Dream on....quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:13 schreef dady het volgende:
[..]
Ja want 16+ meisjes, houden niet van plezier maken en zijn altijd heel saai. Nog een tip als je een date hebt: probeer haar kwijt te raken.
Dus deuren openhouden, loopt ze naar binnen en dan peer je hem snel. Maargoed, ik weet niet wat jou doelgroep is. Mijne zijn, de mooiste vrouwen die erg spontaan en fun zijn. Hoe lelijker de vrouw, hoe moeilijker het is om ze te versieren.
Ok, ouwe. Mijn hele leven is een droom, ging het vroeger nog wel eens mis nu kan ik elk willekeurig meisje, versieren. Maar dingen die jij onmogelijk acht, zijn voor jou niet te begrijpen.quote:
rriiigggghhhhtttt.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:13 schreef dady het volgende:
Hoe lelijker de vrouw, hoe moeilijker het is om ze te versieren.
Geloof me nu maar. De lelijkste zijn onzerker als de pest, de allermooiste worden zo goed als niet aangesproken of wel, en ze hebben een dikke "bitchshield", haal je dit weg blijft er amper een uitdaging over.quote:
ik gis niet zomaar, maar wat je zegt is natuurlijk totale bullshitquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:31 schreef dady het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook praktijkervaring zo te horen? Of gis jij maar?
Tijdens de vierdaagse feesten gebruiken al die buitenlanders die komen wandelen deze openingszin.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:49 schreef Wiwi101 het volgende:Hoi ik heet -naam-. Onthoud die naam goed he, want strax ga je hem schreeuwen![]()
Je hebt te veel dismissed gekekenquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:19 schreef dady het volgende:
Of met 2 meisjes tegelijk daten, dat is ook plezier hebben. Je hebt twee uitkomsten, of een trio of ze maken er een wedstrijd van om jou versieren. Jij wint altijd.
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:49 schreef Wiwi101 het volgende:
"Hoe wil je je eitje morgen hebben? Bevrucht?"
en niet als laatst bier want dat meurt uit je bek (volgens meisjes)quote:Op donderdag 8 september 2005 15:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weet ik eigenlijk niet![]()
Ik drink me eerst altijd effe in en dan gaat alles vanzelf![]()
Gelukkig niet door de meisjes die ik kenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:35 schreef taart het volgende:
[..]
en niet als laatst bier want dat meurt uit je bek (volgens meisjes)
Als je een meisje benaderd ken je haar nog niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gelukkig niet door de meisjes die ik ken![]()
Als ze ja zegt pak je de aansteker aan en stop je hem in je broekzak en lult verder met haar alsof er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:57 schreef Molluck het volgende:
Ik rook niet, maar ik vraag wel eens aan een meisje of ze een vuurtje voor me heeft, zegt ze nee dan zeg ik "goedzo, ik hou niet van meisjes die roken" meestal moeten ze daar wel om lachen en soms komt het voor dat ze het niet snappen maar dan weet je ook meteen wat voor vlees je in de kuip hebt
Zegt ze ja dan heb je een probleem maar toen zei ik "oh ok, voorzichtig ermee he!" (is me maar 1 keer overkomen)
OMG... je wilt haar gelijk cremeren?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:39 schreef Gershom het volgende:
Mja, dat is eigenlijk wel logischMaar die van die domme openingszinnen vind ik altijd zo triest, dat helpt voor geen meter.. Daarom zoek ik eerst altijd oogcontact en dan na een tijdje als ze je oogcontact "beantwoord" loop je op 'r af en stel je je voor en begint een interessant gesprek, danst of je pakt haar gewoon volop de mond en zegt dan "verassing!!"
![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 11:12 schreef FLipKick het volgende:
"Vind je dit doek ook zo naar chloroform ruiken?"
whahaquote:Op woensdag 14 september 2005 14:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vraag van : Wat is je nickname op Fok/ in Cs Source, als ze niet antwoord weet ik dat ik meteen noob te maken heb dus ren ik snel weg
Hoe lok je ze dan? Ga je helicopteren ofzo?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:42 schreef NuGa het volgende:
meestal laat ik ze naar mij toe komen, ben zelf van nature beetje verlegenals het om leuke meiden gaat tenminste.
normaal ben ik weer heel spontaan....
agja wat doe je eraan he![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 11:12 schreef FLipKick het volgende:
"Vind je dit doek ook zo naar chloroform ruiken?"
I Agree, ervaringquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:31 schreef dady het volgende:
[..]
Geloof me nu maar. De lelijkste zijn onzerker als de pest, de allermooiste worden zo goed als niet aangesproken of wel, en ze hebben een dikke "bitchshield", haal je dit weg blijft er amper een uitdaging over.
Maar jij hebt ook praktijkervaring zo te horen? Of gis jij maar?
Gershom, gast alles goedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:39 schreef Gershom het volgende:
Mja, dat is eigenlijk wel logischMaar die van die domme openingszinnen vind ik altijd zo triest, dat helpt voor geen meter.. Daarom zoek ik eerst altijd oogcontact en dan na een tijdje als ze je oogcontact "beantwoord" loop je op 'r af en stel je je voor en begint een interessant gesprek, danst of je pakt haar gewoon volop de mond en zegt dan "verassing!!"
![]()
Ja dat ken ikquote:Op woensdag 14 september 2005 16:19 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
![]()
op een of andere manier zijn mijn vriendinnetjes oid altijd vriendinnen van vriendinnen, of gewoon meisjes die ik al langer ken.
nooit echt een openingszin nodig, niet dat ik die zou gebruiken.
Geldt dit ook voor jongens?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:31 schreef dady het volgende:
[..]
Geloof me nu maar. De lelijkste zijn onzerker als de pest, de allermooiste worden zo goed als niet aangesproken of wel, en ze hebben een dikke "bitchshield", haal je dit weg blijft er amper een uitdaging over.
hoe wordt jij dan het liefst benaderd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:31 schreef Jett het volgende:
ik haat mensen die de hele tijd staren. dat is gewoon vervelend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |