zie je toch dat het een stomme grap is.
Jij gaf die wikipedia site die uitleg gaf over afkortingen. Ze zijn alleen niet helemaal serieus op die pagina en veranderen de afkortingen.quote:
Oh.. wat betekent het dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:39 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Jij gaf die wikipedia site die uitleg gaf over afkortingen. Ze zijn alleen niet helemaal serieus op die pagina en veranderen de afkortingen.
Omdat de zoek platligt, duhquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:09 schreef Modwire het volgende:
UTFS heb ik nog nooit van gehoord...
OMG! Das gewoon een begrip aant worden op het wereldwijde inet!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
BHFH? Da's de user bloodhoundfromhell
Danny zei ergens ooit dat het helemaal niet zo was. Het is jullie gewoon wijs gemaakt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:16 schreef LennyKravitz het volgende:
quote:
1: Ga naar het reactieschermquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:49 schreef GrupoBalanca het volgende:
14.gif ben ik wel benieuwd naar..
Hier ben ik nu dus jaaaaaaaaaaaaaaaaren later pas achter gekomen.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:57 schreef star_gazer het volgende:
[..]
LOL, hier heb ik dus echt even hardop om gelachen!quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:31 schreef missC het volgende:
zo stond er bij onze bakker : "speculaas uit grootmoeders tijd". Vroeg ik me toch hardop af of dat dan nog wel lekker was...
Dat verstond ik ook altijd verkeerdquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:31 schreef ChrisJX het volgende:
Nog een bakkerverhaal
Als je je bestelling hebt gedaan wordt er altijd gevraagd: "Anders nog iets?"
Ik verstond altijd "Annesdeswiet?"
Deed dat geen pijn?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 03:02 schreef Redskillz het volgende:
ik draaide tong en lip altijd om vroegâh
Dan kun je me dat vast uitleggen, want ik kom er maar niet achterquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:37 schreef Modwire het volgende:
Ik kom er ook net achter wat 14.gif betekent...![]()
Heb 't alquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:29 schreef webfreak het volgende:
[..]
Dan kun je me dat vast uitleggen, want ik kom er maar niet achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |