je blijft jezelf vandaag herhalen niet? Je zou blauw moeten zijn, dan mag je dat ongestraft doen hiero...quote:
Voor je enthousiast begint te rennen: Op Schiermonnikoog kun je je alleen verplaatsen per fiets, OV of taxi. Vanaf de boot is de fiets de snelste optie, de taxi's en bussen gaan voornamelijk naar het dorp. Vanaf daar is het iets van 2 kilometer lopen. Als je er toch bent, kijk dan ook even bij de bunker "Wasserman". Daar heb je ten eerste een mooi uitzicht over het eiland, en ten tweede kun je dat ding van binnen bekijken. Ik heb er ergens wel wat foto's van op de harde schijf. Als iemand ze wil zien dan post ik wel even.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goed artikel trouwens, zal het morgen eens uitgebreid gaan lezen
Ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Voor je enthousiast begint te rennen: Op Schiermonnikoog kun je je alleen verplaatsen per fiets, OV of taxi. Vanaf de boot is de fiets de snelste optie, de taxi's en bussen gaan voornamelijk naar het dorp. Vanaf daar is het iets van 2 kilometer lopen. Als je er toch bent, kijk dan ook even bij de bunker "Wasserman". Daar heb je ten eerste een mooi uitzicht over het eiland, en ten tweede kun je dat ding van binnen bekijken. Ik heb er ergens wel wat foto's van op de harde schijf. Als iemand ze wil zien dan post ik wel even.
Ik ga ff resizen en zo. Er zitten er twee bij die ik niet resize, dan hoef ik het verhaal van de bunker niet over te tikkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd eigenlijkHet is een beetje jammer dat het zo'n allemachtig eind weg is...
Op de site van de CWGC staatie ook, inclusief foto en plattegrondquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga ff resizen en zo. Er zitten er twee bij die ik niet resize, dan hoef ik het verhaal van de bunker niet over te tikken
quote:
* pea4fun in de rij gaat staan om Re te spankenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:11 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Mammieeee! Re pest mij de hele tijd!
BAN THE FUCKERquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:11 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Mammieeee! Re pest mij de hele tijd!
Ik bedoelde de bunkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op de site van de CWGC staatie ook, inclusief foto en plattegrondklik maar die link stond in mijn vorige reply ook
Lijkt me trouwens niet eens heel klein, 40 x 60 meter ongeveer zo te zien. Ik weet wel kleinere begraafplaatsen in de Westhoek.
Ik heb er hier ook een link naar geplaatst. Fotografie FAQ! (laatste update: 30-08-2005)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:00 schreef pea4fun het volgende:
Zo, voor de liefhebber fotografie cursus les 1
Ow cool, das liefquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:22 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik heb er hier ook een link naar geplaatst. Fotografie FAQ! (laatste update: 30-08-2005)
Sterker nog: ik zou het je aanbevelen. Je kunt met de trein een aardig eind de goede richting uit, maar daarna moet je overstappen op de bus naar Lauwersoog. Met de boot (zo'n 40 minuten pure vaartijd) ga je naar het eiland. En op het eiland doe je twee zones naar het dorp. Er zijn verschillende hotels op het eiland. Voor meer informatieover het eiland en de verblijfsmogelijkheden kun je het beste even kijken op de website van de gemeente Schiermonnikoogquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
thxLijkt me leuk om eens heen te gaan. Kun je daar ook ergens overnachten in een hotelletje of zo?
op 1 dag op en neer met het OV... ik dacht het niet
Gaafquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sterker nog: ik zou het je aanbevelen. Je kunt met de trein een aardig eind de goede richting uit, maar daarna moet je overstappen op de bus naar Lauwersoog. Met de boot (zo'n 40 minuten pure vaartijd) ga je naar het eiland. En op het eiland doe je twee zones naar het dorp. Er zijn verschillende hotels op het eiland. Voor meer informatieover het eiland en de verblijfsmogelijkheden kun je het beste even kijken op de website van de gemeente Schiermonnikoog
het klinkt gewoon fout ...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:48 schreef pea4fun het volgende:
trusten mensen...morgen ga ik wat abstracts proberen
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
digitaal is okeeof je leest eerst die link ff
Nou ja boeie, digitaal is nog steeds okee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |