Wat als ze nu wel rookt en geen aansteker bijzich heeft?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:57 schreef Molluck het volgende:
Ik rook niet, maar ik vraag wel eens aan een meisje of ze een vuurtje voor me heeft, zegt ze nee dan zeg ik "goedzo, ik hou niet van meisjes die roken" meestal moeten ze daar wel om lachen en soms komt het voor dat ze het niet snappen maar dan weet je ook meteen wat voor vlees je in de kuip hebt
Zegt ze ja dan heb je een probleem maar toen zei ik "oh ok, voorzichtig ermee he!" (is me maar 1 keer overkomen)
Ja!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:56 schreef freiss het volgende:
[..]
Ctrl - F naar je eigen zin kan ook.
Dan weet ie ook wat voor vlees ie in de kuip heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:00 schreef r4uz het volgende:
[..]
Wat als ze nu wel rookt en geen aansteker bijzich heeft?![]()
Aannemend dat het betreffende meisje op die avond nog geen sigaret heeft aangeraakt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dan weet ie ook wat voor vlees ie in de kuip heeft.
Zo te horen spreek je uit ervaringquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:43 schreef Hbjr het volgende:
ik praat met haar voor wat 2 weken, en op de laatste dag dat ze op stage is kan ik goed met haar praten.offf ik wacht 2 weken lang en spreek een meisje aan wanneer ze nog maar 2 uur te gaan heeft voordat ze terug naar huis toe gaat
![]()
Dat heb ik ook eens geprobeerd ja.. had ik bijna ruzie met d'r vriendquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:34 schreef Gwendolyn het volgende:
En in een discotheek tegen iemand aandansen werkt ook altijd (bij mij ook)
Oke.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:57 schreef Maagd_Maria het volgende:
[..]
Dat is tamelijk zielig, lieve Nashje. Ten eerste omdat het je zwakheid toont en ten tweede, en dat is nog veel belangrijker, is het niet juist om je lichaam, gegeven door de Heer, onder invloed te brengen van alcohol. God stelt enkel zuivere gedachten op prijs.
Ow, jij bent er zo één.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:07 schreef r4uz het volgende:
[..]
Aannemend dat het betreffende meisje op die avond nog geen sigaret heeft aangeraakt.
Ken je het verhaal van Jozef en Marcus dan niet? Het homokoppel aan het begin van onze jaartelling? Jozef wilde graag samenwonen met Marcus, maar omdat de schriftgeleerden dat niet goed vonden, twee mannen die bij elkaar sliepen, trok Marcus vrouwenkleren aan. Dit maakte Marcus niks uit, hij vond het wel prettig. Hij hield erg van zijde en satijn tegen z'n huid. Lekker glibberig. Jozef zei ook dat hij er beeldig uit zag. Als een gewoon heterokoppel liepen ze vanaf toen door de straten van hun woonplaats Nazareth en werd Marcus Maria genoemd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke.
Ik heb je profiel even nagekeken, en er viel me iets vreselijks op. Bij je ondertitel heb je ingevuld Moeder van Jezus, maar bij geslacht heb je staan Man.
Of je bent een stoker, of je bent Kelly.
Groetjes
Anonymous
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:26 schreef Perwinn het volgende:
"He, ik stink, ga je mee douchen"
Crisis... Je bent een bijna naam genoot.. Zal ik die versiertruc dan ook kunnen??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik zeg gewoon eerlijk: Hoi, wil je wellicht met me neuken?
jij luistert teveel Hans Teeuwen. (bijbelverhaal)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:33 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
verhaal.......
JEZUS CHRISTUS
Dat ken ik helemaal niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:31 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
jij luistert teveel Hans Teeuwen. (bijbelverhaal)
lol.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:22 schreef dady het volgende:
Ik maak ze altijd wijs dat zij mij willen, en dat willen ze ook.
Jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van mooie vrouwen versieren, dit gaat heel anders.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:54 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
lol.
- Jij wilt mij he, ik zie het wel!
- Echt niet! Viezerik!
- Ach, geef maar toe aan je lustgevoelens
- Ja, dady, IK WIL JE!
![]()
Het klonk alsof je dat zo bedoeldequote:Op donderdag 1 september 2005 14:15 schreef dady het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van mooie vrouwen versieren, dit gaat heel anders.
Nee, zo gaat het natuurlijk nooit werken. Maar stel je voor als ze je aanraakt, of ergens vastpakt er wat van zeggen als: "ik ken je net, en nu loop je me al te betasten". Waarop zij zich meteen excuseert. En zo blijft het doorgaan, dat is magiequote:Op donderdag 1 september 2005 14:22 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Het klonk alsof je dat zo bedoelde![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:49 schreef Wiwi101 het volgende:
"Hoe wil je je eitje morgen hebben? Bevrucht?"
dudequote:Op donderdag 1 september 2005 14:17 schreef mrkanarie het volgende:
jij: "bier?"
zij: "nee lust ik niet."
jij: "rot dan op!"
khoef geen vrouwen die geen bier lusten.
Hou jij alle meiden dan maar die zo'n gebrek aan stijl hebben dat ze bier drinken.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:17 schreef mrkanarie het volgende:
jij: "bier?"
zij: "nee lust ik niet."
jij: "rot dan op!"
khoef geen vrouwen die geen bier lusten.
Of "Ben jij niet die chick uit Barely 18 nude xxx" je kan echt wel goed zuigenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:57 schreef MarkyB het volgende:
Jij: Heey ik ken jou ergens van...
Zij: ohja? waarvan dan?
Jij: JE STAAT IN DE WEHKAMP IK WEET HET ZEKER!!!!!!
Neuh, doe maar "Als je mij een biertje geeft, maak ik een wip voor je"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:44 schreef BoomSmurf het volgende:
Als ze aan de bar staat "Als jij mij een bietje geeft, bouw ik voor jou een keiii gave schommel!"
Earjobquote:
Dat lijkt mij ultra-irritantquote:
Je doet alsof je aan komt vliegen.
-Jij: Heey had jij Superman besteld?
-Zij: euhh nee
-Jij: ohh dan vlieg ik weer verder
of als ze ja zegt:
Zij: Ja
Jij: nou hier ben ik dan
quote:Jij: Heey ik ken jou ergens van...
Zij: ohja? waarvan dan?
Jij: JE STAAT IN DE WEHKAMP IK WEET HET ZEKER!!!!!!
Jij bent singlequote:Niet ik laat me benaderen
WTF SCHANDE!!!! MIJN NICK IS GESTOLEN DOOR EEN N00Bquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Crisis... Je bent een bijna naam genoot.. Zal ik die versiertruc dan ook kunnen??
Mijne is... Heb je een sigaretje?? Vuurtje heb ik zelf wel..
Als ze zegt nee, dan zeg je gewoon , maar alles goed verder?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:30 schreef vinge het volgende:
ik vraag me af he, wat nou, als je die line van pagina twee doet.
"Hey, heb jij die gegooid?" *wijst naar bierviltje op hoofd*
"nee"
".." <<=== wat moet daar??
Heeft dat deze eeuw nog succes gehad, of was dat van voor de tijd van het wiel?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:56 schreef Taproot het volgende:
Enig bezwaar als deze mammoetenjager met zijn genotsknots eventjes in dat vochtige liefdesgrotje van je gaat en opnieuw het vuur uitvind?
Geen ideequote:Op vrijdag 2 september 2005 12:12 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Heeft dat deze eeuw nog succes gehad, of was dat van voor de tijd van het wiel?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:12 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Heeft dat deze eeuw nog succes gehad, of was dat van voor de tijd van het wiel?
Ja met een kleutel lukt zoiets wel, als je dat bij een meisje van 16+ doet ben je een beetje kansloos bezig. want het slaat nergens op maja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:04 schreef dady het volgende:
"He kut man, is me broek nu helemaal versleten bij me kont?"
"Nee?"
"Oh, jij keek naar me kont, denk je dat ik je moet als je zo doet".
Als je dan geen gesprek kan aanknoppen, geef het dan maar op.
Ja want 16+ meisjes, houden niet van plezier maken en zijn altijd heel saai. Nog een tip als je een date hebt: probeer haar kwijt te raken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:08 schreef yogidrink het volgende:
[..]
Ja met een kleutel lukt zoiets wel, als je dat bij een meisje van 16+ doet ben je een beetje kansloos bezig. want het slaat nergens op maja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |