Flashquote:
goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Flash
Ties
Zeg Flash, zullen we een keer een oorlogsbegraafplaatsenfotografeermeet opzetten![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef Auticia het volgende:
10.4 Wilt u naar mijn camera kijken? Hij doet het niet meer.
* PdeHoog had hem al gezien en dus gebookmarkedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:00 schreef pea4fun het volgende:
Zo, voor de liefhebber fotografie cursus les 1
Wat had je in gedachtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goedmaar dan moet je wel flink reizen
Op de Grebbeberg ben je met een half uurtje wel klaar hoor
10.8 onderwater behuizingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef Auticia het volgende:
10.4 Wilt u naar mijn camera kijken? Hij doet het niet meer.
Morgen zelf maar eens alvast aan de gangquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog had hem al gezien en dus gebookmarked
Dat is toch vlakbij hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goedmaar dan moet je wel flink reizen
Op de Grebbeberg ben je met een half uurtje wel klaar hoor
Volgens mij welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:03 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dat is toch vlakbij hetBerenbos?
.
jezusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat had je in gedachtenWe hebben Margraten en IJsselstein, beiden in Limburg en natuurlijk het ereveld in Loenen nog volgens mij
OKquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jezusdan kun je beter naar West-Vlaanderen gaan
Daar liggen geloof ik een dikke 600 begraafplaatsen op een gebied van 30 x 50 km
Vooral britse, dat dan weer wel, en het is OOK een eind rijdenMaar je ziet meer
Prima hoor, ik ga wel meequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OK
* PdeHoog gaat maar een tripje naar West-Vlaanderen plannen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima hoor, ik ga wel meede begraafplaatsen liggen daar af en toe ZO dicht bij elkaar dat je dit soort plaatjes kunt maken
[afbeelding]
loopgravenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zo dan....da's dichtbij
Heb je daar ook restanten van de eerste wereldoorlog
Loopgraven e.d. of moeten we dan naar Frankrijk
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij welMaar daar ben je idd in een half uurtje klaar
Hoewel ik nog een keertje terug wil / moet. Ik moet en zal een fatsoenlijke foto maken daar
Min of meer jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoa, toch min of meer vergelijkbare foto's hoor
Dat is natuurlijk wel wat oorlogsbegraafplaatsen zo fotogeniek maaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Min of meer jaMaar die foto op DPZ is mooier omdat er minder storende omgeving is en dus meer de nadruk wordt gelegd op de uniformiteit van de stenen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel wat oorlogsbegraafplaatsen zo fotogeniek maakt
Klopt, en dat maakt het naar mijn idee zo aantrekkelijk om te fotograferen. Erevelden overdonderen mensen meestal en de kunst wordt dan om dat vast te leggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef -Marjo- het volgende:
Wat een triestig onderwerp om te fotograferen...
T.o.v. welke, Sharkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:
die van PdeHoog heeft meer dynamiek, die vind ik mooier.
Hij kon beter, dat geef ik toequote:
Ja, dat is wel zo maar begraafplaatsen geven mij altijd een triestig gevoel...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klopt, en dat maakt het naar mijn idee zo aantrekkelijk om te fotograferen. Erevelden overdonderen mensen meestal en de kunst wordt dan om dat vast te leggen.
die Huiz liet zien...quote:
quote:
Beetje wel jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo maar begraafplaatsen geven mij altijd een triestig gevoel...
ok, is goed...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil zo'n DPZ-foto
edit: DAAR moeten we trouwens eens gaan IR-en
Heb je een linkje van die laatste? www.ogs.nl kent alleen maar Loenen en Rhenen (klik), en Nederlandse velden in het buitenland. Onder wie valt bijvoorbeeld dat veld op Schiermonnikoog?? OGS? CWGC (de britse club)? VDK (de duitsers)?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:33 schreef RonaldV het volgende:
[spuit11]
In Harderwijk ligt nog een Belgisch Militair Ereveld. In Groesbeek (bij Nijmegen) nog een Canadees veld. Dan liggen er nog bij Arnhem aardig wat Airbornes en last but not least: op Schiermonnikoog ligt het kleinste militaire ereveld dat ik ken: Vredenhof. Er liggen militairen van beide kampen naast en door elkaar: Duitsers, Britten, Australiers, Amerikanen, Nieuwzeelanders, en een Zuidafrikaan, al ben ik van die laatste niet 100% zeker.
[/spuit11]
Het is een officieel Commonwealth kerkhof. Het vervelende is dat het gros van de Google links nergens naar leidt, maar op deze link kun je er wat meer over lezen http://www.noorderbreedte.nl/artikel/03-4-23.htmquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je een linkje van die laatste? www.ogs.nl kent alleen maar Loenen en Rhenen (klik), en Nederlandse velden in het buitenland. Onder wie valt bijvoorbeeld dat veld op Schiermonnikoog?? OGS? CWGC (de britse club)? VDK (de duitsers)?
dank jequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het is een officieel Commonwealth kerkhof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |