abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30845029
Dat een orgie iets heel anders is dan een eetfeestje...

Ik dacht dat die feestjes in Asterix waar die Romeienen liggend eten orgies heetten...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_30846660
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  vrijdag 23 september 2005 @ 07:51:47 #178
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_30848596
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:34 schreef -Marjo- het volgende:
Dat een orgie iets heel anders is dan een eetfeestje...

Ik dacht dat die feestjes in Asterix waar die Romeienen liggend eten orgies heetten...
Dat is toch ook zo? Het woord orgie komt oorspronkelijk van die feesten.
Ook geen sig dus
pi_30848635
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 07:51 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Dat is toch ook zo? Het woord orgie komt oorspronkelijk van die feesten.
Ja, maar nu betekent het iets anders...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_30850296
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:53 schreef wabbit het volgende:
ik kom er net pas achter dat wicky de viking een jongen was
Hahaha Nooit geweten!
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_30858138
Ik was ook zo'n kindje dat dacht dat de mensen die ik op tv zag mij ook konden zien. Was een jaar of 5 en keek naar de film van Ome Willem ik zat met in het hoekje van de bank met mijn benen naast me, op een gegeven moment keek hij recht in de camera en zei: Meisje haal je voeten van de bank. Schrok me rot en dacht dat hij me echt zag, durfde een tijdje lang niet meer met mijn voeten op de bank zitten.
pi_30860064
Vroeger dacht ik dus ook altijd dat stampot boerenkool en stampot mous 2 verschillende dingen waren! Mous luste ik wel, maar boerenkool niet. Nu weet ik wel beter en lust ik het geen van beide.
  Redactie Frontpage vrijdag 23 september 2005 @ 22:29:42 #183
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_30872458
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef moryana het volgende:
Vroeger dacht ik dus ook altijd dat stampot boerenkool en stampot mous 2 verschillende dingen waren! Mous luste ik wel, maar boerenkool niet. Nu weet ik wel beter en lust ik het geen van beide.
logica druipt er vanaf, echt waar....

ik dacht dat hbo rustiger was dan de universiteit wat een misser
snap het nu wel beter trouwens, dat scheelt dan wel weer
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_30873669
Effe weer over voetbal; het zijn meestal dezelfde die scoren, en ik vond die gasten altijd van die uitslovers die een ander geen kans wilden geven om uit te blinken..........maar het blijkt dus hun taak in de wedstrijd te zijn, scoren......snappen jullie me een beetje?
Ben nl geen voetballover
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
pi_30874305
Het heeft lang geduurt voordat ik eindelijk doorhad dat egypte gewoon in Afrika hoort.
En niet te vergeten dat ik als kind een hele tijd dacht dat mijn hart precies in het midden ligt.

[ Bericht 37% gewijzigd door caradoc op 24-09-2005 01:22:20 ]
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  zaterdag 24 september 2005 @ 04:42:51 #186
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_30879250
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef moryana het volgende:
Stamppot Mous is toch boerenkool-stamppot met gerst?
Asjemenou
pi_30879300
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:07 schreef tanna het volgende:
Effe weer over voetbal; het zijn meestal dezelfde die scoren, en ik vond die gasten altijd van die uitslovers die een ander geen kans wilden geven om uit te blinken..........maar het blijkt dus hun taak in de wedstrijd te zijn, scoren......snappen jullie me een beetje?
Ben nl geen voetballover
het verbaasd me echt hoe weinig sommige vrouwen van het voetbal afweten.. Zo was ik laatst met een groepje aan het voetballen en op een gegeven moment wilt zo'n meid die bal dus gewoon halverwege de achterlijn ingooien ipv op de cornerstip trappen . K bedoel je hebt het Nederlands elftal toch weleens zien spelen of niet dan! .
  zaterdag 24 september 2005 @ 05:11:29 #188
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_30879314
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 05:01 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

het verbaasd me echt hoe weinig sommige vrouwen van het voetbal afweten.. Zo was ik laatst met een groepje aan het voetballen en op een gegeven moment wilt zo'n meid die bal dus gewoon halverwege de achterlijn ingooien ipv op de cornerstip trappen . K bedoel je hebt het Nederlands elftal toch weleens zien spelen of niet dan! .
vrouwen zijn niet de enige hoor
heb me jarenlang zitten afrvragen bij welke club die man in het zwart hoorde die altijd zo druk zwaaiend en fluitend over het veld huppelde.
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  zaterdag 24 september 2005 @ 11:08:16 #189
128610 Donkey_
Are We There Yet?
pi_30881358
Ik snapte vroeger nooit, waarom we bergen op onze munten hadden staan, we hebben toch helemaal geen bergen...

Later kwam ik erachter die bergen het hoofd van beatrix voor moest stellen
pi_30888580
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 05:11 schreef Karzeuler het volgende:

[..]

vrouwen zijn niet de enige hoor
heb me jarenlang zitten afrvragen bij welke club die man in het zwart hoorde die altijd zo druk zwaaiend en fluitend over het veld huppelde.
ik heb het begrip "laatste man" nooit begrepen, want dat is dus niet de keeper, maar in mijn visie (letterlijk : wat ik zie) is dat wel zo...
pi_30888620
quote:

Waarom moet je iets van voetbal afweten? Ik kan je zo de regels voor karate of skispringen uitleggen, maar die van voetbal niet. Ik bedoel, je hebt toch wel eens naar het nieuwjaarsspringen in Garmisch-Partenkirchn gekeken of niet dan!
pi_30888658
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 11:08 schreef Donkey_ het volgende:
Ik snapte vroeger nooit, waarom we bergen op onze munten hadden staan, we hebben toch helemaal geen bergen...

Later kwam ik erachter die bergen het hoofd van beatrix voor moest stellen
Een Oostenrijker vroeg eens aan mij of we in Nederland ook tunnels hadden.
Ik: uh... ja, natuurlijk wel...
hij: maar er zijn toch geen bergen
pi_30888960
quote:

[..]

Bij straatvoetbal is dat normaal hoor, corners ( ) maak je maar op een grasveld .
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:45:51 #194
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_30901664
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 15:41 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Een Oostenrijker vroeg eens aan mij of we in Nederland ook tunnels hadden.
Ik: uh... ja, natuurlijk wel...
hij: maar er zijn toch geen bergen
Jij: Maar wel heuvels!

...en dan naar zn gezicht kijken
pi_30902321
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Bij straatvoetbal is dat normaal hoor, corners ( ) maak je maar op een grasveld .
we speelden ook op een grasveld... normaal veld met normale goals.
pi_30911498
Ik kwam er pas achter dat het beeldje in een tuin (aan de waterkant) waar ik heel vaak langs rij, niet een soldaat met een helm op en een geweer in de hand moet voorstellen, maar een jongetje met een petje op en een hengel...!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_30917103
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 20:34 schreef Nepthys het volgende:
Ik realiseerde me vandaag opeens dat 'Oranje boven' precies dezelfde melodie heeft als 'We zijn er bijna'
Krijg nou wat...
Power perceived is power achieved.
pi_30917966
Ik dacht vroeger dat een pak half-volle melk ook echt maar voor de helft volzat Ik dacht al waarom kopen we geen volle, dat is toch veel meer?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_30967534
In de Sound of Music leert Maria de kinderen zingen en dan komt het liedje 'Do - a deer, a female deer' langs. Ik kom er net achter dat het niet is 'Ti - a drink with german bread', maar 'Ti - a drink with jam and bread'
pi_30967953
Realiseerde me afgelopen weekend pas wat Olav Mol bedoelde in de zin van . .."dames en heren welkom bij de grote prijs van Brazilie"

Grand Prix = Grote Prijs ..... nog nooooit eerder bij stilgestaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')