mijn vriendin is zwaarder dan ik, dus ja!quote:
Ik moet er niet aan denken dat alle jongens magere SCHarminkeltjes worden zeg, ik wil wel iets hebben om beet te houdenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn vriendin is zwaarder dan ik, dus ja!
ik doe mijn best... jij ook een biertje?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat alle jongens magere SCHarminkeltjes worden zeg, ik wil wel iets hebben om beet te houden![]()
ik prefereer een kamillethee momenteel....................*proest, niesch*quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik doe mijn best... jij ook een biertje?
ken je oscilococcunum (of iets in die strekking, lastige productnaam)?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:56 schreef SCH het volgende:
[..]
ik prefereer een kamillethee momenteel....................*proest, niesch*
linkse alternatieve rotzooiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ken je oscilococcunum (of iets in die strekking, lastige productnaam)?
zijn homeopathische korreltjes die je twee-drie dagen moet nemen en dan ben je er helemaal vanaf...
zo ben ik opgevoed...quote:
Dat zou zonde zijn als mijn stem de doorslaggevende was en ik zou gaan verhuizen naar Thailandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:43 schreef W8ezel het volgende:
[..]
Is dit trouwens de stem van een overtuigde nee-stemmer?
En daarom is ze juist wel goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje kansloos om grappen over Dijksma te maken die lijdt aan een stofwisselingsziekte waardoor ze het gewicht heeft dat ze heeft.
Ik heb verschillende submits op de FP gedaan over Veerman, maar ze willen maar niets posten. Overigens zou een links iemand zoals jou deze actie van Rosenmuller streng moeten afkeuren. Overigens mag Veerman van mij per direct vertrekken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:26 schreef SCH het volgende:
Gemiste kans pberends. Met Veerman en Oplaat is echt iets aan de hand, en daar open je geen topics over
Welke grappen? Ik maakte een grap over Rosenmuller omdat ie zo fucking mager is. Ik beveel iemand als Dijksma ten zeerste aan omdat ze overgewicht heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje kansloos om grappen over Dijksma te maken die lijdt aan een stofwisselingsziekte waardoor ze het gewicht heeft dat ze heeft.
Dat ze een man isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:40 schreef pberends het volgende:
Welke grappen?
Bij een ziekte heet dat niet zo.quote:Ik beveel iemand als Dijksma ten zeerste aan omdat ze overgewicht heeft.
Ik keur niks af, vindt het wel een goede zaak.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb verschillende submits op de FP gedaan over Veerman, maar ze willen maar niets posten. Overigens zou een links iemand zoals jou deze actie van Rosenmuller streng moeten afkeuren. Overigens mag Veerman van mij per direct vertrekken.
Ow een man, ik zat eerst aan filemafkees van de VVD te denken, maar ik weet z'n naam niet meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ze een man is![]()
[..]
Bij een ziekte heet dat niet zo.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow een man, ik zat eerst aan filemafkees van de VVD te denken, maar ik weet z'n naam niet meer.
Een discussie eenzijdig sluiten is zo 2002quote:Desalniettemin heeft ze meer ervaring met de problemen van overgewicht dan iemand als Rosenmuller. Discussie is hierbij gesloten, weer ontopic graag, ik ga niet eindeloos uitleg geven over details.
Ja, die jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:52 schreef SCH het volgende:
[..]
[afbeelding] Pieter Hofstra![]()
[..]
Een discussie eenzijdig sluiten is zo 2002![]()
En daarom open je dit topicquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:54 schreef pberends het volgende:
Ja, das waar, laten we zeggen: ik wil niet teveel tijd aan onzin besteden.
Die vent is zo'n ongekende luie farce, gaat die man nog is een keer werken?? Want in die pimpelclubjes waar hij in gezeten heeft daar zou ik het beter doen, zeker tussen die allochtone dames. Die vrouwen kotste paul rosenmuller uit, met andere woorden, paul rosenmuller is de oorzaak dat dat PaVEM-project is mislukt..... Die man is een schande voor het Nederlandsevolk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Bron: NOS Teletekst
Laat me raden, weer op kosten van de belastingbetaler niet? Heeft die vent echt niets beters te doen dan in commissies gaan zitten waarbij de uitkomsten al bekend zijn? Ja, integratie is mislukt. Ja, teveel mensen hebben overgewicht, ze moeten meer sporten en frikandellen zouden belast moeten worden. Het zijn niet mij woorden, maar waarschijnlijk zijn het aanbevelingen van de commissie die Rosenmöller gaat doen. Alleen mijn adviezen waren geheel gratis en die van Rosenmöller kosten weer een paar ton.
Ow ja: nog een gratis advies, huur voortaan een man in met ervaring, Sharon Dijksma van de PvdA bijvoorbeeld. Zij heeft tenminste dagelijkse praktijkervaring. Waarom moet zo'n semiel als Rosenmöller in zo'n commissie zitten? Die man heeft nog nooit een McDonalds van binnen gezien.
[afbeelding]
Lijkt me ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:27 schreef pberends het volgende:
Die man heeft nog nooit een McDonalds van binnen gezien.
hmmm, ja, daar heb je een puntquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn als mijn stem de doorslaggevende was en ik zou gaan verhuizen naar Thailand
En dan heb je een te actieve regering....Fattaxquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:19 schreef MrX1982 het volgende:
Fattax zou een goede maatregel zijn om mensen met overgewicht te straffen voor hun egoīstische en vieze gedrag.
Maar Paultje zal wel niet veel verder komen dan de open deur aanbevelingen
Ben ik met je eens, maar dit is niet zo'n 'zwaar' topic als dat van jouw genoemden zullen worden en ik vraag me ook serieus af waarom ze Rosenmoller ewoon geen oprotpremie geven van en miljoen ipv hem aan 20 voorzitterschappen te helpen en hem daar 5 miljoen voor te betalen wat met belastingaftrk weer dezelfde som oplevert.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:26 schreef SCH het volgende:
Gemiste kans pberends. Met Veerman en Oplaat is echt iets aan de hand, en daar open je geen topics over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |