Je bent nu officieel eigenaar van je vriendje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:14 schreef creno het volgende:
Jeetje...
ik kreeg post, van de notaris...
Mijn eigendomsbewijs !
hehequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:17 schreef error het volgende:
[..]
Je bent nu officieel eigenaar van je vriendje?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:17 schreef error het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:17 schreef error het volgende:
[..]
wat moet ik toegeven ?quote:
Jurkje uitgezocht?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:26 schreef creno het volgende:
[..]
wat moet ik toegeven ?
we zijn vorige week wel in een bruidswinkel geweest![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:32 schreef TehRockstar het volgende:
Daar is mn mond te klein voor..
quote:
Ik weet niet wat dat betekent maar ik neem aan dat het iets lievs isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:35 schreef TehRockstar het volgende:
Smeerpensen
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:25 schreef creno het volgende:maar het staat nu dus zwart op wit, dat ik een huis bezit
raar idee hoor, ik heb nu iets wat niet eens tastbaar is, dar moet ik gewoon nog een jaar op wachten
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:41 schreef TehRockstar het volgende:
het gaat over knuffelbeertjes en kusjes
Goeiste Creno.....Feli dan maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:25 schreef creno het volgende:maar het staat nu dus zwart op wit, dat ik een huis bezit
raar idee hoor, ik heb nu iets wat niet eens tastbaar is, dar moet ik gewoon nog een jaar op wachten
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:56 schreef Semisane het volgende:
Ik ga zo een kussen kopen.....een goeiere kussen voor in bed bij m'n vriend.Zijn kussens liggen naar.
Heb je je vriendje al aan ons voorgesteld?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:56 schreef Semisane het volgende:
Ik ga zo een kussen kopen.....een goeiere kussen voor in bed bij m'n vriend.Zijn kussens liggen naar.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:10 schreef Weemz het volgende:
Dus.. Vergadering duurt niet al te lang en ze gaan pas later naar de verjaardag toe! Kan ik toch nog mee! Jeej! <:o)
GAAF !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:32 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vond ook post van de notaris in de brievenbus.
Vrijdagochtend tekenen!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
jou tijd komt ook nog wel hoor !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:34 schreef TehRockstar het volgende:
Krijgen jullie allemaal post van de notaris?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:35 schreef creno het volgende:
GAAF !Fukc mapjes, ik wil sleutels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:35 schreef creno het volgende:
[..]Die moet ik dus nog krijgen. Binnen nu en 1,5 week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bizarre/gekke/opvallende namen van knuffelsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:21 schreef TehRockstar het volgende:
Dat zeggen ze allemaal, check anders nog een keer.
Ik had vroeger een hond die ik Dingdong noemde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:23 schreef error het volgende:
[..]
Bizarre/gekke/opvallende namen van knuffels
Ik wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:51 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik snap niet dat er mannen zijn die iets voor 14-jarigen voelen..
Ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht dat ik zou zeggen, goh TRS, wat ben je een lekker ding?.
Euhm... Zoiets denk ik bij een 21-jarige atletisch gebouwde man ("Leuk, maar niet voor een relatie"), niet bij 14-jarigen. Die zijn goed om vakken te vullen bij de AH ofzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar niet in de zin van 'relatie'.
Meer in de zin van "afreageren"?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar niet in de zin van 'relatie'.
Nee, ik persoonlijk ook niet. Maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dat wél hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Euhm... Zoiets denk ik bij een 21-jarige atletisch gebouwde man ("Leuk, maar niet voor een relatie"), niet bij 14-jarigen. Die zijn goed om vakken te vullen bij de AH ofzo..
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:03 schreef TehRockstar het volgende:
G_E is gewoon een pedofiele smeerpens maar durft het niet toe te geven.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:02 schreef DennisMoore het volgende:
- Doe niet zo raar.
- Poep in je haar!
ehquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:03 schreef TehRockstar het volgende:
G_E is gewoon een pedofiele smeerpens maar durft het niet toe te geven.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:05 schreef Jerruh het volgende:.
catootje, kom hier met dat boek!
- poep aan je broek
Ik denk dat TSR een soort inverse pedo is, een 14-jarige die stiekem op ouder mannen valt ofzo.quote:
En bakkebaardjes! Vergeet die niet!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:07 schreef Jerruh het volgende:
en eensch is met DM, maar ik ben zelf niet zo'n persoon en zal het ook niet worden ook. daarvoor ben ik te dol op ontwikkeling, ervaring, wijsheid en het echte leven
ach zo was ik ook toen ik jong wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik denk dat TSR een soort inverse pedo is, een 14-jarige die stiekem op ouder mannen valt ofzo.. En dan ook nog eens bi.
.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En bakkebaardjes! Vergeet die niet!.
Yeah! Maar dat zijn dingen die denk ik in een 'relatie(-ontwikkeling)' om de hoek komen kijken. Daarom kan ik me ook niet voorstellen dat pedo's beweren een relatie te kunnen hebben met een kind.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:07 schreef Jerruh het volgende:
en eensch is met DM, maar ik ben zelf niet zo'n persoon en zal het ook niet worden ook. daarvoor ben ik te dol op ontwikkeling, ervaring, wijsheid en het echte leven
Nu val je op jonge mannen en ben je homo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach zo was ik ook toen ik jong was.
vallend op oude mannen....en bi....zucht...
'k Zag laatst dat ie zich had aangemeld op gay.nl...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:10 schreef Cazman het volgende:
LOL die gast. * Cazman herinnert hem plotseling weer
Leeft die nog?
Ook niet met iemand van 14?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:13 schreef TehRockstar het volgende:Ik ben nog lang niet van plan seks te hebben en zeker niet met iemand van 30.
nou ja, ik val op de juiste persoon. en als ide 18 is, tja.... maar gelukkig is dat niet het geval.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:11 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nu val je op jonge mannen en ben je homo?
Maar ik heb grotere voeten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:33 schreef Cazman het volgende:
[quote]Op dinsdag 30 augustus 2005 19:31 schreef TehRockstar het volgende:
En zo oud is hij niet.
[/quote
Hij's ouwer dan ik!!!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:39 schreef SolidasRock het volgende:
pfff er woont naast mij zo een ontzettend lief lekker meisje en mijn klomp brak niet toen ik hoorde dat ze lesbisch was... zo een beetje alle lekkere mensen houden het lekkers voor elkaar en wij zoeken het maar uit...![]()
Bij mij is 't nu zoiets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:36 schreef Cazman het volgende:
Zo lang is het mijne ook, maar ik ga het weer knippen
ik laat het tot over mijn ogen groeienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:36 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zo lang is het mijne ook, maar ik ga het weer knippen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:37 schreef Jerruh het volgende:
ik laat het tot over mijn ogen groeien.
Wie draagt er tegenwoordig nog schoenen die je moet strikken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:41 schreef DennisMoore het volgende:
Nu nog veterstrikken.
We hebben het klitteband-tijdperk toch alweer verlaten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:56 schreef wonderer het volgende:
Wie draagt er tegenwoordig nog schoenen die je moet strikken?
Schoenen hebben wel veters, maar wie strikt die? Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
We hebben het klitteband-tijdperk toch alweer verlaten?.
Ik denk dat je in dit topic niet veel ouders tegenkomt Kug...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
Iederwijs, welke ouder heeft al spijt?
Iederwijs ouder moeten d00d
Anders struikel je toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:18 schreef wonderer het volgende:
Schoenen hebben wel veters, maar wie strikt die? Ik dacht dat ik de enige was.
Die stoel is inderdaad geil.quote:
Dat lijkt me heeeel oncomfortabelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef Ang3l het volgende:
Nah hebben we dat ook weer gehad.
Denk je dat alles goed gaat, leuke vakantie gehad etc. Uitgerust.
Geen last meer van de steken in je buik... heb je je eerste werkdag, meteen je eerste veragdering dorbij... fijn. En ja hoor, gedurende de dag komen de steken weer opzetten.
En dan kom je thuis en dan heb je een half huilend vriendje die even rustig met je wil gaan zitten en iets wil bespreken................... dan weten we hoe laat het is, niet?
Dus een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange tijd gepraat en gejankt en geschreeuwd en weet ik 't allemaal wel niet. En hopelijk de oorzaak van alles ontdekt en hopelijk hem wijs weten te maken (dat klinkt verkeerd, hopelijk hem in hebben laten zien) dat ik niet de oorzaak van zijn gevoel ben.
Nu is't weer ff rustig maar ik durf niet te vragen hoe we er nu voor staan. Dus ik ga trainen, ff m'n gedachten verzetten.
M'n familie zie ik bijna nooit.
M'n vrienden verhuizen naar Maastricht, Rotterdam of Amsterdam.
M'n werk maakt me overspannen en geeft me buikpijn.
En m'n vriend ziet het niet meer zitten.Go Life!
Lurker!quote:
Walgelijk varken met je vette spekkop.quote:
Wow! Dat kun je wel een k*tdag noemenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef Ang3l het volgende:
Nah hebben we dat ook weer gehad.
Denk je dat alles goed gaat, leuke vakantie gehad etc. Uitgerust.
Geen last meer van de steken in je buik... heb je je eerste werkdag, meteen je eerste veragdering dorbij... fijn. En ja hoor, gedurende de dag komen de steken weer opzetten.
En dan kom je thuis en dan heb je een half huilend vriendje die even rustig met je wil gaan zitten en iets wil bespreken................... dan weten we hoe laat het is, niet?
Dus een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange tijd gepraat en gejankt en geschreeuwd en weet ik 't allemaal wel niet. En hopelijk de oorzaak van alles ontdekt en hopelijk hem wijs weten te maken (dat klinkt verkeerd, hopelijk hem in hebben laten zien) dat ik niet de oorzaak van zijn gevoel ben.
Nu is't weer ff rustig maar ik durf niet te vragen hoe we er nu voor staan. Dus ik ga trainen, ff m'n gedachten verzetten.
M'n familie zie ik bijna nooit.
M'n vrienden verhuizen naar Maastricht, Rotterdam of Amsterdam.
M'n werk maakt me overspannen en geeft me buikpijn.
En m'n vriend ziet het niet meer zitten.Go Life!
Dat is mijn woorgrapjequote:
So sue me.quote:
barcelona chair, mag je niet opzittenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die stoel is inderdaad geil.
Gemenerik.quote:
omdat men meeleeft met Ang3l?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:34 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een depressies allemaal
quote:Kick op SM, bondage, BOOTS, sneakers, sokken, tt, cbt, army, dog training, onderdanigheid, vernedering...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:46 schreef TehRockstar het volgende:
dog training, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Nee, maar 't is wel interessant om te onderzoeken hoe zoiets nou 'ontstaat'.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef TehRockstar het volgende:
Heeft zeker een geweldige jeugd gehad.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:55 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een feest, ik heb allergische reactie gekregen op muggenbeten en nu is mijn gehele lichaam rood.Morgen naar de arts.
Wat ik wel interessant vind, is waarom mensen willen weten hoe een rubberfetisj ontstaat, of 'hoe homoseksualiteit' ontstaat. Terwijl je nu nooit de vraag hoort 'hoe heteroseksualiteit ontstaat'...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:52 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, maar 't is wel interessant om te onderzoeken hoe zoiets nou 'ontstaat'.
neem in ieder geval nu effe paracetamol in !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:01 schreef TehRockstar het volgende:
Ik denk dat ik doodga.
Vandaag is een kutdag, maar jullie hebben het gelukkig uitgepraat.quote:
Dan zou ik niet morgen pas naar de dokter gaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:01 schreef TehRockstar het volgende:
Ik denk dat ik doodga.
Het slaat inderdaad nergens op, maar toch vind ik het leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef wonderer het volgende:
Lieve lust slaat ook nergens op, zeg. Weer zo'n standaard wijf dat helemaal beledigd is dat haar vriend aan iemand anders denkt tijdens het rukken. Te triest gewoon.
't Is wel logisch dat de afwijking interessanter is dan de 'norm'.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef AnGabhar het volgende:
Wat ik wel interessant vind, is waarom mensen willen weten hoe een rubberfetisj ontstaat, of 'hoe homoseksualiteit' ontstaat. Terwijl je nu nooit de vraag hoort 'hoe heteroseksualiteit ontstaat'...
Hoe kom je aan die pfeiffer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:07 schreef TehRockstar het volgende:
Ik mag geen aspirine en paracetamol ivm met pfeiffer.
Is die blonde uit De Band nou homo of niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:09 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het slaat inderdaad nergens op, maar toch vind ik het leuk om te kijken
Hey! Ik verdien indirect mijn geld via de zorg ja!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:08 schreef AnGabhar het volgende:
Als iedereen dat nou eens deed, scheelt dat zo weer een miljard zorgkosten...
Wat denk je zelf?quote:
Anale seks, denk ik. Met een jongen.quote:
Succes!quote:Ik ga zo maar even douchen, kijken of dat een klein beetje helpt met de pijn/jeuk/zwelling
Pfeiffer krijg je door te zoenen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Anale seks, denk ik. Met een jongen..
[..]
Succes!
Die Waldemar Torenstra? Ik vroeg net hetzelfde aan een kennis van me, volgens hem is hij gewoon hetero.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is die blonde uit De Band nou homo of niet?
Over dat 'nuttige' hebben veel mensen een vreemde kink in hun hoofd zitten. Om een gezonde maatschappij gaande te houden en de evolutie voortgang te doen vinden, heb je theoretisch slechts een beperkt percentage zich voortplantende individuen nodig. Volgens het 'nuttigheidsdogma' zou 99% van de mieren niet nuttig zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:09 schreef DennisMoore het volgende:
't Is wel logisch dat de afwijking interessanter is dan de 'norm'.
De norm is bovendien biologisch 'nuttig', en daarmee evolutionair verklaarbaar enzo.
Da's minder spannend.
En de rol die hij speelt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:14 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die Waldemar Torenstra? Ik vroeg net hetzelfde aan een kennis van me, volgens hem is hij gewoon hetero.
Die blonde? Van die onderbroekscène uit Ja Zuster Nee Zuster?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:14 schreef Andyvie het volgende:
Die Waldemar Torenstra?
Ik wist niet eens dat hij in Ja Zuster Nee Zuster zat, maar goed, ik heb die film ook niet gezien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Die blonde? Van die onderbroekscène uit Ja Zuster Nee Zuster?
Jammer. Hij deed het wel leuk naast Paul de Leeuw.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:30 schreef Timmah het volgende:
Morgen Solliciteren bij Amsterdam Dungeon!
Uhuh. Maar ik ben ook haske eng natuurlijk.quote:
Pretparken zijn voor homo's.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Deze dag was gewoon te mooi om niet naar de Efteling te gaan.
We waren er een half dagje. We zijn dan ook halve homo's.quote:
Het is een groot misverstand dat er zoiets is als "De Natuur" met een eigen agenda en eigen doelstellingen die het wil bereiken. En zelfs dan is het de vraag hoe mensen dan weten wat dat doel van de natuur wel niet zou zijn. Maar ja. D'r is hier wel een keer een aardige discussie op Fok! over geweest, zelfs met argumenten enzo, heel on-Fok!, maar helaas heb ik geen link meer naar dat topic.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:16 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Over dat 'nuttige' hebben veel mensen een vreemde kink in hun hoofd zitten. Om een gezonde maatschappij gaande te houden en de evolutie voortgang te doen vinden, heb je theoretisch slechts een beperkt percentage zich voortplantende individuen nodig. Volgens het 'nuttigheidsdogma' zou
je hebt alvast wat voorstudie verricht ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
We waren er een half dagje. We zijn dan ook halve homo's.
Juist dat is de enige juiste interpretatie van Darwin. Alle interpretaties met 'plannen' zijn gemaakt ofwel om de religieuzen tevreden te stellen (die hebben graag een van boven opgelegd plan) of om de evolutie inzichtelijk te maken voor mensen die er niet veel snappen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is een groot misverstand dat er zoiets is als "De Natuur" met een eigen agenda en eigen doelstellingen die het wil bereiken. En zelfs dan is het de vraag hoe mensen dan weten wat dat doel van de natuur wel niet zou zijn. Maar ja. D'r is hier wel een keer een aardige discussie op Fok! over geweest, zelfs met argumenten enzo, heel on-Fok!, maar helaas heb ik geen link meer naar dat topic.
De natuur is willekeurig en zonder bedoelingen. Het maakt allemaal geen ruk uit, of we ons nou voortplanten of niet, of we elkaar nou omzeep helpen of niet..
quote:‘Dag slak,’ zei hij. ‘Weet jij misschien wat het heelal is?’
‘Jawel,’ zei de slak. Hij stak zijn hoofd naar voren, zijn steeltjes stonden rechtop, hij kneep zijn ogen half dicht en zei: ‘Het heelal, dat ben ik.’ Hij gleed daarbij iets vooruit.
‘Jij?’, zei de sprinkhaan verbaasd.
‘Ja,’ zei de slak. ‘Mijn huisje en ik, wij samen.’
Precies, het was namelijk meer dan 10 jaar geleden dat ik er voor het laatst geweest ben en ik wil niet als een efteling maagd naar een meeting komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef creno het volgende:
[..]
je hebt alvast wat voorstudie verricht ?
De rode schoentjes zijn veel kleiner dan wat ik mij herinnerde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Precies, het was namelijk meer dan 10 jaar geleden dat ik er voor het laatst geweest ben en ik wil niet als een efeling maagd naar een meeting komen.
Dat klinkt als Toon Tellegen.quote:
heb je nu dan ook je pegasus-ontmaagding, je meisje-met-zwavelstokjes-ontmaagding, pandadroom-ontmaagding en vogelrok-ontmaagding gehad ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Precies, het was namelijk meer dan 10 jaar geleden dat ik er voor het laatst geweest ben en ik wil niet als een efeling maagd naar een meeting komen.
Ben ik het niet mee eens. Die hele teleologische lading die aan de evolutietheorie gegeven wordt, lijkt me niet terecht. Tuurlijk, de verleiding is er...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:41 schreef error het volgende:
Juist dat is de enige juiste interpretatie van Darwin. Alle interpretaties met 'plannen' zijn gemaakt ofwel om de religieuzen tevreden te stellen (die hebben graag een van boven opgelegd plan) of om de evolutie inzichtelijk te maken voor mensen die er niet veel snappen.
Ik "kijk" niet echtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja, de rol is wel homo. Dat zag je toch wel aan die DVD?
De pandadroom is WNFpropaganda.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:47 schreef creno het volgende:
[..]
heb je nu dan ook je pegasus-ontmaagding, je meisje-met-zwavelstokjes-ontmaagding, pandadroom-ontmaagding en vogelrok-ontmaagding gehad ?
Leg eens uit, meester JP? Wat heb ik verkeerd gezegd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
Vervelend is het ook wanneer mensen de termen nut, zin en bedoeling met elkaar verwarren.
Ik vind het lullig om te zeggen, maar weet je wat je te horen krijgt:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:55 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een feest, ik heb allergische reactie gekregen op muggenbeten en nu is mijn gehele lichaam rood.Morgen naar de arts.
En na het 2 keer gezien te hebben is die propaganda ook al niet leuk meer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De pandadroom is WNFpropaganda.
pandadroom is iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De pandadroom is WNFpropaganda.
Ik doelde niet op jouw post.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:48 schreef AnGabhar het volgende:
Leg eens uit, meester JP? Wat heb ik verkeerd gezegd?![]()
Je krijgt via creno een bestandje...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:08 schreef TehRockstar het volgende:
maar toch bedankt
Het hoeft niet eens nut te hebben, zolang het de soort maar niet om zeep helpt. Ik geloof dat baby pinguins die door twee mannetjes worden opgevoed meer overlevingskans hebben, dus daar heeft het ook nut.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Die hele teleologische lading die aan de evolutietheorie gegeven wordt, lijkt me niet terecht. Tuurlijk, de verleiding is er...
Maar, even simpel geschetst: de nek van de giraffe werd niet langer met de bedoeling beter bij de hoge blaadjes te komen, maar de giraffes met toevallig de lange nekken, konden daardoor beter bij de hoge blaadjes, etc etc.
Geen bedoeling, wel een nut.
Villa Volta was een beetje stuk vandaag, Je moest je met een groep door een piepklein deurtje wringen om bij de draaiende ruimte te komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:49 schreef Timmah het volgende:
[..]
En na het 2 keer gezien te hebben is die propaganda ook al niet leuk meer..
Doe mij maar de Fata Morgana, Villa Volta en Droomvlucht..
Vooral dat eerste deel is erg irritant.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:49 schreef creno het volgende:
[..]
pandadroom is idd![]()
epilepsie/migraine opwekkende film en dat zeg ik als efteling-fan
men wilde een 3D-film, maar dan hadden ze beter de kunst in disneyland parijs af kunnen kijken !
Volgens mij mag ik wel Ibuprofen icm met pfeiffer. Ik lig op bed met een kussen vol met koelelement onder mn buikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:48 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Ik vind het lullig om te zeggen, maar weet je wat je te horen krijgt:
Ja, koelen met ijs en eventueel een paracetamol of ibuprofen pakken. Verder moet je gewoon zorgen dat je niet meer gestoken wordt.
loop nu ook met een hele dikke opgezwollen arm.. van 1 muggenbeet
Zouden we zelfs kunnen stellen: zolang het de individuen niet om zeep helpt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:51 schreef wonderer het volgende:
Het hoeft niet eens nut te hebben, zolang het de soort maar niet om zeep helpt.
Functie is nog iets neutraler, aangezien nut ook een andere connotatie heeft dan alleen praktisch nut, wat jij hier lijkt te bedoelen.quote:
dat zeg ik!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Die hele teleologische lading die aan de evolutietheorie gegeven wordt, lijkt me niet terecht. Tuurlijk, de verleiding is er...
Maar, even simpel geschetst: de nek van de giraffe werd niet langer met de bedoeling beter bij de hoge blaadjes te komen, maar de giraffes met toevallig de lange nekken, konden daardoor beter bij de hoge blaadjes, etc etc.
Geen bedoeling, wel een nut.
Hmz.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Villa Volta was een beetje stuk vandaag, Je moest je met een groep door een piepklein deurtje wringen om bij de draaiende ruimte te komen.
Hoezo, klinkt "Meester JP" te SM'erig?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:50 schreef DennisMoore het volgende:
En op zich heb ik liever dat je me 'uwe doorluchtige grootsheid' noemt.
Gewoon reageren met "als iedereen een heteroseksuele man was, ook".quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:51 schreef wonderer het volgende:
Ik heb ook zo'n grafhekel aan het "argument" "als iedereen homo zou zijn, zouden we uitsterven".
Waanzin? Hoezo waanzin?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef AnGabhar het volgende:
Hoezo, klinkt "Meester JP" te SM'erig?
Grootheidswaanzin is ook een fetisj, hoor...
En wie ben jij? Pinky of Brain?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:58 schreef DennisMoore het volgende:
Moet dan meteen denken aan:
[afbeelding].
Of als je gemeen wilt bitchen, dan reageer je met "als iedereen zo lelijk was als jij, ook".quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:56 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Gewoon reageren met "als iedereen een heteroseksuele man was, ook".
Dat lijkt me trouwens nogal ehm.. nou ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik wel Ibuprofen icm met pfeiffer. Ik lig op bed met een kussen vol met koelelement onder mn buik
Hehe, onder m'n BUIK.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat lijkt me trouwens nogal ehm.. nou ja.. Koud daar, enzo.
. Je weet wel.
Iedereen wordt evenveel gestoken!!! Door muggen danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:59 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben overigens al in geen járen gestoken door een beest.
Slaap toch met raam open etc..
Nee, want de dood van een individu kan het voortbestaan van een soort bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zouden we zelfs kunnen stellen: zolang het de individuen niet om zeep helpt?.
Oh, echt? Vroeger als kind had ik er wel 'last' van, jeuk enzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:04 schreef anne1982 het volgende:
Iedereen wordt evenveel gestoken!!! Door muggen dan
Een 'mutatie' of eigenschap ontstaat bij een individu. Zolang het dat individu niet om zeep helpt, kan dat individu z'n genen nog doorgeven, en gebeurt er niks bijzonders. Wanneer de afwijking positief uitwerkt op de overlevingskansen, heeft het individu meer kans op nakomelingen dan anderen, en zal een bepaalde eigenschap zich in de populatie uitbreiden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:05 schreef wonderer het volgende:
Nee, want de dood van een individu kan het voortbestaan van een soort bewerkstelligen.
Nee hoor!!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, echt? Vroeger als kind had ik er wel 'last' van, jeuk enzo.
Is 't niet zo dat ze op CO2 en zweetvoeten afkomen?.
Hadden ze getest. Op tv! Bij Discovery, of Jules Unlimited ofzo.quote:
jaaaa,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:14 schreef DennisMoore het volgende:
Zijn er hier trouwens ook mensen die zo'n kralenketting met kruisje eraan dragen?
Voordat ik de afzeikmodus-knop omzet enzo...
Je maakt mij niet wijs dat homosexualiteit ooit bij een individu is begonnen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een 'mutatie' of eigenschap ontstaat bij een individu. Zolang het dat individu niet om zeep helpt, kan dat individu z'n genen nog doorgeven, en gebeurt er niks bijzonders. Wanneer de afwijking positief uitwerkt op de overlevingskansen, heeft het individu meer kans op nakomelingen dan anderen, en zal een bepaalde eigenschap zich in de populatie uitbreiden.
Volgens mij staat of valt het dus in eerste instantie met het individu..
moet ik daar trots op zijn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:16 schreef creno het volgende:
ik heb ooit eens gehoord/gelezen/gezien dat muggen juist op een schoon lichaam afkomen
Vanitas!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hallo leute
goeie vakantie gehad?
pff, dankzij die rozenkrans en de kracht van Jezus Christus onze Heer, die voor ons zondaars aan het kruis gestorven is, zijn we wel eerste geworden met de playback !quote:
Interresant punt is dat na ieder gevoerde oorlog een buitengewoon hoeveelheid jongetjes worden geboren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een 'mutatie' of eigenschap ontstaat bij een individu. Zolang het dat individu niet om zeep helpt, kan dat individu z'n genen nog doorgeven, en gebeurt er niks bijzonders. Wanneer de afwijking positief uitwerkt op de overlevingskansen, heeft het individu meer kans op nakomelingen dan anderen, en zal een bepaalde eigenschap zich in de populatie uitbreiden.
Volgens mij staat of valt het dus in eerste instantie met het individu..
"rob" das lang geleden !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hallo leute
goeie vakantie gehad?
Als het genetisch bepaald zou (!) zijn... dan zou dat toch de enige logische conclusie zijn, denk ik?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef wonderer het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat homosexualiteit ooit bij een individu is begonnen...
Nu ja, weer is een ding, verplichtingen ook :-/quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:19 schreef creno het volgende:
[..]
"rob" das lang geleden !
mijn vakantie was okay hoor, op het weer na
Interessant!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Interresant punt is dat na ieder gevoerde oorlog een buitengewoon hoeveelheid jongetjes worden geboren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |