Van Egypte zelf ook!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Weet niet waarom ze niet goed worden weergegeven, maar zal binnenkort nog een poging wagen via een site van een vriend van me....
Yupz, heb nog mooie foto's zoals ik zei, van Luxor etc....quote:
quote:
Gracias!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:43 schreef DeTolk het volgende:
Biertjes getapt, Bos, SCH, dndiek en McG pakt u maar!
Die kon ik niet zien lieverd, heb ze natuurlijk wel afgedrukt op posterformaatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
In het vorige topic staan min of meer wat vakantiefoto's van mij!
* Gritst biertje voor SCH's snuffert weg en zet er een kamillethee voor in de plaats.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Die kon ik niet zien lieverd, heb ze natuurlijk wel afgedrukt op posterformaat![]()
Mag ik een kamillethee?
Rechtermuis, adres knippen en plakken enzo....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef SCH het volgende:
Die kon ik niet zien lieverd
Fuckaduck zeg, heb genoeg foto's van Egypte in de krant gezien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Rechtermuis, adres knippen en plakken enzo....
quote:
Tuurlijk mag jij een ijsje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:55 schreef Blumchen het volgende:
[..]das lief... doe mij maar een ijsje, mag dat ook
![]()
We kunnen hem wel delen hoorquote:
Eindelijk de nicht in jezelf herkendquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Ik moet lachen om Jordon en Gorling ben ik nu fout ?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Krijg ik netquote:Tijdens de voetbalrellen van 17 april 2005 was u nabij stadion De Kuip. De politie doet hiernaar onderzoek en vraagt uw medewerking. Zie www.politie-rijnmond.nl
Komt goed, slaap lekker!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:04 schreef tong80 het volgende:
Trusten hoolers. Letten jullie op Bluezzie ? Die gaat maar door tot 3 uur 's nachts nu ze vakantie heeft.
Nou, het enige waar ik nu nog vurig (..) op hoop is dat mijn verbrande kop wat bijgetrokken is vrijdagquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Al een beetje gespannen voor de grote dag?
Die beelden die wij zien zijn al verschrikkelijk, de interviewster moest ook huilen bij het verhaal van die man die zijn vrouw niet meer vast kon houden en die hem zei goed voor de kinderen en kleinkinderen te zorgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef popolon het volgende:
Zit continu nieuws hier te kijken, honderden doden waarschijnlijk, golven van 9 meter hoog.
Toch anders als je in het land woont waar het gebeurd.
alsof het anders was geweest als er rijke mensen waren getroffenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:58 schreef Bluezz het volgende:
En wéér arme bevolking is zwaar getroffen![]()
![]()
Weltrustequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:18 schreef VoreG het volgende:
ik ga denk ik maar es naar mn nest want als ik mijn hoofd niet ondersteun val ik om
Ja, dat is dan wel lekker op zo'n momentquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gaat er wel in na zo'n warme dag![]()
dankje, nog een beetje vermaakt vandaag Bos?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel lekker op zo'n moment
Alstu
Mwa redelijk. gewoon een beetje rustig computeren en het huishouden bijhouden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dankje, nog een beetje vermaakt vandaag Bos?
Koefnoen in de herhaling gedeeltelijk gezien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:40 schreef tong80 het volgende:
Koefnoen was in de herhaling nog leuker dan de eerste keer.
Biertje uit Laarbeek of heb je liever een ander merk?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:43 schreef dndiek het volgende:
Hoi, ik ben er ook weer!
Er stonden opeens wat vrienden voor de deur
Ik lust ook wel een biertje![]()
Maakt me niet uit als het maar koud is!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Biertje uit Laarbeek of heb je liever een ander merk?
Oke, ik pak er zelf ook nog 1quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maakt me niet uit als het maar koud is!
Nee hoor, geen geheim, hij heet hier op Fok!: Automatic_Rockquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:45 schreef tong80 het volgende:
Wie was die mee modderator of is dat weer eens geheim ?
Nee, zo bedoel ik het niet, het viel me op dat het, net als met de tsunami, zoveel mensen getroffen zijn die al zo verdomd weinig hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:59 schreef VoreG het volgende:
alsof het anders was geweest als er rijke mensen waren getroffen
Victoria Koblenkoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:51 schreef Bluezz het volgende:
En die andere, met die oorbellen, met de naam van een tennisspeelster.
Ik had dat met de tsunami. Ik ben in India in het gebied wat getroffen is geweest... Ik was blij om te horen dat de gids en zijn familie de ramp overleefd haddenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef popolon het volgende:
Toch anders als je in het land woont waar het gebeurd.
quote:
een dame is meer dan haar haar alleenquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Dát is een goed antwoord eendje
Oh en Rob van BB lijkt op Bjoor vinden we hier
Met 2 benen dan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |