Met de meeste giftsets heb ik niet veel, maar dit is toch wel een grappig ding.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:19 schreef kinky_queen het volgende:
Afgegeven bij de buren die een hekel aan mij hebben en geen briefje bij mij in de bus gedaan...
[afbeelding]
Leuke set!!
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef kinky_queen het volgende:
Ik wist niet dat die gelimiteerd was
![]()
Wat voor are dingen heb je allemaal uitgespookt?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:19 schreef kinky_queen het volgende:
Afgegeven bij de buren die een hekel aan mij hebben en geen briefje bij mij in de bus gedaan...
die dvd van Any given sunday is ook een 2 disc snapper, dan zit de bonus disc in een kartonnen flap.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:05 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Waar zit de tweede dan? Binnenkant kartonnetje?
Ik wist helemaal niet dat die ooit zijn gemaakt. Welke dvd is het?
Ik ook niet maar ik moet wel...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:39 schreef Wepeel2 het volgende:
Met de meeste giftsets heb ik niet veel...
Nee, zij met ons, maar da's een btje erg offtopicquote:Op donderdag 8 september 2005 18:48 schreef Hare het volgende:
Wat voor are dingen heb je allemaal uitgespookt?
Hmm, spannendquote:Op donderdag 8 september 2005 18:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nee, zij met ons, maar da's een btje erg offtopic
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:49 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik moet wel...
Ik heb nl een wedstrijdje met Ash, Hare en AntiChrist
![]()
Ik start gewoon mijn eigen competitie.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:58 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jij hebt je niet officieel aangemeld
Idd, en met minder dan 25 giftsets ook nietquote:Op donderdag 8 september 2005 18:58 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jij hebt je niet officieel aangemeld, en zonder ALIEN Head mag je geeneens meedoen
![]()
Waarvoor?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:24 schreef Eippie het volgende:
Is hier niet een slowchat topic voor tegenwoordig?
Deze heb ik na het zien van deze foto toch ook maar aangeschaft na 2 weken twijfelen...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:19 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Leuke set!!
quote:
een wedstrijd die je flink aan het verliezen bentquote:Op donderdag 8 september 2005 18:49 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik moet wel...
Ik heb nl een wedstrijdje met Ash, Hare en AntiChrist
![]()
Hmm, doen we 3 tegen 1?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:02 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
een wedstrijd die je flink aan het verliezen bent
Kartonnetje klapt nog een tweede keer uit en daarin zit hij dan, in een extra wit hoesje. Soort omgekeerde platenhoes eigenlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:05 schreef FremantleDockers het volgende:
Waar zit de tweede dan? Binnenkant kartonnetje?
Ik wist helemaal niet dat die ooit zijn gemaakt. Welke dvd is het?
I want proof, not leadsquote:Op donderdag 8 september 2005 22:02 schreef AntiChrist het volgende:
een wedstrijd die je flink aan het verliezen bent
Ist wat? de trailer zag er iig vet uitquote:
Is gefotosoept, waar zijn de screenshots van het hoofdmenu?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
vandaag binnen gekregen en nu aan het bekijken
doe dat nou nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Is gefotosoept, waar zijn de screenshots van het hoofdmenu?
Wil jij je grote vriend static achterna?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:43 uur zuigde puber 'Gamedemon' :
Is gefotosoept, waar zijn de screenshots van het hoofdmenu?
Gaan we dreigen ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:50 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Wil jij je grote vriend static achterna?
Die dacht als ex-crew-lid ongenaakbaar te zijn en dat hij mij kon blijven irriteren...![]()
Had je kunnen weten. (z'n filmkeuze geeft toch een duidelijke indicatie van z'n gevoel voor humor lijkt me...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gaan we dreigen ofzo?
Geintjes maken kan tegenwoordig ook niet meer
Hostagequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die moet ik ook nog eens zien te krijgen.quote:
Tonks!!! Je avatar!! Die is in kleurquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:16 schreef tonks het volgende:
Heb de film aligator gekochtvette shit
Geweldige film! Met een beetje mazzel vind je hem op ebay voor net onder de $40, maar dan moet je het wel een beetje bijhouden want ze gaan soms rustig voor $60+.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:09 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens zien te krijgen.![]()
yw buddyquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef MrX1982 het volgende:
Vandaag binnen gehad. Met dank aan kinky_queen, bedankt![]()
Vet ofnietquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tonks!!! Je avatar!! Die is in kleur![]()
das finding nemo?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Vandaag binnen gehad. Met dank aan kinky_queen, bedankt![]()
hehe ik heb hem ooit nog eens van dvd.nl afgepluktquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:09 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens zien te krijgen.![]()
Ik neem aan dat je weet dat die NL-versie van S.o.t.V. in het verkeerde aspect ratio op de disc staat?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:36 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag gekocht:
Shadow of the Vampire R2-NL
[afbeelding]
Nope wist ik niet... maar ja voor die 5 euro ik heb hem toch nog niet gezien mocht ie bevallen dan haal ik wel een fatsoenlijke versiequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:44 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat die NL-versie van S.o.t.V. in het verkeerde aspect ratio op de disc staat?
gaaf die hostage rental editionquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
gaaf die hostage rental editionof bedoelde je net gehuurd en nu aan het kijken?
Dit niet genoeg voor je?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:12 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
yw buddy
![]()
Maakt u wat foto's?
Yup i knowquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef kinky_queen het volgende:
@ AntiChrist, je weet van deze?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |