Dat is toch ook zo? Het woord orgie komt oorspronkelijk van die feesten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:34 schreef -Marjo- het volgende:
Dat een orgie iets heel anders is dan een eetfeestje...
Ik dacht dat die feestjes in Asterix waar die Romeienen liggend eten orgies heetten...
Ja, maar nu betekent het iets anders...quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:51 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Het woord orgie komt oorspronkelijk van die feesten.
Hahahaquote:Op woensdag 21 september 2005 15:53 schreef wabbit het volgende:
ik kom er net pas achter dat wicky de viking een jongen was![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef moryana het volgende:
Vroeger dacht ik dus ook altijd dat stampot boerenkool en stampot mous 2 verschillende dingen waren! Mous luste ik wel, maar boerenkool niet. Nu weet ik wel beter en lust ik het geen van beide.
Stamppot Mous is toch boerenkool-stamppot met gerst?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef moryana het volgende:
Vroeger dacht ik dus ook altijd dat stampot boerenkool en stampot mous 2 verschillende dingen waren! Mous luste ik wel, maar boerenkool niet. Nu weet ik wel beter en lust ik het geen van beide.
het verbaasd me echt hoe weinig sommige vrouwen van het voetbal afweten.. Zo was ik laatst met een groepje aan het voetballen en op een gegeven moment wilt zo'n meid die bal dus gewoon halverwege de achterlijn ingooien ipv op de cornerstip trappenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:07 schreef tanna het volgende:
Effe weer over voetbal; het zijn meestal dezelfde die scoren, en ik vond die gasten altijd van die uitslovers die een ander geen kans wilden geven om uit te blinken..........maar het blijkt dus hun taak in de wedstrijd te zijn, scoren......snappen jullie me een beetje?![]()
Ben nl geen voetballover![]()
vrouwen zijn niet de enige hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 05:01 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
het verbaasd me echt hoe weinig sommige vrouwen van het voetbal afweten.. Zo was ik laatst met een groepje aan het voetballen en op een gegeven moment wilt zo'n meid die bal dus gewoon halverwege de achterlijn ingooien ipv op de cornerstip trappen. K bedoel je hebt het Nederlands elftal toch weleens zien spelen of niet dan!
.
ik heb het begrip "laatste man" nooit begrepen, want dat is dus niet de keeper, maar in mijn visie (letterlijk : wat ik zie) is dat wel zo...quote:Op zaterdag 24 september 2005 05:11 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
vrouwen zijn niet de enige hoor
heb me jarenlang zitten afrvragen bij welke club die man in het zwart hoorde die altijd zo druk zwaaiend en fluitend over het veld huppelde.
Waarom moet je iets van voetbal afweten? Ik kan je zo de regels voor karate of skispringen uitleggen, maar die van voetbal niet. Ik bedoel, je hebt toch wel eens naar het nieuwjaarsspringen in Garmisch-Partenkirchn gekeken of niet dan!quote:Op zaterdag 24 september 2005 05:01 schreef Sport_Life het volgende:
het verbaasd me echt hoe weinig sommige vrouwen van het voetbal afweten.. Zo was ik laatst met een groepje aan het voetballen en op een gegeven moment wilt zo'n meid die bal dus gewoon halverwege de achterlijn ingooien ipv op de cornerstip trappen. K bedoel je hebt het Nederlands elftal toch weleens zien spelen of niet dan!
.
Een Oostenrijker vroeg eens aan mij of we in Nederland ook tunnels hadden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:08 schreef Donkey_ het volgende:
Ik snapte vroeger nooit, waarom we bergen op onze munten hadden staan, we hebben toch helemaal geen bergen...
Later kwam ik erachter die bergen het hoofd van beatrix voor moest stellen![]()
Bij straatvoetbal is dat normaal hoor, corners (quote:Op zaterdag 24 september 2005 05:01 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
.
Jij: Maar wel heuvels!quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Een Oostenrijker vroeg eens aan mij of we in Nederland ook tunnels hadden.
Ik: uh... ja, natuurlijk wel...
hij: maar er zijn toch geen bergen
we speelden ook op een grasveld... normaal veld met normale goals.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij straatvoetbal is dat normaal hoor, corners () maak je maar op een grasveld
.
Krijg nou wat...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:34 schreef Nepthys het volgende:
Ik realiseerde me vandaag opeens dat 'Oranje boven' precies dezelfde melodie heeft als 'We zijn er bijna'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |