Van Egypte zelf ook!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Weet niet waarom ze niet goed worden weergegeven, maar zal binnenkort nog een poging wagen via een site van een vriend van me....
Yupz, heb nog mooie foto's zoals ik zei, van Luxor etc....quote:
quote:
Gracias!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:43 schreef DeTolk het volgende:
Biertjes getapt, Bos, SCH, dndiek en McG pakt u maar!
Die kon ik niet zien lieverd, heb ze natuurlijk wel afgedrukt op posterformaatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
In het vorige topic staan min of meer wat vakantiefoto's van mij!
* Gritst biertje voor SCH's snuffert weg en zet er een kamillethee voor in de plaats.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Die kon ik niet zien lieverd, heb ze natuurlijk wel afgedrukt op posterformaat![]()
Mag ik een kamillethee?
Rechtermuis, adres knippen en plakken enzo....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef SCH het volgende:
Die kon ik niet zien lieverd
Fuckaduck zeg, heb genoeg foto's van Egypte in de krant gezien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Rechtermuis, adres knippen en plakken enzo....
quote:
Tuurlijk mag jij een ijsje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:55 schreef Blumchen het volgende:
[..]das lief... doe mij maar een ijsje, mag dat ook
![]()
We kunnen hem wel delen hoorquote:
Eindelijk de nicht in jezelf herkendquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Ik moet lachen om Jordon en Gorling ben ik nu fout ?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Krijg ik netquote:Tijdens de voetbalrellen van 17 april 2005 was u nabij stadion De Kuip. De politie doet hiernaar onderzoek en vraagt uw medewerking. Zie www.politie-rijnmond.nl
Komt goed, slaap lekker!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:04 schreef tong80 het volgende:
Trusten hoolers. Letten jullie op Bluezzie ? Die gaat maar door tot 3 uur 's nachts nu ze vakantie heeft.
Nou, het enige waar ik nu nog vurig (..) op hoop is dat mijn verbrande kop wat bijgetrokken is vrijdagquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Al een beetje gespannen voor de grote dag?
Die beelden die wij zien zijn al verschrikkelijk, de interviewster moest ook huilen bij het verhaal van die man die zijn vrouw niet meer vast kon houden en die hem zei goed voor de kinderen en kleinkinderen te zorgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef popolon het volgende:
Zit continu nieuws hier te kijken, honderden doden waarschijnlijk, golven van 9 meter hoog.
Toch anders als je in het land woont waar het gebeurd.
alsof het anders was geweest als er rijke mensen waren getroffenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:58 schreef Bluezz het volgende:
En wéér arme bevolking is zwaar getroffen![]()
![]()
Weltrustequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:18 schreef VoreG het volgende:
ik ga denk ik maar es naar mn nest want als ik mijn hoofd niet ondersteun val ik om
Ja, dat is dan wel lekker op zo'n momentquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gaat er wel in na zo'n warme dag![]()
dankje, nog een beetje vermaakt vandaag Bos?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel lekker op zo'n moment
Alstu
Mwa redelijk. gewoon een beetje rustig computeren en het huishouden bijhouden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dankje, nog een beetje vermaakt vandaag Bos?
Koefnoen in de herhaling gedeeltelijk gezien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:40 schreef tong80 het volgende:
Koefnoen was in de herhaling nog leuker dan de eerste keer.
Biertje uit Laarbeek of heb je liever een ander merk?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:43 schreef dndiek het volgende:
Hoi, ik ben er ook weer!
Er stonden opeens wat vrienden voor de deur
Ik lust ook wel een biertje![]()
Maakt me niet uit als het maar koud is!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Biertje uit Laarbeek of heb je liever een ander merk?
Oke, ik pak er zelf ook nog 1quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maakt me niet uit als het maar koud is!
Nee hoor, geen geheim, hij heet hier op Fok!: Automatic_Rockquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:45 schreef tong80 het volgende:
Wie was die mee modderator of is dat weer eens geheim ?
Nee, zo bedoel ik het niet, het viel me op dat het, net als met de tsunami, zoveel mensen getroffen zijn die al zo verdomd weinig hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:59 schreef VoreG het volgende:
alsof het anders was geweest als er rijke mensen waren getroffen
Victoria Koblenkoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:51 schreef Bluezz het volgende:
En die andere, met die oorbellen, met de naam van een tennisspeelster.
Ik had dat met de tsunami. Ik ben in India in het gebied wat getroffen is geweest... Ik was blij om te horen dat de gids en zijn familie de ramp overleefd haddenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef popolon het volgende:
Toch anders als je in het land woont waar het gebeurd.
quote:
een dame is meer dan haar haar alleenquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Dát is een goed antwoord eendje
Oh en Rob van BB lijkt op Bjoor vinden we hier
Met 2 benen dan he
iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:54 schreef rubbereend het volgende:oi prima ledenvergadering gehad, maarja wat wil je met zo'n goede voorzitter
[..]![]()
1 van onze favo-fora: TTK.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:18 schreef tong80 het volgende:
Leuke winnaar Golfert waar is ie mod van ?
Ja, ik doe het hem echt niet naquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk creafilmpje he? Knap gemaakt ook.
Als Bjoro zijn kunstbeen had afgeschroefd was Mquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Ja alleen uiterlijk eend, verder zie ik geen enkele vergelijking met "onze"Bjoor, maar ja, die heb ik dan ook nog nooit in een korte broek gezien
je droomt er vast overquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Ja alleen uiterlijk eend, verder zie ik geen enkele vergelijking met "onze"Bjoor, maar ja, die heb ik dan ook nog nooit in een korte broek gezien
k droom vooral over jouquote:
Geen idee,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:27 schreef Noca het volgende:
Hee, waar is Frits eigenlijk...tijd al niet gezien op FOK!..
Had ik ook niet gezien, mooi moment om op bed te gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:34 schreef rubbereend het volgende:
valt me nu pas op dat dit hools nummer 888 is
Ik ben braaf meisje meestalquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht al dat Tong terugkwam, hoefde ik ook niet op Bluezz te letten.
RTL5 opgezet heeftquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:37 schreef rubbereend het volgende:
Bert en Ernie dadelijk bij Boulevard met de persconferentie![]()
![]()
Nog een paar daagjes dan ben je maagd afquote:
1 zin tegelijk is al lastig genoeg voor opaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:39 schreef tong80 het volgende:
Trusten alvast Golfert. Niet te dubbelzinnig gaan doen met Bluezzie want dat zit er dan wel in.
quote:
nu op RTL5quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:43 schreef dndiek het volgende:
Ik ben NSE aan het kijken voor Bert en Ernie![]()
Het was kort, maar het blijft toch sentimentquote:
ik net ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:43 schreef dndiek het volgende:
Ik ben NSE aan het kijken voor Bert en Ernie![]()
Bij NSE?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:49 schreef tong80 het volgende:
Wie is die doos die sesamstraat uitlegt en Char als medium heeft verdedigt ? Wat een doos. Wat een kreng.
Ze heet Inge Ipenburg. Is eigenlijk actrice in o.a. Goede Tijdenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:49 schreef tong80 het volgende:
Wie is die doos die sesamstraat uitlegt en Char als medium heeft verdedigt ? Wat een doos. Wat een kreng.
Inge Ipenburgquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:49 schreef tong80 het volgende:
tis gewoon een verschrikkelijk kutwijfquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:55 schreef tong80 het volgende:
Ik zou bijna een elimineer Inge Ipenburg topic openen. Maar ik hou me in.
nee johquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis gewoon een verschrikkelijk kutwijf
maar k ga op één oor
Ja absurd een jaar geleden was ie nog 50 euro waard.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:11 schreef pascalheister het volgende:
25 miljoen voor Owen, belachelijk zeg
dat zijn Real Madrid prijzen, die betalen zelfs voor een mier nog 5 miljoenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja absurd een jaar geleden was ie nog 50 euro waard.
Nog tien minuutjes schat ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het nog te heet in huize Tong Tong?
oogjes dicht en snaveljes toequote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:37 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat nu liggen.
Trusten lieve kijkbuiskindertjes. Morgen gezond weer op.
Welke cd's heb je nu al besteld ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:42 schreef pascalheister het volgende:
niet gezond zeg die 20% korting bij cdwow, je blijft maar bestellen![]()
ehm die heb ik nooit aan, kan je nu nog slapenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:47 schreef pascalheister het volgende:
droomt altijd van bluezz in badpak
Ik had het kunnen weten, ik zag CDwow staan, dus ik dacht dat je cd's had besteldquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten, ik zag CDwow staan, dus ik dacht dat je cd's had besteld
Welke DVD's ?
3 oudjes zo te zienquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Trusteh.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:01 schreef -Vaduz- het volgende:
The great escape is een hele mooie, die anderen ken ik zo niet.
Ik ga maar eens holwaarts, welterusten!
Oke, Hoog aangeschreven films dus (ben te moe om echt geconcentreerd Engels te lezen, dus heb niet alles doorgenomen)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die laatste 2 zijn criterions, zie ook http://www.criterionco.com/asp/
Ik wil niet weten hoeveel mensen de laatste dagen daar besteld hebben, volgens mij echt absurd veel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, Hoog aangeschreven films dus (ben te moe om echt geconcentreerd Engels te lezen, dus heb niet alles doorgenomen)
Als die met 20% korting verkrijgbaar zijn zou ik ze, mocht ik net zo'n DVD-freak als jij zijn, ook besteld hebben.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ehm die heb ik nooit aan, kan je nu nog slapen
![]()
SCHat toch!quote:
Klopt, maar MM houdt er rekening mee dat de Column zaterdag op de FP komt. Vandaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:15 schreef Bjoro het volgende:
zat de column van MM te lezen en daar stond in dat Neederland vandaag speelde.....dus was ik een beetje van mijn apropos !
stap in de trein, kom naar Hoofddorp, kun je fijn een dagje op Maud passenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
SCHat toch!
Ik heb ook geeen idee trouwens wat ik op deze mooie zomerdag moet gaan doen, das wel weer een beetje jammer
Beetje met je Tarzan spelen in de tuin?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:17 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb ook geeen idee trouwens wat ik op deze mooie zomerdag moet gaan doen
kijk maar op SBS6quote:
Hier is het ook warmquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:14 schreef appelsientje het volgende:
zooo het is hier best warm
Maar ik klaag niet
Call TV is bij RTLquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:15 schreef Dorus_ het volgende:
Goedemorgen.
Is dat een of ander wijf bij call tv ofzo?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:20 schreef SCH het volgende:
De mannelijke versie van wiekse heet Douwe![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:16 schreef Againzender het volgende:
-done-
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:20 schreef SCH het volgende:
De mannelijke versie van wiekse heet Douwe![]()
Vakantie gangerquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stap in de trein, kom naar Hoofddorp, kun je fijn een dagje op Maud passen
Tarzan en tuin zijn allebei niet aanwezigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje met je Tarzan spelen in de tuin?
succesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:29 schreef Againzender het volgende:
ik ga weer verder koffie drinken
voor sommige zit het altijd tegen, hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tarzan en tuin zijn allebei niet aanwezig![]()
Is Tarzan weggelopen met z'n duracell batterijenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tarzan en tuin zijn allebei niet aanwezig![]()
Ik mag niet klagen, ik hoef de tv maar aan te zetten en dan weet je gelijk weer dat er al genoeg ellende op de wereld isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voor sommige zit het altijd tegen, he
Je bent fan van die Nichtenhouse?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:15 schreef Bjoro het volgende:
scooter doet het prima !
Zoiets.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is Tarzan weggelopen met z'n duracell batterijen
Klinkt als een kutdag.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:29 schreef Againzender het volgende:
ik ga weer verder koffie drinken
oh, die van "beweeg je kont", neen mij laatste aanwinst op het gebied van vervoersmiddelen !quote:
MOVE YOUR ASSquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je bent fan van die Nichtenhouse?
Ik maak wel vaker een rondje hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Trusteh.
Je bent opvallend veel aanwezig geweest in vrij veel VBL-topics.![]()
Je moet Tarzan ook altijd in de handboeien houden, anders krijg je dit.quote:
Geef je er ook wel eens 1?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik maak wel vaker een rondje hoor.
Geven lukt ook wel af en toe, vooruit dan maar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geef je er ook wel eens 1?
Ik heb namelijk dorst, en ben vast niet de enige
Ja, maar die komt niet door Limburg, sorry.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:20 schreef zjroentje het volgende:
Op de flauwe grappen tour DIGGER?
Kom je dan wel in Delft langs?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja, maar die komt niet door Limburg, sorry.
Dit weekend op weg naar de natta Hiswaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kom je dan wel in Delft langs?
Katrina uitnodigen en je kan zo uit je raam springen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:24 schreef pfaf het volgende:
Ik ga eens kijken of ik een manier kan vinden om bij het zwembad te geraken.
WAT ??????quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:05 schreef just me het volgende:
vrij is
eerst even naar de apotheek om oordruppels te halen want ik heb een ontsteking aan mijn gehooringang![]()
WILLEN GOLFER EN BLUEZZ VRIJDAG HEEL HARD JA ROEPEN![]()
daarna naar de kapper en dan nog eventjes genieten van het mooie weer!
NUECKEN VOOR HET HUWELIJK IS NOT DONE.quote:
je blijft van de moeder van Maud af hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:27 schreef SCH het volgende:
ALS IK AL GA TROUWEN DAN WEL MET EEN VROUW MET GROTE BORschTEN
Is goed, ik pak de vrouw van Bjoro wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je blijft van de moeder van Maud af hoor![]()
JIj houdt wel van nutteloze dingen hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:00 schreef popolon het volgende:
Mogge.
Da's lekker wakker worden, met grote borsten naast je.
Grote borsten zijn mooi
Mich,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:56 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Alles nog lekker hier? Rondje op kosten van Reiziger.
Ik wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:01 schreef SCH het volgende:
[..]
JIj houdt wel van nutteloze dingen he![]()
Ik geloof er niks van dat je vrouw zulke grote heeftquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik wel.
Daarom steek je ook zoveel tijd in die nuttige discussies in POL nietwaar?
Ik emigreer niet om het land natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat je vrouw zulke grote heeft![]()
Hee, heeft DD het paswoord van popo gekraakt?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:00 schreef popolon het volgende:
Mogge.
Da's lekker wakker worden, met grote borsten naast je.
Grote borsten zijn mooi
ach, is het weer zoverquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:06 schreef popolon het volgende:
Daarom steek je ook zoveel tijd in die nuttige discussies in POL nietwaar?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik emigreer niet om het land natuurlijk
Rucken?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:08 schreef appelsientje het volgende:
hmmm wat zou ik nu eens gaan doen met mijn vrije tijd
Mag 22 centimeter ook?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:09 schreef Bjoro het volgende:
alsof hij daarvan opknapt....je moet gewoon in je bed liggen SCHat (met een paar lekkere dikke tieten naast je, ben je zo weer beter !)
tarzan heeft toch geen tieten, suffiequote:
Vorig jaar met m'n vrouw, Nederland - Finland.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:19 schreef superjoden het volgende:
iemand weleens bij een wedstrijd van nederland geweest en is dat wat?
werd zojuist gebeld of ik zin had om volgende week mee te gaan naar nederland - andorra in eindhoven....
veel verkleedpartijen, veel gezinnen als het tegenzit een stil stadion, maar als oranje swingt kan het best leuk zijn !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:19 schreef superjoden het volgende:
iemand weleens bij een wedstrijd van nederland geweest en is dat wat?
werd zojuist gebeld of ik zin had om volgende week mee te gaan naar nederland - andorra in eindhoven....
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Vorig jaar met m'n vrouw, Nederland - Finland.
Ik ga nooit weer.
Maar goed, ze wou graag de 'sfeer' van het Nederlands elftal even proeven.
Ze krijgt via haar werk nog wel eens kaartjes voor NBA of NHL dus ik deed het bewust, even wat krediet opbouwen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:24 schreef superjoden het volgende:
[..]
je hebt je dus ook laten overhalen
ben nog nooit geweest maar ja had nog niks in de planning voor volgende week dus ga ook maar eens kijken... heb je nog een toeter voor me
Ze spreekt beter Nederlands dan de gemiddelde Nederlanderquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:29 schreef SCH het volgende:
(in het engels voor de vrouw van popo)
Praat ze beter Nederlands als hun?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Ze spreekt beter Nederlands dan de gemiddelde Nederlander
Heb je lekker veel aan daarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Ze spreekt beter Nederlands dan de gemiddelde Nederlander
Geheimtaal.quote:
dan zou Popo een baard moeten hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:41 schreef methodmich het volgende:
Dan pakken ze je toch gelijk op verdenking van terrorisme?
* methodmich hoorde dat Popolon zijn baard al afgeschoren heeft.
Die hij niet heeft, rubbert weet dat want die heeft mijn foto's gezien.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zou Popo een baard moeten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |