goed artikel trouwens, zal het morgen eens uitgebreid gaan lezenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het is een officieel Commonwealth kerkhof. Het vervelende is dat het gros van de Google links nergens naar leidt, maar op deze link kun je er wat meer over lezen http://www.noorderbreedte.nl/artikel/03-4-23.htm
je blijft jezelf vandaag herhalen niet? Je zou blauw moeten zijn, dan mag je dat ongestraft doen hiero...quote:
Voor je enthousiast begint te rennen: Op Schiermonnikoog kun je je alleen verplaatsen per fiets, OV of taxi. Vanaf de boot is de fiets de snelste optie, de taxi's en bussen gaan voornamelijk naar het dorp. Vanaf daar is het iets van 2 kilometer lopen. Als je er toch bent, kijk dan ook even bij de bunker "Wasserman". Daar heb je ten eerste een mooi uitzicht over het eiland, en ten tweede kun je dat ding van binnen bekijken. Ik heb er ergens wel wat foto's van op de harde schijf. Als iemand ze wil zien dan post ik wel even.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goed artikel trouwens, zal het morgen eens uitgebreid gaan lezen
Ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Voor je enthousiast begint te rennen: Op Schiermonnikoog kun je je alleen verplaatsen per fiets, OV of taxi. Vanaf de boot is de fiets de snelste optie, de taxi's en bussen gaan voornamelijk naar het dorp. Vanaf daar is het iets van 2 kilometer lopen. Als je er toch bent, kijk dan ook even bij de bunker "Wasserman". Daar heb je ten eerste een mooi uitzicht over het eiland, en ten tweede kun je dat ding van binnen bekijken. Ik heb er ergens wel wat foto's van op de harde schijf. Als iemand ze wil zien dan post ik wel even.
Ik ga ff resizen en zo. Er zitten er twee bij die ik niet resize, dan hoef ik het verhaal van de bunker niet over te tikkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd eigenlijkHet is een beetje jammer dat het zo'n allemachtig eind weg is...
Op de site van de CWGC staatie ook, inclusief foto en plattegrondquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga ff resizen en zo. Er zitten er twee bij die ik niet resize, dan hoef ik het verhaal van de bunker niet over te tikken
quote:
* pea4fun in de rij gaat staan om Re te spankenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:11 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Mammieeee! Re pest mij de hele tijd!
BAN THE FUCKERquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:11 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Mammieeee! Re pest mij de hele tijd!
Ik bedoelde de bunkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op de site van de CWGC staatie ook, inclusief foto en plattegrondklik maar die link stond in mijn vorige reply ook
Lijkt me trouwens niet eens heel klein, 40 x 60 meter ongeveer zo te zien. Ik weet wel kleinere begraafplaatsen in de Westhoek.
Ik heb er hier ook een link naar geplaatst. Fotografie FAQ! (laatste update: 30-08-2005)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:00 schreef pea4fun het volgende:
Zo, voor de liefhebber fotografie cursus les 1
Ow cool, das liefquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:22 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik heb er hier ook een link naar geplaatst. Fotografie FAQ! (laatste update: 30-08-2005)
Sterker nog: ik zou het je aanbevelen. Je kunt met de trein een aardig eind de goede richting uit, maar daarna moet je overstappen op de bus naar Lauwersoog. Met de boot (zo'n 40 minuten pure vaartijd) ga je naar het eiland. En op het eiland doe je twee zones naar het dorp. Er zijn verschillende hotels op het eiland. Voor meer informatieover het eiland en de verblijfsmogelijkheden kun je het beste even kijken op de website van de gemeente Schiermonnikoogquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
thxLijkt me leuk om eens heen te gaan. Kun je daar ook ergens overnachten in een hotelletje of zo?
op 1 dag op en neer met het OV... ik dacht het niet
Gaafquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sterker nog: ik zou het je aanbevelen. Je kunt met de trein een aardig eind de goede richting uit, maar daarna moet je overstappen op de bus naar Lauwersoog. Met de boot (zo'n 40 minuten pure vaartijd) ga je naar het eiland. En op het eiland doe je twee zones naar het dorp. Er zijn verschillende hotels op het eiland. Voor meer informatieover het eiland en de verblijfsmogelijkheden kun je het beste even kijken op de website van de gemeente Schiermonnikoog
het klinkt gewoon fout ...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:48 schreef pea4fun het volgende:
trusten mensen...morgen ga ik wat abstracts proberen
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
digitaal is okeeof je leest eerst die link ff
Nou ja boeie, digitaal is nog steeds okee
Supermooie locatie Auticia!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:09 schreef Auticia het volgende:
Iemand had het hier laatst over vervallen steden, ofwel spooksteden.
Hier kan je een filmpje zien van een spookstad, vlakbij Maastricht.
In het dorpje Doel bij Antwerpen zou ook zoiets moeten zijn.
En goedemorgen!
Ivo wil ook wel denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Supermooie locatie Auticia!
Mooi om in de herfst of winter naartoe te gaan
Dan komt ie ook weer eens onder de mensenquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:25 schreef Shark.Bait het volgende:
En dan in de herfst, dat verrsterkt de triestheid van het geheel denk ik....^
Dit wordt even een twijfelgevalletjequote:en we moesten ook nog Londen doen trouwens...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan komt ie ook weer eens onder de mensen
Ik zal vanmiddag nog eens op zoek gaan naar meer van dit soort plaatsjes in de buurt, in Belgie zouden er een een aantal moeten zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Supermooie locatie Auticia!
Mooi om in de herfst of winter naartoe te gaan
Je was toch niet serieus van plan om daar te gaan fotograferen he?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:57 schreef Auticia het volgende:
http://www.kiddofspeed.com/chapter1.html
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je was toch niet serieus van plan om daar te gaan fotograferen he?![]()
Snap ik ook wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:11 schreef Puckzzz het volgende:
Euh... in de buurt van Tsjernobyl is me een beetje ver weg
Komt omdat in onze landen de ruimte zo beperkt is dat dergelijke plaatsjes gelijk platgegooid worden om er een mooi flatgebouw neer te zettenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:12 schreef Auticia het volgende:
[..]
Snap ik ook wel..
Maar veel plaatjes van spookstadjes en dorpjes in Belgie kan ik niet vinden.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Komt omdat in onze landen de ruimte zo beperkt is dat dergelijke plaatsjes gelijk platgegooid worden om er een mooi flatgebouw neer te zettenof een seniorenflat
maar dat komt dat toch weer een beetje in de buurt van een spookstad
![]()
Happy now?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
Vriendelijk verzoekje aan RonaldV: als je die plaatjes in je post hierboven niet meer nodig hebt (men heeft het al gelezen toch?) zou je ze dan weg kunnen halen? Die grote iig?
resizen naar 768 breed lijkt me dan eleganterquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
Vriendelijk verzoekje aan RonaldV: als je die plaatjes in je post hierboven niet meer nodig hebt (men heeft het al gelezen toch?) zou je ze dan weg kunnen halen? Die grote iig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |